Legger forsiktig en liten test-tråd inn her nå som det antakeligvis vil komme litt flere tester etterhvert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper å komme inn om en ukeLegger forsiktig en liten test-tråd inn her nå som det antakeligvis vil komme litt flere tester etterhvert!
Gratulerer så mye .I dag er det akkurat en mnd siden vi startet en ny SA her i hus. Veldig kjedelig, mnd har gått veldig sakte. Har ikke peiling på når EL var, men antakeligvis er jeg en plass 8-10 dpo. Er redd for å rope høyt, men jeg gjør det likevel. Hvis jeg er 8dpo er termin ca 5.mai.
De siste pr dagene har jeg hatt ømme pupper, og litt ligamentsmerter som jeg pleier å ha da jeg er gravid. Fikk noen knivstikk i lysken i går da jeg reiste meg opp fra sofaen, og derfor valgte jeg å teste i dag<3 håper virkelig denne spiren sitter nå!
Gratulerer så mye, dette var koselig lesingI dag er det akkurat en mnd siden vi startet en ny SA her i hus. Veldig kjedelig, mnd har gått veldig sakte. Har ikke peiling på når EL var, men antakeligvis er jeg en plass 8-10 dpo. Er redd for å rope høyt, men jeg gjør det likevel. Hvis jeg er 8dpo er termin ca 5.mai.
De siste pr dagene har jeg hatt ømme pupper, og litt ligamentsmerter som jeg pleier å ha da jeg er gravid. Fikk noen knivstikk i lysken i går da jeg reiste meg opp fra sofaen, og derfor valgte jeg å teste i dag<3 håper virkelig denne spiren sitter nå!
Gratulerer med positiv testI dag er det akkurat en mnd siden vi startet en ny SA her i hus. Veldig kjedelig, mnd har gått veldig sakte. Har ikke peiling på når EL var, men antakeligvis er jeg en plass 8-10 dpo. Er redd for å rope høyt, men jeg gjør det likevel. Hvis jeg er 8dpo er termin ca 5.mai.
Så fin test! Gratulerer<3 Har du tatt noen flere? Jeg sliter skikkelig med å holde meg til 1 test om dagenTok første test akkurat ved midnatt, 9 dpo, og den var POSITIV! Termin 7.mai. Vekket mannen, og nå klarer ingen av oss å få sove. Har hatt hodepine flere ganger denne uka, og i dag har jeg vært emosjonell. Vis vedlegget 412661
Takk for det! Ja jeg og, og jeg innbiller meg liksom at den er 3x så sterk på neste urinTakk og gratulerer til deg også! Ja, jeg tok også digital med ukeindikator som sa «gravid 1-2» og digital som sa «+» i går kveld/natt, i dag tok jeg en ny vanlig. Jeg liker å teste hver dag for å se at streken blir mørkere.
Nå som jeg har fått positiv test går tankene over på «tenk hvis jeg mister» osv. Har aldri mistet tidligere, men nå er jeg 38 år og dette er barn nr.2 så reddere denne gang enn sist merker jeg.
Hvordan er formen din? I dag har jeg vært kvalm, synes symptomene kommer kjempetidlig denne gangen. Fikk ikke kvalme før i uke 5-6 sist!
Så leit å høre om det du har gått igjennom. Håper spiren sitter til termin denne gangen veldig fine tester du har der da! Gratulerer så mye9 dpo og bare 5 uker siden gjennomgått abort etter BO 8+0 så føles dette veldig skummelt og jeg kjenner jeg trenger et annet sted enn bare dagboka mi å spamme alle testene jeg tar
Morgen ;
Vis vedlegget 412744
Vis vedlegget 412747
Vis vedlegget 412748
Kveld;
Vis vedlegget 412745
Vis vedlegget 412746
Så leit å høre om det du har gått igjennom. Håper spiren sitter til termin denne gangen veldig fine tester du har der da! Gratulerer så mye