Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ett skikkelig høgg på venstre side når jeg reiste meg opp fra sofan i dag.
Høres ut som det jeg har opplevd i dag. Når skal du ha el?
Im syklusen min er ‘’normal’’ igjen nå etter SA så skal den være rundt torsdag fredagHva med deg?
Jeg har egentlig ikke oversikt, men som du sier, hvis alt er som «normalt» skal det være rundt 17. Iom at det begynner og murre og stikke litt regner jeg med at det stemmer [emoji4]
Kan en "plutselig" få positiv test uten å ha sett stigning?
Det gir meg litt håp.. jeg er skikkelig i villrede nå..Det fikk jeg sist vertfall[emoji15][emoji1]
Kan en "plutselig" få positiv test uten å ha sett stigning?
Ååårh håper det skjer meg også snart..!Ja det har jeg fått før også. Så det er fult mulig![]()
Ååårh håper det skjer meg også snart..!
Det gir meg litt håp.. jeg er skikkelig i villrede nå..
Håper el er rundt hjørnet for oss alleHer blir ikke el-testene sterkere i det hele tatt *vente vente*
Vis vedlegget 258010
Ifølge appen er jeg på CD 14 i dag, som da også er EL dag (aner jo egentlig ikke siden jeg ikke tester og har satt syklus på 28 dager), men, skal jeg skrive 1 dpo fra imorgen eller overmorgen?
Første pp etter pilleslutt, så aner ikke - hadde ikke TR når jeg gikk på pillen. Men sist jeg ble gravid så gikk d 25 dager mellom og jeg ble gravid på pp2. Men det er snart 3 år siden.Har du 28 dager til vanlig ?