Flere som blir godtesyk rundt EL? Står på butikken nå og hamstrer [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første pp etter pilleslutt, så aner ikke - hadde ikke TR når jeg gikk på pillen. Men sist jeg ble gravid så gikk d 25 dager mellom og jeg ble gravid på pp2. Men det er snart 3 år siden.
Kanskje derfor jeg var så godtesjuk i dagFlere som blir godtesyk rundt EL? Står på butikken nå og hamstrer [emoji23]

Hadde tegn sist vi prøvde, men merker ikke så mye av dem enda - så får bare vente å se. Men ift til syklus, så regner jeg 28 dager uavhengig av når EL er (om jeg ikke merker den da vel og merke).Vanskelig da siden du ikkje tester etter el. Håper du har noen tegn på at egget slipper. Barre og hoppe i halmen anna kvar dag for å være på sikre siden. Appen er ikkje noen grunn og følge siden du ikkje veit når eggløsningen er.
Godt d ikke bare er meg[emoji23] fikk ikke tid til å slappe av å kose meg med godis ihelga, så tar igjen og vel så det nå[emoji85] handla for godt over 200kr[emoji28][emoji23][emoji23]Kanskje derfor jeg var så godtesjuk i dag![]()
Det er jeg også! Potetgull kan jeg spise hver dag, men godis er mer når TR er rundt hjørnet - så håper ikke det er den som er på tur nå.Nopp men når heksa er rundt hjørne, er jeg høyt og laft i alle skap.
Håper ikkje det er heksa men at det er EL tegn.Det er jeg også! Potetgull kan jeg spise hver dag, men godis er mer når TR er rundt hjørnet - så håper ikke det er den som er på tur nå.
Får ikke lastet opp bilde...men ingen EL i sikte enda?Morgenurin. Venter og venter... aksjer igår kveld...
Morgenurin. Venter og venter... aksjer igår kveld...
Nå så jeg den, men den er vel snart positiv den der? Skal du ta en ikveld også? Håper håper på skikkelig positiv test [emoji173]Morgenurin. Venter og venter... aksjer igår kveld...
I følge appen flo hadde jeg el i går (aner ikke om det stemmer).. når var/er best tid for aksjelegging da i såfall?
Takk! Har hatt ustabil syklus etter ma. Tror forrige pp var første gang den var på plass igjen.Dagene før el og dagen etter el
Om du har regelmessig syklus kan du fint følge med i appen men den vil aldri være 100% sikker.