⭐️Graviditetstestene våre desember 2017⭐️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Ny måned og nye muligheter ❤️
Her kan vi legge inn bilder av graviditetstestene våre. Frem med streksynet :)
Håper på mange fine tester denne måneden ❤

Skriv gjerne f.eks hvor mange dpo, dager over ikm eller hvilke tester du testet med når du legger ut bilde.



❤️ VioAur<3
❤️ Kicks
❤️ Ossto8388
❤️ Noela2016
❤️ Rosalia
❤️ Deija
❤️ Ims
❤️ Dansejente
❤️ Mammalivet <3
❤️ Tessa89
❤️ Godisbjørn
❤️ Alderrabalder
❤️ Spirelykke
❤️ YoghurtNøtt
❤️ Prinsesse Leia
❤️ Strikkemamma
❤️ Vesla92
❤️ ChristinaW
❤️ Snøplog
❤️ molly1988
❤️ Kastela
❤️ Fra2til3
❤️ Jollypop
❤️ Aili
❤️ Nettinitti
❤️ Maispiren
❤️ JillJohanne89
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️

69F439BD-B330-4AB1-952F-9468E617CE6D.png
CC6BCD09-822A-473F-A603-11C61EF2B455.jpeg
 
Last edited:
Dyttet den opp til toppen. Hvem blir først ut med pos test? Håper det blir en drøss med spirer denne måneden. Lykke til alle sammen [emoji1303][emoji173]️
 
Dyttet den opp til toppen. Hvem blir først ut med pos test? Håper det blir en drøss med spirer denne måneden. Lykke til alle sammen [emoji1303][emoji173]️
Takk, håper på det og joiner deg i terminforum ❤️
 
Syns den er litt svakere en i går kvele, er det negativt ? [emoji43]vet ikke hva som er normalt jeg. Men streken er nå der da.
IMG_5901.jpg
IMG_5900.JPG
 
Syns den er litt svakere en i går kvele, er det negativt ? [emoji43]vet ikke hva som er normalt jeg. Men streken er nå der da. Vis vedlegget 237646Vis vedlegget 237647
Den første testen jeg tok idag tidlig var også svakere enn i går, så dyppet en test til i samme urin og den var sterkere igjen. Jeg tenkte umiddelbart det samme som deg, men tror fargestoffer i testen har litt å si også :)
 
Den første testen jeg tok idag tidlig var også svakere enn i går, så dyppet en test til i samme urin og den var sterkere igjen. Jeg tenkte umiddelbart det samme som deg, men tror fargestoffer i testen har litt å si også :)

Phu ok takk, blir nok i kveld også om jeg klarer holde meg lenge nok. Tror egentlig ikke det siden jeg skal på julebord. Brus på meg da :p
 
Jeg og mange andre får sterkere tester på ettermiddag! Håper [emoji173] når ryker neste test?

Spørst hvor sent jeg kommer hjem fra julebord, å om jeg klarer holde meg lenge nok. Ellers blir det tidlig lørdag morgen. Må opp rundt kl 0430 fordi jeg skal på et arangsjemang på lørdagen .
 
Kjøpte meg en rfsu for å dobbeltsjekke at ikke strimlene var et dårlig parti. Herregud, det kan virkelig se ut som snuppa mi skal bli storesøster :D
Garatulerer ❤️
 
Back
Topp