Firstimemother
Forelsket i forumet
For en nydelig mage alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den dumpen kan være livmoren din som begynner å stikke seg frem Hvor langt er du på vei?Haha takk
Forstår ikke helt den formen jeg da men, ser jo helt merkelig ut
Hihi fartsdump <3
Ojj kultDen dumpen kan være livmoren din som begynner å stikke seg frem Hvor langt er du på vei?
Da tenker jeg nok det er livmoren din som stikker seg frem der, jaOjj kult
10 uker (9+4)
Du er da ikke rund, men har en suupersøt liten kul. Syntes du ser gravid ut jeg. Jeg er også ganske oppblåst. Tror vel det er felles for de fleste av oss. Men de sier jo at dersom man har vært gravid tidligere så kommer magen fortere også. Jeg har ei venninne som ikke hadde sjans å skjule magen til uke 12. Hun har også barn fra før av.9+0 så vet det ikke er gravid mage enda og at jeg er oppblåst
Du er da ikke rund, men har en suupersøt liten kul. Syntes du ser gravid ut jeg. Jeg er også ganske oppblåst. Tror vel det er felles for de fleste av oss. Men de sier jo at dersom man har vært gravid tidligere så kommer magen fortere også. Jeg har ei venninne som ikke hadde sjans å skjule magen til uke 12. Hun har også barn fra før av.
Jeg blir så glad når folk deler magebilder Er så hyggelig å se
Det ut som det er den jeg bruker også. Den heter baby pics. Koset rundt 35 krHvilken app bruker du?? Jeg får bare uke 4, 6, 8, 10, 12 osv som alternativer, men ikke de i mellom.
Ser du har fått til uke 9, derfor lurer jeg
Oppblåst, men ikke akkurat lett å skjule om dagen... Flat om morgenen og eser ut iløpet av dagen. Her var jeg vel 7+3
Så nydelig mage! <3
Glad det ikke bare er meg som er såpass stor, så tidlig. Er jo bare oppblåst, men likevel glad jeg er på ferie så jeg slipper å skjule magen.
Ikke sett denne før nå! Sorry! Baby Pics heter denHvilken app bruker du?? Jeg får bare uke 4, 6, 8, 10, 12 osv som alternativer, men ikke de i mellom.
Ser du har fått til uke 9, derfor lurer jeg