❤IKM UKE 42❤

Gratulerer til alle dere som har fått positive tester :D

Her begynte jeg å spotte på lørdag. Og i dag kom mensen for fult. Så da får vi satse på at neste syklus går bedre :)
Den tanta altså , eier ikke sosiale antenner :grumpy: lykke til neste pp:Heartpink
 
Hvordan går det med resten nå? Endelig er uka her.. før min del er inn enten lørdag eller søndag , så er litt tidlig å teste enda , men røyk på en smell til morran, 25/mlu og blenda selvfølgelig ;) symptommessig har jeg masse Ktivitet i magen og har hatt det siden el omtrent , men ingenting annet :nailbiting: går nok ikke denne gangen heller , men gir ikke opp håpet heeeelt enda:cool:
 
Begynner å få lyst til å teste, men med ikm torsdag, fredag eller lørdag og kun vanlig clearblue vet jeg det ikke er noe poeng :rolleyes:
 
12 dpo og blenda tidlig test...
Brystene er blitt litt mer fyldige, men det skjer og før tr kommer... litt halsbrann igår og super sliten.. noe aktivitet der nede.
Tror ikke det klaffet denne pp, men håper et fortsatt her tenker jeg?
 

Vedlegg

  • A5D53EFB-832B-4EC1-9CDB-981891815587.jpeg
    A5D53EFB-832B-4EC1-9CDB-981891815587.jpeg
    419,2 KB · Visninger: 47
Last edited:
Hvordan går det med resten nå? Endelig er uka her.. før min del er inn enten lørdag eller søndag , så er litt tidlig å teste enda , men røyk på en smell til morran, 25/mlu og blenda selvfølgelig ;) symptommessig har jeg masse Ktivitet i magen og har hatt det siden el omtrent , men ingenting annet :nailbiting: går nok ikke denne gangen heller , men gir ikke opp håpet heeeelt enda:cool:
Jeg begynte å teste allerede førrige uka, og så ny som jeg er så har jeg seff brukt 25 mlu isteden for tidlig testene, da jeg bare tog feil test fra skuffa mi:hilarious:
Håper den blir superpositiv for deg og oss alle snart! :smiley-angelic001
 
Last edited:
Skal nok klare å ikke teste på noen dager ennå, tester foreløpig bare etter EL i tilfelle den missa sist uke... :p Og så er jeg veldig i tvil om jeg vil vite det eller ei om jeg feks får en kjemisk :confused: Hvis pulsen følger temp sånn omtrentlig, og jeg hadde EL forrige uke - da er tanta på vei.. hvilepulsen dalte igjen i dag :/
 
Ikm fredag, så tørr ikke teste helt enda.. blir veeeeldig fristet når jeg ser alle bildene her da:laughing002 kjenner ikke noen spesielle symptomer heller så har ikke så stor tro for at det gikk denne pp..:sad010
 
Her er å ikm lørdag/søndag og skal prøve å ikkje teste før det. Symptommesig er det ikkje så mye. Litt vonde/ømme pupper, litt trøtthet
 
Har ikke mye symptomer her heller.. endel luft i magen, hodepine og litt ømme brystvorter (noe som sikkert er tegn på TR)
Spottet litt fredag og lørdag, en uke før forventet TR. Jeg skjønner ingenting jeg. Men har nok en gang ikke håp, blir jo aldri.
 
Hvordan går det med resten nå? Endelig er uka her.. før min del er inn enten lørdag eller søndag , så er litt tidlig å teste enda , men røyk på en smell til morran, 25/mlu og blenda selvfølgelig ;) symptommessig har jeg masse Ktivitet i magen og har hatt det siden el omtrent , men ingenting annet :nailbiting: går nok ikke denne gangen heller , men gir ikke opp håpet heeeelt enda:cool:
vi er likt, gjorde det samme. Blenda f... hvit. Angrer selvsagt på testen fordi har nå mistet trua fullstendig(vet det er mulig) men det er noe med de hvite testene som gjør at man mister så mye trua. Jeg har ingen symptomer heller. Ammer fortsatt så puppene er store uansett. Eneste er at jeg er PMS veldig tidlig, ganske så amper og kort lunte, ellers symptomfri.
 
Shiiiiiit, tror jeg endelig er gravid :nailbiting::D:Heartbigred
 

Vedlegg

  • Snapchat-1127477953.jpg
    Snapchat-1127477953.jpg
    673 KB · Visninger: 97
Her forventes også mens kommende lørdag. Røyk på 6 tester i sept, fordi tr var 1.5 uke for sent...
Så har lovet meg selv å ikke teste før det er anbefalt og kan påvises noe, altså torsdag. Gratulerer SÅ my til dere som er gravide. Unner dere det. Til alle andre så krysser jeg fingrene og håper på lykke for oss også.
ST: oppblåst og trett.
 
vi er likt, gjorde det samme. Blenda f... hvit. Angrer selvsagt på testen fordi har nå mistet trua fullstendig(vet det er mulig) men det er noe med de hvite testene som gjør at man mister så mye trua. Jeg har ingen symptomer heller. Ammer fortsatt så puppene er store uansett. Eneste er at jeg er PMS veldig tidlig, ganske så amper og kort lunte, ellers symptomfri.
Haha, kjenner følelsen :cool01 tenker i forkant at det er jo aaalt for tidlig så det kommer ikke noe strek enda , så kommer det ingen strek og jeg har bare lyst til å gi opp , skikkelig dårlig humør og krisemaksimering :gen014 flott vettu! Vi får vente noen dager og prøve igjen (who am i kidding liksom, blir nu test i morgen :cool01)
 
Back
Topp