❤IKM Uke 22❤

Så spennende med så mye symptomer! Spesielt når det stemmer overens med symptomer du har hatt da du var gravid tidligere :)

Her er det lite symptomer å melde. Litt stikninger på ene siden bare. Jeg har aldri hatt særlig mye symptomer før tr og hadde minimalt med symptomer da jeg var gravid sist, men har likevel på følelsen at det ikke har klaffet denne pp. Mistenker at kroppen ikke er helt klar etter kjemisk.

Jeg hopper ikke i taket av den grunn da, for jeg er veldig vant med å ha veldig ømme bryst og murringer i opptil 1-2 uker før TR til vanlig. og jeg har også på følelsen av at det ikke klaffet.

så trist at du har hatt kjemisk:( håper det klaffer for deg alikevell :flower og at vi begge blir positivt overrasket :biggrin
 
Jeg hopper ikke i taket av den grunn da, for jeg er veldig vant med å ha veldig ømme bryst og murringer i opptil 1-2 uker før TR til vanlig. og jeg har også på følelsen av at det ikke klaffet.

så trist at du har hatt kjemisk:( håper det klaffer for deg alikevell :flower og at vi begge blir positivt overrasket :biggrin

Ja, håpet er ikke ute før heksa har meldt sin ankomst! ;)
 
e60525815de52a2d0bfaabfe272270c0.jpg

Nope [emoji4] niks og nada, ikke engang skygge, og jeg liker at den ikke har skygge
 
Det er både nettside og app. Det er tett og slett et stort kjøpesenter av nettbutikker, så det er flere hundre nettbutikker som tilbyr det samme [emoji4] jeg elsker å handle der!
Personlig synes jeg appen er lettest å bruke. Betalingen foregår gjennom klarna; så butikkene du bestiller fra gjennom wish får aldri pengene direkte av deg hvis du velger faktura(jeg har det). Har ikke hørt om noen som har hatt problemer med å få penger tilbake om det har vært feil med produktet eller liknende, selv fikk jeg refundert direkte på fakturaen da det var feil.
c3cb780f0d5c38103950621045493618.jpg

0f172f1405f88a41223641ddb9aa03cb.jpg

Her er info fra min ordre. Som du ser så koster frakten litt på denne ordren, men det bryr jeg meg ikke så mye om [emoji4] 53kr for 15tester er veldig innafor. Kunne fått 30 for samme prisen fra samme butikken men da hadde jeg fått strips og ikke tissepinner.
Oi, superbra jo!
Takk for info:happy:
 
Last edited:
Ca. 7 dpo. Tok en test nå for litt siden. Og nå har jeg stirret på den så lenge at jeg har fått skikkelig hodepine :p Syns jeg ser antydning til strek når jeg ser på den i sola. Men mulig det bare er skygge. Er jo uansett veldig tidlig :)
 
Ca. 7 dpo. Tok en test nå for litt siden. Og nå har jeg stirret på den så lenge at jeg har fått skikkelig hodepine [emoji14] Syns jeg ser antydning til strek når jeg ser på den i sola. Men mulig det bare er skygge. Er jo uansett veldig tidlig :)
Du tok ikke bilde da? [emoji4]
 
Det var så vanskelig å få med på bilde. Også klarte jeg å komme borti med neglen der som "streken" er. Klarer ikke se farge på den.

Syns jeg ser noe, men vanskelig å si om det er noe farge på den. Spennende å se hvordan neste blir :)
 
hva tror dere? :O

EL og CB early - test!
Jeg er DPO 4 el 5 i følge mine beregninger..men...?
enten har jeg EL nå, og jeg har tatt helt feil...eller så er jeg gravid og beregnet feil. eller så er det falsk positiv på CB testen....

upload_2017-5-23_22-39-15.png
 
Last edited:
hva tror dere? :O

HCG og CB early - test!
Jeg er DPO 4 el 5 i følge mine beregninger..men...?
enten har jeg EL nå, og jeg har tatt helt feil...eller så er jeg gravid og beregnet feil. eller så er det falsk positiv på CB testen....

Vis vedlegget 226078
Oi! Vanskelig å si! Testene kan slå ut på hverandres hormoner siden den molekylære sammensetningen er såppas lik altså! Men det skal jo ikke skje, så jeg tror kanskje den(g.testen)er positiv og du har bommet på eggløsning.. at den kom tidligere altså?
Har du en digital å ta om noen dager kanskje?
 
Oi! Vanskelig å si! Testene kan slå ut på hverandres hormoner siden den molekylære sammensetningen er såppas lik altså! Men det skal jo ikke skje, så jeg tror kanskje den(g.testen)er positiv og du har bommet på eggløsning.. at den kom tidligere altså?
Har du en digital å ta om noen dager kanskje?

Testene er tatt hver for seg og ikke i samme urin så de kan ikke ha påvirket hverandre. Jeg vet rett å slett ikke. Jeg tok en strimmel g-test i sted og den ble blendahvit. Men nå har ikke den urinen ligget lenge i blæra heller.

Har ingen digital liggende, men det kan nok hende at jeg kjøper en i morgen! Jobber heldigvis ved apoteket
 
Testene er tatt hver for seg og ikke i samme urin så de kan ikke ha påvirket hverandre. Jeg vet rett å slett ikke. Jeg tok en strimmel g-test i sted og den ble blendahvit. Men nå har ikke den urinen ligget lenge i blæra heller.

Har ingen digital liggende, men det kan nok hende at jeg kjøper en i morgen! Jobber heldigvis ved apoteket
Du misforstår. Jeg mener at hcg og lh er såppas like at i noen tilfeller kan testene slå ut på feil hormon. At lh-tester slår ut på graviditet (hcg) og omvendt.. ikke at pinnene har påvirket hverandre :cat:
 
Back
Topp