Førstekvinne!!
Føle eg har så mange gravid symptomer no at den testen må jo lyse 2 streker i mårra [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Førstekvinne!!
Jeg og [emoji50] til min store frustrasjon måtte jeg ta pause i middagen for å løpe og tisse fordi det rant av meg og jeg trodde jeg tisset meg ut med matbordet [emoji23]Føle eg har så mange gravid symptomer no at den testen må jo lyse 2 streker i mårra [emoji23]
Jeg og [emoji50] til min store frustrasjon måtte jeg ta pause i middagen for å løpe og tisse fordi det rant av meg og jeg trodde jeg tisset meg ut med matbordet [emoji23]
Uvi? [emoji23]Samme her! Tisser helt sjukt mykje og det ligner ikkje på ivf. Fekk tendens til metallsmak i munnen i dag, og er itillegg forskjøla og svimmel og det var eg ved forrige graviditet og. [emoji847]
Samme her! Tisser helt sjukt mykje og det ligner ikkje på ivf. Fekk tendens til metallsmak i munnen i dag, og er itillegg forskjøla og svimmel og det var eg ved forrige graviditet og. [emoji847]
Uvi? [emoji23]
Jeg fikk metallsmak i munnen igår [emoji50]
Herregud som jeg håper denne runden..! Håper gjør vel noe rart med hodet mitt også!
Uvi? [emoji23]
Jeg fikk metallsmak i munnen igår [emoji50]
Herregud som jeg håper denne runden..! Håper gjør vel noe rart med hodet mitt også!
Jeg har trua på deres vegne! [emoji1] Selv har jeg null og niks symptomer. Gleder meg til å se tester i morgen! [emoji1]
Jeg fikk nettopp tårer i øynene av noen som fortalte at tomten deres hadde stor historisk verdi på tvHuff ja, mannen min lurte på koffor eg er så fjern om dagen [emoji23]
Det gjør jeg å[emoji23][emoji23]Eg driv å "overvåker" februar forumet no for eg har så lyst å komme inn dit. [emoji85]
Me3 [emoji56]Det gjør jeg å[emoji23][emoji23]
Det gjør jeg å[emoji23][emoji23]
Me3 [emoji56]
Hvordan fungerer det å bestille fra wish?xsmile8Bestilte fra wish da [emoji1] så betalte kanskje 40kr eller noe sånt
Det er både nettside og app. Det er tett og slett et stort kjøpesenter av nettbutikker, så det er flere hundre nettbutikker som tilbyr det samme [emoji4] jeg elsker å handle der!Hvordan fungerer det å bestille fra wish?xsmile8
Er det en app?
40 kr for hvor mange?
Takk! Har du planer om å teste denne snart og eller?
Nei, jeg er av typen som liker å leve i håpet lengst mulig. Ellers blir tiden til ny el så laaang, og negative tester er så nedslående.. Blir mindre trist av tanta, faktisk. Skal teste om ei uke om ikke tr er her da. [emoji6]