❤Magebilder❤

Vil fortsatt ikke fortelle til så mange enda. Gruer meg litt faktisk.
Men snart er vi tvunget til å fortelle:

13+5 idag ❤

4b6af5301601802a6296aaa0b8b8146a


Føler meg så rund som helst, gleder meg nå masse til å kjenne livstegn:)
 
Vil fortsatt ikke fortelle til så mange enda. Gruer meg litt faktisk.
Men snart er vi tvunget til å fortelle:

13+5 idag ❤

4b6af5301601802a6296aaa0b8b8146a


Føler meg så rund som helst, gleder meg nå masse til å kjenne livstegn:)
Du er nydelig! Etter å ha blitt satt tilbake på TUL i går, så er jeg også 13+5 i dag og minst like rund som deg.

Gruer meg også til å fortelle, så jeg tror vi skal ta pinglemetoden og gjøre det offentlig på Facebook.
 
Du er nydelig! Etter å ha blitt satt tilbake på TUL i går, så er jeg også 13+5 i dag og minst like rund som deg.

Gruer meg også til å fortelle, så jeg tror vi skal ta pinglemetoden og gjøre det offentlig på Facebook.

Takk :) det hjelper på litt ;)

Jeg har lyst til å droppe Facebook denne gangen. Men gruer meg lell til å fortelle folk :( ikke slik det skal være egentlig, ikke slik jeg så det for meg. Men i morgen er jeg 14 uker og håper folk vil glede seg med oss da de får vite det :) ❤ jeg gleder meg til vi er ferdig med å fortelle men gruer meg til faktisk å gjøre det :p sært altså.
 
ImageUploadedByBV Forum1468676575.154007.jpg

Mer mage enn jeg pleier å ha til vanlig, men fortsatt ingen babybump. 16+0 i dag, første barn. Føler meg mer tønneformet enn kuleformet, haha :p
 
ImageUploadedByBV Forum1470058580.636385.jpg

16+0 da bilde ble tatt :) Dette var litt ut på ettermiddagen og da er magen større enn på morran. Men babybumpen blir mer og mer synlig! Under 2 uker til oul :-D
 
Back
Topp