⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Til tross for negativ test idag så er puppene like ømme da.

Idag morges var det er tørk med friskt blod på papiret. Ikke vørt noe siden, men det kjennes som hele understellet har gnagsår innvendig :hungover:

Håper det snart gir seg ihvertfall..
 
Skjønner! Sikkert lurt å vente. Håper murringene dine er graviditet. Jeg har selv kjent en del murringer de siste dagene, men må en måte litt mer sentrert enn ved mensen. Krysser fingrene for deg!

Hvordan går det med murringene dine?
Her er det ikke så ille i magen, men ryggen er helt ødelagt! Er best å ligge... når jeg står/går gjør det vondt helt ned mot halebeinet på en måte... så litt annerledes enn vanlig mensverk!
Fortsatt ingen tr, men alle disse murringene gjør at jeg er på do hundre ganger til dagen for å sjekke....
 
Til tross for negativ test idag så er puppene like ømme da.

Idag morges var det er tørk med friskt blod på papiret. Ikke vørt noe siden, men det kjennes som hele understellet har gnagsår innvendig :hungover:

Håper det snart gir seg ihvertfall..
Puppene er ømme her også, jeg blir snart smågal av det. Lyst og ta en test jeg også, men får prøve å holde meg i skinnet vel :)
 
Da har ikm-dagen kommet og gått uten TR. Har fortsatt hodepine av og på,og masse symptomer i kroppen som kan stemme med at TR er like om hjørnet. Har fortsatt et bittelite håp, i og med at TR ikke er her... Men har ikke orka å teste mer siden lørdag.
 
Noen andre som har hatt problemer med blødninger fra slimhinnene der nede? Og litt sårhet. Er akkurat som om det kjennes ut som det som skal gjøre det vått der nede heller er mer friksjonsaktig. Er ikke glatt miljø akkurat. Beklager detaljer.

Nå kjennes det mer ut som jeg har en og ubalanse der for nå på kvelden begynte det å klø, men har hatt vondt noen dager før det begynte å klø da. Puppene er fortsatt ømme. Klemmer jeg på dem gjør det vondt/sårt lenge etterpå
 
Noen andre som har hatt problemer med blødninger fra slimhinnene der nede? Og litt sårhet. Er akkurat som om det kjennes ut som det som skal gjøre det vått der nede heller er mer friksjonsaktig. Er ikke glatt miljø akkurat. Beklager detaljer.

Nå kjennes det mer ut som jeg har en og ubalanse der for nå på kvelden begynte det å klø, men har hatt vondt noen dager før det begynte å klø da. Puppene er fortsatt ømme. Klemmer jeg på dem gjør det vondt/sårt lenge etterpå
Sopp?
 
Blir spennende å se! Jeg har IKM på fredag. Tester på Lørdag.

Når har du ikm?
Ved vanlig 28dagers syklus er ikm på fredag, men forrige pp kom tr 2 dager fortidlig så appen og lutealfasen sier at ikm er i dag hvis jeg hadde el da..

Er 12 dpo i dag. Har testet siden 8 dpo. Negativ i dag
 


Virker ikke helt slik heller. Men kan jo ta en kur... igjen.. Tror ikke jeg tåler å ha sex uten kondom.. aldri hatt så mye problemer der nede før som nå etter at vi ble prøvere.

Klør ikke like mye dom sist jeg hadde sopp da. Og er ikke kløe som er hovedplagen
 
Virker ikke helt slik heller. Men kan jo ta en kur... igjen.. Tror ikke jeg tåler å ha sex uten kondom.. aldri hatt så mye problemer der nede før som nå etter at vi ble prøvere.

Klør ikke like mye dom sist jeg hadde sopp da. Og er ikke kløe som er hovedplagen
I mine notater fra tidligere graviditeter, så står det som tidlig symptom;"slags sopplignende følelse, uten at det er sopp".
Krysser fingrene for at det er det samme for deg [emoji4]
 
Virker ikke helt slik heller. Men kan jo ta en kur... igjen.. Tror ikke jeg tåler å ha sex uten kondom.. aldri hatt så mye problemer der nede før som nå etter at vi ble prøvere.

Klør ikke like mye dom sist jeg hadde sopp da. Og er ikke kløe som er hovedplagen

Anbefaler melkesyrebakterietabletter. Bare ungå å ta dem når du har elslim
Og evt ha våtesrvietter ved siden av senga og vaske over rett etter akten
Hadde fullstendig kaos der nede når vi begynnte å prøve jeg og
 
Jeg kom plutselig til å lure på en ting! EL-testen min var positiv 16/8 samt høyresidige magesmerter, så da har jeg hele tiden tenkt at 17/8 var dpo 1. Men er ikke EL-test positiv 12-36 timer før egget slipper? Vil det da si at egget egentlig slapp rundt 17/8, og at 18/8 egentlig er min første dpo??
 
Jeg kom plutselig til å lure på en ting! EL-testen min var positiv 16/8 samt høyresidige magesmerter, så da har jeg hele tiden tenkt at 17/8 var dpo 1. Men er ikke EL-test positiv 12-36 timer før egget slipper? Vil det da si at egget egentlig slapp rundt 17/8, og at 18/8 egentlig er min første dpo??

Sånn jeg har skjønt det så er 18/8 1 dpo ja :)
 
Brun utflod i dag.. kanskje appen har rett med 26dagers syklus igjen..

Tr kommer vanligvis med et brak etter 28 dager, mens når jeg prøver bli gravid er det sakte pining og spotting før tiden [emoji25]
 
Back
Topp