❤ IKM uke 22 ❤

Første pp etter pilleslutt, så aner ikke - hadde ikke TR når jeg gikk på pillen. Men sist jeg ble gravid så gikk d 25 dager mellom og jeg ble gravid på pp2. Men det er snart 3 år siden.

Vanskelig da siden du ikkje tester etter el. Håper du har noen tegn på at egget slipper. Barre og hoppe i halmen anna kvar dag for å være på sikre siden. Appen er ikkje noen grunn og følge siden du ikkje veit når eggløsningen er.

Vanskelig da siden du ikkje tester etter el. Håper du har noen tegn på at egget slipper. Barre og hoppe i halmen anna kvar dag for å være på sikre siden. Appen er ikkje noen grunn og følge siden du ikkje veit når eggløsningen er.
Hadde tegn sist vi prøvde, men merker ikke så mye av dem enda - så får bare vente å se. Men ift til syklus, så regner jeg 28 dager uavhengig av når EL er (om jeg ikke merker den da vel og merke).
Legger inn aksjer når vi føler for det, som faktisk har vært annenhver dag siste uka[emoji23]
Med andre ord, så bør jeg egentlig bare skrive CD frem til IKM om jeg ikke merker EL?

Morgenurin. Venter og venter... aksjer igår kveld...

Vedlegg

• 3C8F8E10-9190-4688-BFBA-4AC55431FC6B.jpeg
    3C8F8E10-9190-4688-BFBA-4AC55431FC6B.jpeg
    47,4 KB · Visninger: 201
Flere som ikke tester etter el? Hvis det ikke går denne pp heller, så tenker jeg at jeg kanskje bør starte eltestingen.

I følge appen flo hadde jeg el i går (aner ikke om det stemmer).. når var/er best tid for aksjelegging da i såfall?

I følge appen flo hadde jeg el i går (aner ikke om det stemmer).. når var/er best tid for aksjelegging da i såfall?

Dagene før el og dagen etter el:)
Om du har regelmessig syklus kan du fint følge med i appen men den vil aldri være 100% sikker.

Dagene før el og dagen etter el:)
Om du har regelmessig syklus kan du fint følge med i appen men den vil aldri være 100% sikker.
Takk! Har hatt ustabil syklus etter ma. Tror forrige pp var første gang den var på plass igjen.

Back
Topp