⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Hjelp.. Hvordan regner dere? Hadde ikm i går (onsdag), men fikk el 3 dager etter forventet.. dvs jeg er dpo 12/13 i dag.. skal evt graviditet allerde ha gitt utslag? Ingen tegn til tr, men meeeeget blenda tester.. skal sies at jeg har startet å ta progesteron, mulig dette forskyver mensen?
 
Hjelp.. Hvordan regner dere? Hadde ikm i går (onsdag), men fikk el 3 dager etter forventet.. dvs jeg er dpo 12/13 i dag.. skal evt graviditet allerde ha gitt utslag? Ingen tegn til tr, men meeeeget blenda tester.. skal sies at jeg har startet å ta progesteron, mulig dette forskyver mensen?

hvor lang er lutealfasen din? Jeg regner alltid 14 dager etter eggløsning uansett :)
 
Den har vært alt fra 7 dager til 12/13/14, derfor jeg har startet med progesteron nå.. så tenker det er progesteronen som har utsatt mensen...?


Det kan godt være! :) Jeg vet desverre ikke!

Men kan jeg høre med deg om noe?
Vi hadde sex nå, og når jeg var på do kom det lyslysrosa utflod på papiret? Hva kan det komme av? 11dpo
 
Det kan godt være! :) Jeg vet desverre ikke!

Men kan jeg høre med deg om noe?
Vi hadde sex nå, og når jeg var på do kom det lyslysrosa utflod på papiret? Hva kan det komme av? 11dpo
Takk for svar:) Blir helt uvel av denne ventinga jeg..
Kan jo være starten på tr det blodet du opplevde?
Men om det er noen trøst, så blødde jeg av og på de 3 første mnd med mitt første barn.. så kan være at det ikke har noen betydning;)
 
Takk for svar:) Blir helt uvel av denne ventinga jeg..
Kan jo være starten på tr det blodet du opplevde?
Men om det er noen trøst, så blødde jeg av og på de 3 første mnd med mitt første barn.. så kan være at det ikke har noen betydning;)

Ville ikke si det er blod heller? Mer som en dråpe blod blandet med melkehvit utflod? Huff sorry detaljer!
Ja ventingen er helt fel! Jeg skal ikke teste før tirsdag neste uke jeg! ikm er til søndag, men forrige syklus fikk jeg mensen dagen etter den var forventet, så da venter jeg en ekstra dag denne pp med å teste så jeg ikke blir skuffet!
 
Ville ikke si det er blod heller? Mer som en dråpe blod blandet med melkehvit utflod? Huff sorry detaljer!
Ja ventingen er helt fel! Jeg skal ikke teste før tirsdag neste uke jeg! ikm er til søndag, men forrige syklus fikk jeg mensen dagen etter den var forventet, så da venter jeg en ekstra dag denne pp med å teste så jeg ikke blir skuffet!
Ville ikke si det er blod heller? Mer som en dråpe blod blandet med melkehvit utflod? Huff sorry detaljer!
Ja ventingen er helt fel! Jeg skal ikke teste før tirsdag neste uke jeg! ikm er til søndag, men forrige syklus fikk jeg mensen dagen etter den var forventet, så da venter jeg en ekstra dag denne pp med å teste så jeg ikke blir skuffet!
Det trenger ikke å bety noe;) kan vel også være et tegn på gravid å kanskje, kan vel bli økt utflod da? Krysser fingrene for deg:love2
 
Kan man få skyggestrek med Babyplan sine 25 mlu tester? :wideyed:15/16 dpo. Jeg tør virkelig ikke å håpe for mye for da blir jeg så utrolig skuffa. Søren at jeg bare tok en i dag tidlig
 

Vedlegg

  • 40413537_448040872355004_68441880114757632_n.jpg
    40413537_448040872355004_68441880114757632_n.jpg
    282,7 KB · Visninger: 72
Kan man få skyggestrek med Babyplan sine 25 mlu tester? :wideyed:15/16 dpo. Jeg tør virkelig ikke å håpe for mye for da blir jeg så utrolig skuffa. Søren at jeg bare tok en i dag tidlig

Det der ser ikke ut som skygge[emoji6] Skyggetester er mer grå, den synes jeg ser rosa ut. Ta en til, er den lik som denne så er det antakeligvis ikke skygge.
 
Det der ser ikke ut som skygge[emoji6] Skyggetester er mer grå, den synes jeg ser rosa ut. Ta en til, er den lik som denne så er det antakeligvis ikke skygge.

Ok, takk for svar! :) Jaa, jeg må få tatt en ny :woot: men må vel vente til i morgen tidlig..
 
Kan man få skyggestrek med Babyplan sine 25 mlu tester? :wideyed:15/16 dpo. Jeg tør virkelig ikke å håpe for mye for da blir jeg så utrolig skuffa. Søren at jeg bare tok en i dag tidlig


tror du kan ta an digital! å du trenger nok ikke vente til i morgen♡ Fin strek!
 
Å hjelpes. Nå både ler og gråter jeg. Hva i alle dager gjør jeg nå?
 

Vedlegg

  • 40467182_532139827223364_8922083078927548416_n.jpg
    40467182_532139827223364_8922083078927548416_n.jpg
    227,3 KB · Visninger: 66
Kan man få skyggestrek med Babyplan sine 25 mlu tester? :wideyed:15/16 dpo. Jeg tør virkelig ikke å håpe for mye for da blir jeg så utrolig skuffa. Søren at jeg bare tok en i dag tidlig

Synes den ser positiv ut!! [emoji5]
 
Drøyde til etter jobb i dag med testing (ikm i dag) -ingen tvil! :happy::happy::happy:

Så da hopper jeg over i maigruppa. Ikke gi opp:happy: Vi er sunne og friske begge to med syklus 28 dager på klokka. Tok oss likevel ett år å få det til krysser fingrene for at denne sitter helt til mål i mai. Og heier på dere som må prøve igjen:flower
 

Vedlegg

  • 20180831_163022.jpg
    20180831_163022.jpg
    503,4 KB · Visninger: 81
Back
Topp