❤IKM UKE 42❤

Jeg begynte å teste allerede førrige uka, og så ny som jeg er så har jeg seff brukt 25 mlu isteden for tidlig testene, da jeg bare tog feil test fra skuffa mi:hilarious:
Håper den blir superpositiv for deg og oss alle snart! :smiley-angelic001
Haha typisk! Håper det kommer streker til oss alle snart :talk017
 
Haha, dere påvirker meg!

Tok en test, utvannet urin og 3-5 dager før ikm, så ikke overraskende var det ikke mye å tyde her :hilarious: Bare vanlig clearblue

2939D2FE-3E10-4DBA-985A-66EF8E33BA0C.jpeg
 
Her falt tempen idag, og den svake streken jeg så på lørdag var helt borte imårrest. Så en liten streifer som dro like fort som den kom.:sorry: Bare å vente på at heksa ska trenge sæ på igjen :smiley-angry019
Neste Pp blir pausemnd...så nå må jeg vente heeeeeeeeelt
20181015_193400.jpg
til desember:shifty: Får håpe nissen kommer med to streker til jul i år:greet008:rendeer
Krysser fingrene for alle dere som fortsatt lever i spenningen her inne:love7
 
Har ikke mye symptomer her heller.. endel luft i magen, hodepine og litt ømme brystvorter (noe som sikkert er tegn på TR)
Spottet litt fredag og lørdag, en uke før forventet TR. Jeg skjønner ingenting jeg. Men har nok en gang ikke håp, blir jo aldri.

Jeg hadde spotting en ukes tid før IKM ved forrige graviditet, viste seg å være feste blødning :smug: Litt sånn brun-aktig. :D
 
Her falt tempen idag, og den svake streken jeg så på lørdag var helt borte imårrest. Så en liten streifer som dro like fort som den kom.:sorry: Bare å vente på at heksa ska trenge sæ på igjen :smiley-angry019
Neste Pp blir pausemnd...så nå må jeg vente heeeeeeeeelt Vis vedlegget 278093 til desember:shifty: Får håpe nissen kommer med to streker til jul i år:greet008:rendeer
Krysser fingrene for alle dere som fortsatt lever i spenningen her inne:love7
lSå kjedelig lykke til med julestreker!!!
 
Her falt tempen idag, og den svake streken jeg så på lørdag var helt borte imårrest. Så en liten streifer som dro like fort som den kom.:sorry: Bare å vente på at heksa ska trenge sæ på igjen :smiley-angry019
Neste Pp blir pausemnd...så nå må jeg vente heeeeeeeeelt Vis vedlegget 278093 til desember:shifty: Får håpe nissen kommer med to streker til jul i år:greet008:rendeer
Krysser fingrene for alle dere som fortsatt lever i spenningen her inne:love7

Kjedelig så får du samle krefter i pause perioden og så krysses det so krysses kan at julenissen kommer med gullegget og to streker :Heartpink
 
Her falt tempen idag, og den svake streken jeg så på lørdag var helt borte imårrest. Så en liten streifer som dro like fort som den kom.:sorry: Bare å vente på at heksa ska trenge sæ på igjen :smiley-angry019
Neste Pp blir pausemnd...så nå må jeg vente heeeeeeeeelt Vis vedlegget 278093 til desember:shifty: Får håpe nissen kommer med to streker til jul i år:greet008:rendeer
Krysser fingrene for alle dere som fortsatt lever i spenningen her inne:love7
Så kjipt ! :( da krysser vi fingrene (ikke beina, høhø:playful:) for desember streker :smiley-angelic001
 
Blenda hvite tester i dag, både på morgen og kveld. Morgen var sticks 25, kveld var RFSU 10.. hadde en bloddråpe i trusen i dag, og har ømme bryst, og forstoppet, syk hodepine.. men hadde sex i går kveld... kan jo være derfor det var ei dråpe der? Aldri blødd sånn før under/etter sex men. Eller kan det være festeblødning?? Har ikm nå på torsdag... men undres om ikke EL slapp senere enn El-sticksene sa.. noen tanker??:shy:
 
Last edited:
Jeg er på ferie og ikke hjemme før torsdag, så blir ikke testing før fredag eventuelt. Har ikm ca fredag eller lørdag, om EL kom når jeg trodde. Har en del murringer de siste dagene, og vært småirritert og kort lunte i dag, så regner med det er tr symptomer
 
Min tur til falske forhåpninger.
I går før jeg la meg så jeg på testen fra morgen, der var det søren meg kommet strek utover dagen.. Aner ikke hvorfor det skjer så mange timer etterpå. Gledet meg til å ta test i morges, men den var fri for strek.... Skal legge ut den andre fra i går om litt..
 

Vedlegg

  • image1.PNG
    image1.PNG
    55,3 KB · Visninger: 69
Min tur til falske forhåpninger.
I går før jeg la meg så jeg på testen fra morgen, der var det søren meg kommet strek utover dagen.. Aner ikke hvorfor det skjer så mange timer etterpå. Gledet meg til å ta test i morges, men den var fri for strek.... Skal legge ut den andre fra i går om litt..
ble veldig uskarpt, men prøvde å lage det mindre via snap.
 
Min tur til falske forhåpninger.
I går før jeg la meg så jeg på testen fra morgen, der var det søren meg kommet strek utover dagen.. Aner ikke hvorfor det skjer så mange timer etterpå. Gledet meg til å ta test i morges, men den var fri for strek.... Skal legge ut den andre fra i går om litt..

Samme skjedde meg, så dritt å få forhåpninger som blir knust.. jeg fikk svak strek på to tester etterhverandre, men de siste 10 testene (har mange i skapet si:shy:) har vært blenda...
 
Første morgen med temping... så mange sånne charters før og tenkte at når den er så lav så kommer nok tr straks.. puls enda ett hakk ned...
Blenda g test... og spotting begynte. :shifty:

Bare å sette meg på tr:banghead:..
så hopper jeg videre til ikm.. hmm... nå hadde jeg faktisk ganske kort syklus for min kropp.. men tenker det blir ikm 46-47..:arghh: ikke kjekt med lange sykluser når man er prøver!

Skal følge videre med her og håper det blir mange positive tester framover!! Lykke til alle sammen! ❤️
 

Vedlegg

  • 89BE692D-D0F8-4216-B029-5E052BF17B31.png
    89BE692D-D0F8-4216-B029-5E052BF17B31.png
    138,1 KB · Visninger: 47
  • 4D529067-EA31-429A-A6EF-4E440A8AB510.png
    4D529067-EA31-429A-A6EF-4E440A8AB510.png
    170,1 KB · Visninger: 44
  • 5815DB52-562D-47B5-A307-F2AAC1C09258.jpeg
    5815DB52-562D-47B5-A307-F2AAC1C09258.jpeg
    821,3 KB · Visninger: 33
Samme skjedde meg, så dritt å få forhåpninger som blir knust.. jeg fikk svak strek på to tester etterhverandre, men de siste 10 testene (har mange i skapet si:shy:) har vært blenda...
jeg la merke til det, veldig teit pga trodde skyggestreker og defekte strips skulle bli grå ikke rosa... søren!
 
Back
Topp