❤IKM Uke 22❤

Nå har jeg lånt bilder jeg fant på Google! Håper ingen blir lei seg
Dette er clearblue dobbelthormon!
bef6fe0ccf0901939a21485e3c96c7ff.jpg


Her er forklaringen på hvordan den "funker"; når man har stigning i østrogen så får man høy fertilitet(blinkende smilefjes), fordi østrogen øker før lh (eggløsning-hormonet).
be4474df3109b80a16377b47e08197ce.jpg


Kroppen vil så ha peak(fast smilefjes) fertilitet frem til eggløsning (sånn ca) hvor den så går tilbake til lav fertilitet.

Forskjellen fra den til denne her(mitt bilde) er at denne her kun måler lh og derfor bare viser positiv eller negativ!
193816a5c58d5ac1e5394989c88531e0.jpg


Men! Selv om du får positiv test er det ikke sikkert kroppen klarer slippe egget, og derfor er det en idé med temping, viser min tempe-graf her:
Her ser man tydelig at jeg har hatt el fordi tempen har holdt seg høy over flere dager etter testene;
097ca7c7f917a2b4a301b490932b7412.jpg
 
Føle eg har så mange gravid symptomer no at den testen må jo lyse 2 streker i mårra [emoji23]
Jeg og [emoji50] til min store frustrasjon måtte jeg ta pause i middagen for å løpe og tisse fordi det rant av meg og jeg trodde jeg tisset meg ut med matbordet [emoji23]
 
Jeg og [emoji50] til min store frustrasjon måtte jeg ta pause i middagen for å løpe og tisse fordi det rant av meg og jeg trodde jeg tisset meg ut med matbordet [emoji23]

Samme her! Tisser helt sjukt mykje og det ligner ikkje på uvi. Fekk tendens til metallsmak i munnen i dag, og er itillegg forskjøla og svimmel og det var eg ved forrige graviditet og. [emoji847]
 
Last edited:
Samme her! Tisser helt sjukt mykje og det ligner ikkje på ivf. Fekk tendens til metallsmak i munnen i dag, og er itillegg forskjøla og svimmel og det var eg ved forrige graviditet og. [emoji847]
Uvi? [emoji23]
Jeg fikk metallsmak i munnen igår [emoji50]
Herregud som jeg håper denne runden..! Håper gjør vel noe rart med hodet mitt også!
 
Samme her! Tisser helt sjukt mykje og det ligner ikkje på ivf. Fekk tendens til metallsmak i munnen i dag, og er itillegg forskjøla og svimmel og det var eg ved forrige graviditet og. [emoji847]

Jeg har trua på deres vegne! [emoji1] Selv har jeg null og niks symptomer. Gleder meg til å se tester i morgen! [emoji1]
 
Huff ja, mannen min lurte på koffor eg er så fjern om dagen [emoji23]
Jeg fikk nettopp tårer i øynene av noen som fortalte at tomten deres hadde stor historisk verdi på tv
 
Eg driv å "overvåker" februar forumet no for eg har så lyst å komme inn dit. [emoji85]
 
Jeg får følge med på deres testing, for jeg er rimelig sikker på å ikke få positivt før tidligst IKM....:bored: for noen måneder siden var syklusen helt plutselig 4-5 dager lenger, hadde symptomer men testet aldri positivt. Jeg tror jeg var gravid, men vet jo ikke siden jeg aldri testet positivt da.
Ikke et eneste symptom nå...så like greit å bare vente inn mensen, og skjer det så skjer det:)
 
Hvordan fungerer det å bestille fra wish?xsmile8
Er det en app?
40 kr for hvor mange?
Det er både nettside og app. Det er tett og slett et stort kjøpesenter av nettbutikker, så det er flere hundre nettbutikker som tilbyr det samme [emoji4] jeg elsker å handle der!
Personlig synes jeg appen er lettest å bruke. Betalingen foregår gjennom klarna; så butikkene du bestiller fra gjennom wish får aldri pengene direkte av deg hvis du velger faktura(jeg har det). Har ikke hørt om noen som har hatt problemer med å få penger tilbake om det har vært feil med produktet eller liknende, selv fikk jeg refundert direkte på fakturaen da det var feil.
c3cb780f0d5c38103950621045493618.jpg

0f172f1405f88a41223641ddb9aa03cb.jpg

Her er info fra min ordre. Som du ser så koster frakten litt på denne ordren, men det bryr jeg meg ikke så mye om [emoji4] 53kr for 15tester er veldig innafor. Kunne fått 30 for samme prisen fra samme butikken men da hadde jeg fått strips og ikke tissepinner.
 
Takk! Har du planer om å teste denne snart og eller? :)

Nei, jeg er av typen som liker å leve i håpet lengst mulig. Ellers blir tiden til ny el så laaang, og negative tester er så nedslående.. Blir mindre trist av tanta, faktisk. Skal teste om ei uke om ikke tr er her da. [emoji6]
 
Nei, jeg er av typen som liker å leve i håpet lengst mulig. Ellers blir tiden til ny el så laaang, og negative tester er så nedslående.. Blir mindre trist av tanta, faktisk. Skal teste om ei uke om ikke tr er her da. [emoji6]

Ser den. Kjenne eg er nervøs for mårradagens test. Eg kjem til å bli sååå skuffa om den er blank [emoji15] men det kan jo være for tidlig å teste og [emoji85] huff håpløst denne prøvetida [emoji23]
 
Back
Topp