⭐️Eggløsningstestene våre April 2018⭐️

Skal ha EL rundt den 30, så stemmer nok bra med resultatet [emoji1] teste igjen i morgen [emoji1]
 
Image1524910886.098972.jpg


Synes den er svakere i dag enn i går [emoji53] Masse utflod/blankt i dag.
 
Kanskje du gikk glipp av LH toppen? Når tok du testen i går? LH øker utover dagen så de fleste får sterkere tester på ettermiddag/kveld.

Jeg tok den rundt 14.30 tiden i går [emoji53] mulig jeg skulle tatt noe senere, la inn aksjer hvertfall [emoji1] så om den var igår så gikk jeg ikke glipp av den.
 
Jeg tok den rundt 14.30 tiden i går [emoji53] mulig jeg skulle tatt noe senere, la inn aksjer hvertfall [emoji1] så om den var igår så gikk jeg ikke glipp av den.
Jeg bruker å ta mellom 16 og 18, då jeg får med toppen [emoji4]
 
Jeg tok den rundt 14.30 tiden i går [emoji53] mulig jeg skulle tatt noe senere, la inn aksjer hvertfall [emoji1] så om den var igår så gikk jeg ikke glipp av den.
Jeg tar også rundt den tiden så det skal ikke være for tidlig. Tenkte heller hvis du tok den kl 8 om morgenen :)
 
Jeg tok test i 16 tiden i går og den ble negativ, tok så igjen ca 21 og den ble positiv! Dagen før fikk jeg negativ i 10 tiden og positiv i 16 tiden. Og idag negativ i 19 tiden.
 
Jeg tok test i 16 tiden i går og den ble negativ, tok så igjen ca 21 og den ble positiv! Dagen før fikk jeg negativ i 10 tiden og positiv i 16 tiden. Og idag negativ i 19 tiden.

Haha, samme her..Fikk negativ el-test i dag morges..både på strimmel og digital..Kom ikke opp smilefjes en gang, bare en runding. Så da tenkte jeg at det sikkert var noen dager igjen til el..Men så tok jeg test i kveld kl. 21:00 og da fikk jeg fast smilefjes på den digitale og positiv på strimmel-testen...Var ikke noe blinkende heller, hoppet rett på fast smilefjes:) Fasinerende hvordan kroppen fungerer syns jeg:rolleyes:
 
Ikke lenge til positiv test :) cd14 i dag
B60888FB-A47A-43B3-A1E4-9F795FE2B702.jpeg
 
Back
Topp