❤IKM Uke 22❤

Ser den. Kjenne eg er nervøs for mårradagens test. Eg kjem til å bli sååå skuffa om den er blank [emoji15] men det kan jo være for tidlig å teste og [emoji85] huff håpløst denne prøvetida [emoji23]
Jeg håper at min er blank sånn at jeg kan ha god samvittighet for det jeg hadde oppi colaen min hvor flasken hadde bilde av en gravid dame med ett kryss over nå nettopp spiren kan godt være litt sjenert imorgen. Ikke at jeg tror en liten kjeft alkohol skader den, men likevel.

Jeg håper at min er blank sånn at jeg kan ha god samvittighet for det jeg hadde oppi colaen min hvor flasken hadde bilde av en gravid dame med ett kryss over nå nettopp spiren kan godt være litt sjenert imorgen. Ikke at jeg tror en liten kjeft alkohol skader den, men likevel.

Eg drakk ei halv flaske vin omtrent på samme tidspunkt sist eg var gravid. Fekk positiv test 4 dager seinere. Og resultatet er svært oppegående og aktiv [emoji12]

Nå har jeg lånt bilder jeg fant på Google! Håper ingen blir lei seg
Dette er clearblue dobbelthormon!
bef6fe0ccf0901939a21485e3c96c7ff.jpg

Her er forklaringen på hvordan den "funker"; når man har stigning i østrogen så får man høy fertilitet(blinkende smilefjes), fordi østrogen øker før lh (eggløsning-hormonet).
be4474df3109b80a16377b47e08197ce.jpg

Kroppen vil så ha peak(fast smilefjes) fertilitet frem til eggløsning (sånn ca) hvor den så går tilbake til lav fertilitet.

Forskjellen fra den til denne her(mitt bilde) er at denne her kun måler lh og derfor bare viser positiv eller negativ!
193816a5c58d5ac1e5394989c88531e0.jpg

Men! Selv om du får positiv test er det ikke sikkert kroppen klarer slippe egget, og derfor er det en idé med temping, viser min tempe-graf her:
Her ser man tydelig at jeg har hatt el fordi tempen har holdt seg høy over flere dager etter testene;
097ca7c7f917a2b4a301b490932b7412.jpg

Tusen takk! :D nå skjønner jeg mer [emoji1360]

Då var det gjort [emoji85] ny test om 2 dager tenker eg [emoji23]
fd8b9a6d8f7ff41440775483a3bac389.jpg

Yes! Testeballet er åpnet! [emoji1][emoji122]

Selv har jeg i går natt og i natt begynt med den utrolig ekle svettingen... Synes det er litt tidlig for hormonfall, men.. Trodde det pleide å komme nærmere ikm. Hvis det ikke skjer noe med hormonene hvis egget ikke fester seg da?.... [emoji848]

Tror jeg får en syklus på 35/36 dager denne perioden og. Hadde det sist pp. Kan se ut som jeg skal ha el denne uken, el smertene er tilbake [emoji85][emoji85][emoji85]

Synes jeg ser en antydning til strek, men mulig det er skygge? Hva ser du selv da?

Jeg ser det er noe der. Og det kom opp nesten med det samme.
Men tenker kanskje skygge jeg og.
Men kjenner de ømme Niplene er på plass [emoji13] men det trenger ikke bety noe altså. Men kanskje kanskje [emoji5] tiden vil vise [emoji2]

DPO 4 eller 5 idag og det røyk en test i morrest :rolleyes: ikke skjønner jeg hvorfor, for den var selvsagt blendahvit som forventet:rolleyes:
Men mensen/gravid symptomer har begynt å melde seg og da blir man kanskje enda litt mer ivrig:D

Symptomer så langt: Begynnende ømme bryst, murringer i magen, lysten på pepsi max er veldig lav (er pepsi max-oholiker og jeg mistet lysten på dette når jeg har vært gravid tidligere).
Og om det er gravidsymptom eller tilfeldighet vet jeg ikke men jeg har bekhterev og har hatt mye betennelser og smerter i flere måneder nå. men i går og i dag så har det avtatt veldig og jeg har mye mer bevegelighet i kroppen! og det sies jo at man kan bli bedre av en sånn sykdom når man er gravid :D

huff...er jo lov å håpe i alle fall :bored::smiley-angelic001:schocked028

DPO 4 eller 5 idag og det røyk en test i morrest :rolleyes: ikke skjønner jeg hvorfor, for den var selvsagt blendahvit som forventet:rolleyes:
Men mensen/gravid symptomer har begynt å melde seg og da blir man kanskje enda litt mer ivrig:D

Symptomer så langt: Begynnende ømme bryst, murringer i magen, lysten på pepsi max er veldig lav (er pepsi max-oholiker og jeg mistet lysten på dette når jeg har vært gravid tidligere).
Og om det er gravidsymptom eller tilfeldighet vet jeg ikke men jeg har bekhterev og har hatt mye betennelser og smerter i flere måneder nå. men i går og i dag så har det avtatt veldig og jeg har mye mer bevegelighet i kroppen! og det sies jo at man kan bli bedre av en sånn sykdom når man er gravid :D

Så spennende! Mange symptomer her då, så eg krysser fingrene [emoji5]

Så spennende! Mange symptomer her då, så eg krysser fingrene [emoji5]
takk :)

jeg tror nok innerst inne at jeg vet at det bare er mens-symptomer. men...aldri si aldri :)

Krysser fingrene for deg! Det er så snedig hvordan kroppen fungerer.. Jeg får også fullstendig avsmak for pepsi max når jeg er gravid, i alle fall de første 12-13 ukene.

Krysser fingrene for deg! Det er så snedig hvordan kroppen fungerer.. Jeg får også fullstendig avsmak for pepsi max når jeg er gravid, i alle fall de første 12-13 ukene.
takker :)
merkelig det der altså :D men det er jo positivt å ikke drikke for mye pepsi max da, kroppen ordner opp den :)

Så spennende med så mye symptomer! Spesielt når det stemmer overens med symptomer du har hatt da du var gravid tidligere :)

Her er det lite symptomer å melde. Litt stikninger på ene siden bare. Jeg har aldri hatt særlig mye symptomer før tr og hadde minimalt med symptomer da jeg var gravid sist, men har likevel på følelsen at det ikke har klaffet denne pp. Mistenker at kroppen ikke er helt klar etter kjemisk.

Back
Topp