⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

9dpo i dag og negativ test, testet positivt med guttungen på 9 dpo sist[emoji85]

Nå fikk jeg akkurat positiv test. En frå clearblu og en fra babyplan clearblu early viste mye tydeligere strek, en babyplan sin tidligtest.
Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året ❤️❤️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet ❤️
Gratulerer! :) Kjente dette gav meg litt håp på 12 dpo med blenda test :p

Nå fikk jeg akkurat positiv test. En frå clearblu og en fra babyplan clearblu early viste mye tydeligere strek, en babyplan sin tidligtest.
Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året ❤️❤️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet ❤️

Fantastisk!! Gratulerer såå mye! Det gir mer håp for meg som har IKM fredag :)

Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året [emoji173]️[emoji173]️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet [emoji173]️
Gratulerer [emoji1]

10 dpo idag og fremdeles blendahvit test.... da jeg var på toalettet idag tidlig og tørket meg, så kom det bitte litt rosa på papiret. Hva kan dette være?

10 dpo idag og fremdeles blendahvit test.... da jeg var på toalettet idag tidlig og tørket meg, så kom det bitte litt rosa på papiret. Hva kan dette være?
Kanskje festeblødning :D

Kanskje festeblødning :D
Var bare denne ene gangen. Vært på toalettet 2 ganger etter og ingenting på papiret ... hadde ikke forundret meg om det var heksa som skulle gi meg tidlige signaler på at hu er på vei!! Krysser fingrene for at hu holder seg vekke fra oss alle!

Blir så demotivert når man får blendahvite tester, selv om det er for tidlig å teste og. Men klarer ikke la være åhhh

Var bare denne ene gangen. Vært på toalettet 2 ganger etter og ingenting på papiret ... hadde ikke forundret meg om det var heksa som skulle gi meg tidlige signaler på at hu er på vei!! Krysser fingrene for at hu holder seg vekke fra oss alle!

Blir så demotivert når man får blendahvite tester, selv om det er for tidlig å teste og. Men klarer ikke la være åhhh
Krysser fingrene for at det ikke blir noen tr på oss ja! :smiley-angelic001 Kjenner veldig på det med å bli demotivert og synkende håp med blendahvite tester jeg også... Og nå er jeg jo 12 dpo, så er vel bare å innstille seg på ny pp. Men klamrer meg fast i et bittelite håp fortsatt da :wacky:

Krysser fingrene for at det ikke blir noen tr på oss ja! :smiley-angelic001 Kjenner veldig på det med å bli demotivert og synkende håp med blendahvite tester jeg også... Og nå er jeg jo 12 dpo, så er vel bare å innstille seg på ny pp. Men klamrer meg fast i et bittelite håp fortsatt da :wacky:
Ingenting er for seint før det motsatte er bevist... forresten, mtp festeblødning, trodde 10dpo var for seint for det?

493701476951133992d6706eeb4c6f49.jpg

10 dpo og fremdeles "noe" på testen. Men det er vel bare skygger tenker jeg. Passer igrunn bedre med neste pp så går igrunn helt fint å få tanta til helgen[emoji85]

7 dpo og syns jeg kan skimte noe strek-lignende på testene mine! Men fortsatt litt tidlig, har hatt skyggestreker før.. blir spennende i morgen!! [emoji51]

9dpo - har ingen tester [emoji23][emoji23]
Men har halsbrann og murringer i livmorområdet.

Hææ?! Hvordan klarer du å ikke ha noen tester i hus? :p Uansett lovende symptomer da :)

Gikk tom [emoji85]
Kommer flere i posten da. Men er like greit å vente. Ikm på lørdag så kanskje jeg kan slippe å svi tester hvis tanta kommer først..

Back
Topp