⭐️IKM uke 25⭐️

Negativ test, så da regner jeg med at tr er like rundt hjørnet. Så jeg kan settes på tr.

Lykke til videre, tr-gjengen! Og gratulerer så mye til gravid-gjengen! Tar selv en liten «prøve-pause» fra og med nå for å prøve å stresse ned og nyte sommeren. :) Planen er ingen testing, loggføring eller forum-sjekking. Og bare leve som normalt. Ønsk meg lykke til:D
 
Hvordan går det med dere? :)
Har enda ikke fått tr, og testet negativt på 3 tester der den siste var clearblue digital. Tok testene 12. 17. og 20.juni, alle tre negative. Aner ikke når ikm skulle være siden jeg ikke har kommet inn i skikkelig syklus etter jeg tok ut spiralen for litt over en måned siden. Men tr ser jeg ingenting til og jeg har en del ømme pupper og litt ubehag i livmor/eggstokkene. Merkelige greier altså... Hvis jeg ikke er gravid, kan ikke tr bare komme da liksom?!
 
Negativ test, så da regner jeg med at tr er like rundt hjørnet. Så jeg kan settes på tr.

Lykke til videre, tr-gjengen! Og gratulerer så mye til gravid-gjengen! Tar selv en liten «prøve-pause» fra og med nå for å prøve å stresse ned og nyte sommeren. :) Planen er ingen testing, loggføring eller forum-sjekking. Og bare leve som normalt. Ønsk meg lykke til:D
Setter deg på ventende :) Hadde vært supert hvis du ble gravid :Heartred Hvis ikke håper jeg tr kommer fort, og at det hjelper for dere å stresse ned og ikke planlegge noe! God sommer :)
 
Har enda ikke fått tr, og testet negativt på 3 tester der den siste var clearblue digital. Tok testene 12. 17. og 20.juni, alle tre negative. Aner ikke når ikm skulle være siden jeg ikke har kommet inn i skikkelig syklus etter jeg tok ut spiralen for litt over en måned siden. Men tr ser jeg ingenting til og jeg har en del ømme pupper og litt ubehag i livmor/eggstokkene. Merkelige greier altså... Hvis jeg ikke er gravid, kan ikke tr bare komme da liksom?!
Håper det er et positivt tegn :) Krysser fingrene! I det minste håper jeg du får svaret ditt snart :happy: Veldig kjipt å gå rundt å vente!!
 
Håper det er et positivt tegn :) Krysser fingrene! I det minste håper jeg du får svaret ditt snart :happy: Veldig kjipt å gå rundt å vente!!
Det håper jeg også! Vi skal finne et apotek der vi er i Danmark å kjøpe en test i morgen. Får se om jeg klarer å vente til tirsdagsmorgen før jeg tar den, eller så får jeg kjøpe to tester. En jeg kan ta med en gang og en jeg kan ta neste morgen. Er så lei av å vente nå, og syns egentlig at tr bare kan komme for jeg har ikke noen gravidfølelse.
 
Da har jeg kjøpt to tester på apoteket her, men vet ikke om de er til å stole på for det er ikke et merke jeg kjenner til. Tar den ene testen når jeg kommer tilbake til feriesenteret etterpå. Har begynt å få mensenmurringer nå og puppene er ømme. Blir spennende å se hva testen viser.
 
Åå seriøst! Dette må være den IKM-gruppa med minst gravide :wtf: Vår tur neste gang da! :D

Ja, var veldig mange! Sitter å venter på gruppe for ikm uke 29. Fiiikser kanskje du? :angel8 for vi havner vel i samme uke neste gang også? :rolleyes:
 
Tok test nå nettopp, den ser negativ ut..
Begge bildene er samme test.
 

Vedlegg

  • IMG_20190624_202121.jpg
    IMG_20190624_202121.jpg
    39,5 KB · Visninger: 48
  • IMG_20190624_202225.jpg
    IMG_20190624_202225.jpg
    32,1 KB · Visninger: 46
Back
Topp