⭐️ IKM uke 32 2018 ⭐️

Last edited:
Begynte å spotte litt etter sex igår kveld, så virker som at syklusen holder seg på 24 dager - regner med TR kommer på besøk i morgen! Satser på å bli gravid i august - da 3 av 4 barn er unnfanget i august[emoji23]

Sjekket nettopp testen jeg tok i stad - men når jeg la den vekk rann det litt urin der strekene skal være,så tenker at det er grunnen for at den vises? Jeg så en antydning før jeg la den vekk,men tenkte at den burde bli sterk med en gang siden IKM er imorgen. Hilsen hun som ikke skulle teste før etter IKM [emoji85]
94583642f2441c0229ed0e18c988a647.jpg
Ser iallefall streken! :) Håper det er babystrek!!
 
Da kom TR her.
 
Blendahvit test her i dag. Var nok bare skygge i går. Venter på tr..
 
Cd 27. Har pleid å få tr cd25 de siste ppene.
Du da?

Okei. Har vært veldig ustabil etter p-piller slutt i januar og MA i april, men forgje syklus var på 33 dager, og det var min korteste hittil. Har derfor gått utifra 33 dager +/- 1 dag, men ser ut som jeg har bomma totalt :p
 
Jeg kan settes på TR :) Det kjennes greit da dette er første mens etter SA i juli, merker på blødningen at kroppen trengte denne mensen før noe ny befruktning.. EL og lutealfase kom og var som den pleier, så er takknemlig for det! Gratulerer masse til dere som har fått to streker <3 Og Lykke til til oss andre neste PP !
 
Okei. Har vært veldig ustabil etter p-piller slutt i januar og MA i april, men forgje syklus var på 33 dager, og det var min korteste hittil. Har derfor gått utifra 33 dager +/- 1 dag, men ser ut som jeg har bomma totalt :p
Vært ustabilt her også etter ma i des/jan. Begynner å bli riiiiiimelig lei av pp og negative tester nå..
Fortsatt håp for deg om syklusen din er lengre denne pp da :)
 
Ja damer hvordan går det?
Noen har fått duste tr på besøk, håper neste pp vi gi dere mere lykke[emoji173] Noen som meg venter på at tr forhåpentligvis ikke kommer, hvordan er det med dere?
Symptomer? Humør? Formen? Hva sier testene om dere tar dem?

Jeg har tatt hormonstøtte, så mine symptomer er ikke til å stole helt på. Så da vil jeg heller høre om deres[emoji1] [emoji169] [emoji4]
 
Ja damer hvordan går det?
Noen har fått duste tr på besøk, håper neste pp vi gi dere mere lykke[emoji173] Noen som meg venter på at tr forhåpentligvis ikke kommer, hvordan er det med dere?
Symptomer? Humør? Formen? Hva sier testene om dere tar dem?

Jeg har tatt hormonstøtte, så mine symptomer er ikke til å stole helt på. Så da vil jeg heller høre om deres[emoji1] [emoji169] [emoji4]
Venter fortsatt. Tatt to tester i dag :rolleyes: den første rfsu var helt blenda, den andre kunne jeg så vidt skimte en skygge, boots sine.
Tror nok testene burde vise noe nå om jeg er gravid, men tr er jo ikke her så da er det fortsatt håp. Murrer i magen, men det kan også være tr. Litt ømme pupper i dag, kan være pga tr. Skal ikke være lett :hilarious:
 
Noe jeg lurer litt på. Om spottingen/ lyserosa utflod i helgen var at egget festet seg (har ikke testet etter el så vet ikke når den var), når bør testen bli positiv da? Kan ha hatt el senere enn jeg tror..
 
Vært ustabilt her også etter ma i des/jan. Begynner å bli riiiiiimelig lei av pp og negative tester nå..
Fortsatt håp for deg om syklusen din er lengre denne pp da :)

Ja, der forstår jeg, begynner å bli passe lei selv. Ja, så lenge tanta er borte er det jo i og for seg håp, men kjenner jeg ikke er veldig optimistisk.
 
Ja damer hvordan går det?
Noen har fått duste tr på besøk, håper neste pp vi gi dere mere lykke[emoji173] Noen som meg venter på at tr forhåpentligvis ikke kommer, hvordan er det med dere?
Symptomer? Humør? Formen? Hva sier testene om dere tar dem?

Jeg har tatt hormonstøtte, så mine symptomer er ikke til å stole helt på. Så da vil jeg heller høre om deres[emoji1] [emoji169] [emoji4]

Er ventende. 2 dager over antatt ikm, men får negative tester. Har nå bare digitale tester igjen, usikker om jeg skal ta en i morgen eller vente til fredag.. ryker sikkert på en i mårra, selv om sjansen er stor for at den viser ikke gravid:hilarious:

Har murringer og stikkinger i magen, mest utbredt høyre side men også midt på. Er trøtt og har litt kortere lunte enn vanlig samt litt ubehag i korsrygggen. Alt dette kan også like gjerne være tr. Er på CD36 nå, så begynner å bli utålmodig! :p
 
Noe jeg lurer litt på. Om spottingen/ lyserosa utflod i helgen var at egget festet seg (har ikke testet etter el så vet ikke når den var), når bør testen bli positiv da? Kan ha hatt el senere enn jeg tror..
Det er så forskjellig, noen får dagen etter mens andre må vente over ei uke på positiv test[emoji4]
 
Jeg kan settes på TR :) Det kjennes greit da dette er første mens etter SA i juli, merker på blødningen at kroppen trengte denne mensen før noe ny befruktning.. EL og lutealfase kom og var som den pleier, så er takknemlig for det! Gratulerer masse til dere som har fått to streker <3 Og Lykke til til oss andre neste PP !
Lykke til i neste pp :)
 
Back
Topp