⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Gratulerer! Si det til mannen å ring legen!♡♡

Jaa jeg måtte si det til han og han ble så glad :happy: :Heartred:Heartred:Heartred Vi prøver å ikke bli overlykkelige enda på grunn av faren for kjemisk og SA og sånt..

Burde kanskje ringe legen ja, men hva skal jeg si? Så at noen mente at noen legekontor ikke ville sjekke gravide før uke 9-12 :wideyed:
 
Drøyde til etter jobb i dag med testing (ikm i dag) -ingen tvil! :happy::happy::happy:

Så da hopper jeg over i maigruppa. Ikke gi opp:happy: Vi er sunne og friske begge to med syklus 28 dager på klokka. Tok oss likevel ett år å få det til krysser fingrene for at denne sitter helt til mål i mai. Og heier på dere som må prøve igjen:flower

Gratulerer! :happy:
 
Gratulerer til dere med positive tester! :Heartred Det er koselig å se når det klaffer! :):)

Jeg trodde jo jeg hadde EL 16/8 (hadde da pos EL-test og magesmerter), men hadde nok i realiteten EL 17/8 siden testen slår ut en dag før egget slipper. Idag er altså min IKM, men ingen tegn til TR her! Tok en CB tidligtest igår, men den var blenda... Har ikke flere tidligtester igien, men hvis ikke TR kommer ila dagen, så tar jeg en vanlig test imorgen. Har ikke de store forventningene da!
 
Gratulerer til dere med positive tester! :Heartred Det er koselig å se når det klaffer! :):)

Jeg trodde jo jeg hadde EL 16/8 (hadde da pos EL-test og magesmerter), men hadde nok i realiteten EL 17/8 siden testen slår ut en dag før egget slipper. Idag er altså min IKM, men ingen tegn til TR her! Tok en CB tidligtest igår, men den var blenda... Har ikke flere tidligtester igien, men hvis ikke TR kommer ila dagen, så tar jeg en vanlig test imorgen. Har ikke de store forventningene da!

Krysser fingrene for deg :happy: Håper du får positiv test :Heartred
 
Jaa jeg måtte si det til han og han ble så glad :happy: :Heartred:Heartred:Heartred Vi prøver å ikke bli overlykkelige enda på grunn av faren for kjemisk og SA og sånt..

Burde kanskje ringe legen ja, men hva skal jeg si? Så at noen mente at noen legekontor ikke ville sjekke gravide før uke 9-12 :wideyed:


Så morro ! nei jeg vet ikke? aldri vært i de. situasjonen selv! Bare det første jeg tenkte hehe!
 
Drøyde til etter jobb i dag med testing (ikm i dag) -ingen tvil! :happy::happy::happy:

Så da hopper jeg over i maigruppa. Ikke gi opp:happy: Vi er sunne og friske begge to med syklus 28 dager på klokka. Tok oss likevel ett år å få det til krysser fingrene for at denne sitter helt til mål i mai. Og heier på dere som må prøve igjen:flower
Gratulerer :D
 
Så morro ! nei jeg vet ikke? aldri vært i de. situasjonen selv! Bare det første jeg tenkte hehe!

Jeg tenkte det samme som deg først, at jeg burde ringe legen, men så ble jeg så usikker på hvordan det her fungerer :hilarious: Men burde kanskje ringe å høre om jeg skal ta noe blodprøve eller sånn:pompus:
 
Gøy med positive tester, gratulerer :Heartred

Har oppdatert listen nå. Rop ut om noe er feil, eller om jeg har glemt noe!
 
19 dpo, 4 dager over tiden altså og ingen tr. Ikke noe mer positiv test siden den ene positive jeg fikk 8 dpo før alle ble blenda igjen. Har ikke testet siden ikm så får vel ta en snart og se, kanskje jeg får kjøpt en i morgen
 
19 dpo, 4 dager over tiden altså og ingen tr. Ikke noe mer positiv test siden den ene positive jeg fikk 8 dpo før alle ble blenda igjen. Har ikke testet siden ikm så får vel ta en snart og se, kanskje jeg får kjøpt en i morgen
Det er så kjedelig når syklusen drar ut selv om man tester negativt. Sitter selv å venter på tr da jeg har passert ikm. Men sikkert lurt av deg å ta en ekstra test imorgen for å undersøke forholdene :) Jeg tok en idag som var blenda
 
IKM for meg blir nok like lang som sist :( så da går jeg egentlig over i uke 36, men holder meg her.
10dpo i dag=blenda. :(
 
Gratulerer til alle som har blitt gravide :Heartbigred

Vært litt borte fra forumet siden mannen har vært på jobbreise og ting har gått i ett.

Snart ferdig med TR håper jeg pg ny PP starter vel snart. Må bare finne neste ikm gruppe :)
 
Jeg er laaaangt over ikm, ingen tr og ingen positiv test!
Håper virkelig tr kommer snart, får nå er jeg lei. Utrolig uvel og dårlig form om dagen, så vil bare komme i gang med ny pp...
 
Da kom tr hos meg også! Lurer på hvilken IKM gruppe jeg skal slutte meg til nå da, siden syklusen min bare har blitt lengre og lengre i det siste :bored:
 
Gratulerer så masse til dere med positive tester!! :love017:hug007 :love017
Her kom TR seks dager før IKM, syklustull på gang. :confused005 Like greit at jeg må hoppe over en pp siden mannen er på jobbreise rundt EL, slik at jeg kan se om syklusen går tilbake til det normale.
Til alle som går over i ny pp, jeg krysser fingrene for at neste pp gir full klaff!! :happy090
 
Ikm idag! Ingen mens i sikte, halsbrann og litt øm i begge bryst. Men tester ikke før onsdag, har litt is i magen enda :) Har blitt skuffa så utallige mange ganger..
 
Ikm idag! Ingen mens i sikte, halsbrann og litt øm i begge bryst. Men tester ikke før onsdag, har litt is i magen enda :) Har blitt skuffa så utallige mange ganger..

Så spennende! At du klarer å holde deg til onsdag [emoji28]
 
Så spennende! At du klarer å holde deg til onsdag [emoji28]

Forrige pp så testet jeg dagen for ikm og deb ble negativ.. da fikk jeg mensen dagen etter! Så da ser vi om jeg ikke får i morgen! så tar jeg det derfra! Orker ikke bli skuffa :( Livredd for å gå på do også! Kjenner murringer og har mye luft!
 
Forrige pp så testet jeg dagen for ikm og deb ble negativ.. da fikk jeg mensen dagen etter! Så da ser vi om jeg ikke får i morgen! så tar jeg det derfra! Orker ikke bli skuffa :( Livredd for å gå på do også! Kjenner murringer og har mye luft!

Det skjønner jeg! Det beste er jo helt sikkert å vente til IKM eller etter, jeg har bare ikke selvkontroll til det [emoji28] Håper det går veien for deg!
 
Back
Topp