⭐️Eggløsningstestene våre desember 2017⭐️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Her kan vi legge ut våre eggløsningstester og ellers sp.mål ang EL og testing :) Mange flinke eksperter her på forumet :)



img_6331-jpg.230010
 
DC354320-D177-42EF-A3BE-96EEFEB2337D.jpeg
Hei dere! Første desember (endelig!) og min første eggløsningstest noensinne. Siden jeg ikke har gjort dette før trenger jeg litt råd fra dere erfarne damer! Ser ikke denne testen veldig positiv ut? bilde ble tatt etter et par minutter.
 
Vis vedlegget 237640 Hei dere! Første desember (endelig!) og min første eggløsningstest noensinne. Siden jeg ikke har gjort dette før trenger jeg litt råd fra dere erfarne damer! Ser ikke denne testen veldig positiv ut? bilde ble tatt etter et par minutter.

Helt enig med deg. Den er nok positiv, så da er det bare å kjøre på! :D
 
Vis vedlegget 237640 Hei dere! Første desember (endelig!) og min første eggløsningstest noensinne. Siden jeg ikke har gjort dette før trenger jeg litt råd fra dere erfarne damer! Ser ikke denne testen veldig positiv ut? bilde ble tatt etter et par minutter.

Denne ser positiv ut!
 
Hei! Jeg hadde en ma i august, og har nå hatt to mens etter dette. Den ene syklusen var på 34 dager, og denne gangen var den på 39 ... jeg er helt ny i gamet, og har ingen anelse om hvordan jeg skal regne meg frem til el med en så uregelmessig syklus.... har dere noen tips til meg? Takker for alle svar.

Fikk mensen igjen nå 28.11 og er på dag 4...
 
Hei! Jeg hadde en ma i august, og har nå hatt to mens etter dette. Den ene syklusen var på 34 dager, og denne gangen var den på 39 ... jeg er helt ny i gamet, og har ingen anelse om hvordan jeg skal regne meg frem til el med en så uregelmessig syklus.... har dere noen tips til meg? Takker for alle svar.

Fikk mensen igjen nå 28.11 og er på dag 4...
Trist å høre...
Det er enklest å teste etter eggløsning, gjerne også tempe. Akkurat når eggløsning er kan variere fra kvinne til kvinne, og også fra syklus til syklus.
 
Hadde super positiv el test på torsdag, el smerter på fredag.Tydelig negativ test søndag. Ut i fra disse testene, når tenker dere el var? Her er test rekken min. Tok bildet i dag så testene er ikke nye
0280f07c341db51ee00b3fce09cca4be.jpg
Fikk ikke lagt inn så mye sex som først planlagt. Hadde sex onsdag, torsdag og lørdag. Mer fikk vi ikke til[emoji53] To små, sykdom og masse jobb, er en utfordring å få tid og ork rett og slett. Forrige pp sleit vi med det samme. Spørs om det ble rett tidspunkt egentlig?!
 
Last edited:
Hadde super positiv el test på torsdag, el smerter på fredag.Tydelig negativ test søndag. Ut i fra disse testene, når tenker dere el var? Her er test rekken min. Tok bildet i dag så testene er ikke nye
0280f07c341db51ee00b3fce09cca4be.jpg
Fikk ikke lagt inn så mye sex som først planlagt. Hadde sex onsdag, torsdag og lørdag. Mer fikk vi ikke til[emoji53] To små, sykdom og masse jobb, er en utfordring å få tid og ork rett og slett. Forrige pp sleit vi med det samme. Spørs om det ble rett tidspunkt egentlig?!
Kanskje den 2.
 
Hadde sex lørdag kveld, men på grunn av oppkast hos eldstemann, ble det ikke noe i går. Håper en av svømmerne fant gullegget da[emoji12]
 
Hadde sex lørdag kveld, men på grunn av oppkast hos eldstemann, ble det ikke noe i går. Håper en av svømmerne fant gullegget da[emoji12]

Får håpe det :D
 
Jeg venter på ny pakke med EL-tester som kommer i posten, håper bare de kommer frem i julekaoset [emoji28] trenger de til helgen [emoji4]
 
Dagens test.
bd16b01d7861636f23a71c7f109c4ebd.heic

Ikke mer brun spotting hos meg heller, så da får man se om det kanskje blir EL på meg snart uansett [emoji848]
 
6eb3490f20640285e442e596f097c7fa.jpg


Hva skal man tro om dette da? Skjønner ikke helt hvordan verdiene skal stige på noen dager [emoji30] Flere som har stabile sykluser, men sen EL?
 
6eb3490f20640285e442e596f097c7fa.jpg


Hva skal man tro om dette da? Skjønner ikke helt hvordan verdiene skal stige på noen dager [emoji30] Flere som har stabile sykluser, men sen EL?
Jeg har sykluser på 27-30 og har EL på CD15-17.
 
Hei. Jeg har akkurat bestilt eggløsningstester, aldri brukt det før. Når i syklusen begynner dere å teste? Jeg har ganske stabile sykluser på 27-28 dager :)
 
Back
Topp