❤IKM UKE 42❤

Hm.. EL-testene begynner å bli sterkere igjen, så da spørs det om kroppen ikke fikk til EL forrige uke likevel.. :( Får se hvordan det utvikler seg de neste dagene. (Stoppet aldri å ta EL-tester i tilfelle det var noe slikt som skjedde, virket for godt til å være sant med EL 11 dager etter MA) Vil bare bli ferdig med pp’en og nå føles det litt tilbake til scratch :p

Oh noes! Og mannen reiser bort i 3 dager fra i morgen, hva med aksjer liksom :nailbiting::arghh:

EL tester kan jo bli påvirket av hcg å, men du får jo se ann hvordan det utvikler seg. Og ja drit når mennene er bortreist når det gjelder
 
EL tester kan jo bli påvirket av hcg å, men du får jo se ann hvordan det utvikler seg. Og ja drit når mennene er bortreist når det gjelder
Uæh, det tror jeg ikke jeg tør tenke på engang, er redd for å få forhåpninger og, haha! Ble plutselig litt spennende likevel....:wideyed: Får satse på det holder å legge aksjer i kveld hvis det er ny EL-forsøk på gang:happy:
 
Uæh, det tror jeg ikke jeg tør tenke på engang, er redd for å få forhåpninger og, haha! Ble plutselig litt spennende likevel....:wideyed: Får satse på det holder å legge aksjer i kveld hvis det er ny EL-forsøk på gang:happy:

Hehe uf nei ser den, men ja de kan faktisk det :angelic:Og vist det er en nytt El-forsøk på gang krysser vi det vi kan for at det holder med aksjer i kveld :Heartpink
 
10 dpo, eller 9 ift FF
 

Vedlegg

  • A0292DF7-25C0-419C-98EF-3EF7E511B9E0.jpeg
    A0292DF7-25C0-419C-98EF-3EF7E511B9E0.jpeg
    118,5 KB · Visninger: 79
  • 9181947B-8B36-4328-937C-889E43D28969.jpeg
    9181947B-8B36-4328-937C-889E43D28969.jpeg
    95,7 KB · Visninger: 76
Jeg har veldig mye utflodslim, er det normalt? Kan det være tegn på noe?
(Har glemt alt fra forrige gang :p)
 
Jeg har veldig mye utflodslim, er det normalt? Kan det være tegn på noe?
(Har glemt alt fra forrige gang :p)

Jeg hadde veldig mye av det gjennom sist svangerskap! Særlig første trimester. Flere ganger det var så vått i trusa at jeg tenkte at jeg må ha blødd, men var bare masse utflod.
 
Jeg hadde veldig mye av det gjennom sist svangerskap! Særlig første trimester. Flere ganger det var så vått i trusa at jeg tenkte at jeg må ha blødd, men var bare masse utflod.
Er veldig mye for tiden, men tok en CBD i dag som viste negativ, IKM i morgen. Får vente på tanta og nullstille hodet litt :)
 
Gratulerer til alle dere som har fått positive tester :D

Her begynte jeg å spotte på lørdag. Og i dag kom mensen for fult. Så da får vi satse på at neste syklus går bedre :)
 
Back
Topp