❤Magebilder❤

300208363c61af2d4aec5d868c29b4e4


9+0 så vet det ikke er gravid mage enda og at jeg er oppblåst. Men slik ser jeg ut og folk kommenterer det allerede :( jeg kjenner den svir litt. Føler meg så rund fra før å da hjelper det ikke med kommentarer :(
 
9+0 så vet det ikke er gravid mage enda og at jeg er oppblåst
Du er da ikke rund, men har en suupersøt liten kul. Syntes du ser gravid ut jeg. Jeg er også ganske oppblåst. Tror vel det er felles for de fleste av oss. Men de sier jo at dersom man har vært gravid tidligere så kommer magen fortere også. Jeg har ei venninne som ikke hadde sjans å skjule magen til uke 12. Hun har også barn fra før av.

Jeg blir så glad når folk deler magebilder :D :D Er så hyggelig å se
 
Du er da ikke rund, men har en suupersøt liten kul. Syntes du ser gravid ut jeg. Jeg er også ganske oppblåst. Tror vel det er felles for de fleste av oss. Men de sier jo at dersom man har vært gravid tidligere så kommer magen fortere også. Jeg har ei venninne som ikke hadde sjans å skjule magen til uke 12. Hun har også barn fra før av.

Jeg blir så glad når folk deler magebilder :D :D Er så hyggelig å se

Takk søte du som sier det :) men jeg hadde håpet den runde magen hadde ventet til faktisk bebimagen kom :)
Må nok bare innse at kroppen og jeg er uenige, det bare er ikke så lett :( :)
 
ImageUploadedByBV Forum1465915217.872096.jpg

Oppblåst, men ikke akkurat lett å skjule om dagen... Flat om morgenen og eser ut iløpet av dagen. Her var jeg vel 7+3
 
Oppblåst, men ikke akkurat lett å skjule om dagen... Flat om morgenen og eser ut iløpet av dagen. Her var jeg vel 7+3

Så nydelig mage! <3
Glad det ikke bare er meg som er såpass stor, så tidlig. Er jo bare oppblåst, men likevel glad jeg er på ferie så jeg slipper å skjule magen.
 
Så nydelig mage! <3
Glad det ikke bare er meg som er såpass stor, så tidlig. Er jo bare oppblåst, men likevel glad jeg er på ferie så jeg slipper å skjule magen.

Takk :)

Hehe, det er nok veldig greit ja. Vi var på miniferie i helgen så jeg bare lot den "strutte" :p og det føltes veldig godt! Nå kler jeg meg jo litt for å skjule også...
 
Det spirer og gror :p
 

Vedlegg

  • 1466358651877.jpg
    1466358651877.jpg
    75,3 KB · Visninger: 189
Back
Topp