❤️Testene våre❤️

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Legger forsiktig en liten test-tråd inn her nå som det antakeligvis vil komme litt flere tester etterhvert!:angelic:

I dag er det akkurat en mnd siden vi startet en ny SA her i hus. Veldig kjedelig, mnd har gått veldig sakte. Har ikke peiling på når EL var, men antakeligvis er jeg en plass 8-10 dpo. Er redd for å rope høyt, men jeg gjør det likevel. Hvis jeg er 8dpo er termin ca 5.mai.

De siste pr dagene har jeg hatt ømme pupper, og litt ligamentsmerter som jeg pleier å ha da jeg er gravid. Fikk noen knivstikk i lysken i går da jeg reiste meg opp fra sofaen, og derfor valgte jeg å teste i dag<3 håper virkelig denne spiren sitter nå!:angelic:

Vedlegg

• 5FD1BC33-FAA3-4CB2-B359-A36232D731DC.jpeg
    5FD1BC33-FAA3-4CB2-B359-A36232D731DC.jpeg
    750,3 KB · Visninger: 249
  • F8C35718-D67D-408A-820B-7194CBD79426.jpeg
    F8C35718-D67D-408A-820B-7194CBD79426.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 242
I dag er det akkurat en mnd siden vi startet en ny SA her i hus. Veldig kjedelig, mnd har gått veldig sakte. Har ikke peiling på når EL var, men antakeligvis er jeg en plass 8-10 dpo. Er redd for å rope høyt, men jeg gjør det likevel. Hvis jeg er 8dpo er termin ca 5.mai.

De siste pr dagene har jeg hatt ømme pupper, og litt ligamentsmerter som jeg pleier å ha da jeg er gravid. Fikk noen knivstikk i lysken i går da jeg reiste meg opp fra sofaen, og derfor valgte jeg å teste i dag<3 håper virkelig denne spiren sitter nå!:angelic:
Gratulerer så mye :).
Jeg hadde en MA for 1 mnd siden og er 8 dpo i dag :).
Håper jeg kommer inn her om noen få dager :)

Gratulerer så mye, dette var koselig lesing :love7

Holder på med siste IVF forsøk. :shy: De to siste dager hadde eg svak strek på metode og make sure. I dag var begge blank... Men de andre dagene kan ha vært falsk positiv pga eggløsningsprøyte, så eg gir ikkje opp håpet. Er 9 dager siden innsett av embryo. Tar minst to tester for dagen, blir jo litt små koko av dette. :laughing021 men mer koko av å ikkje teste. :facepalm:

Tok første test akkurat ved midnatt, 9 dpo, og den var POSITIV! Termin 7.mai. Vekket mannen, og nå klarer ingen av oss å få sove. Har hatt hodepine flere ganger denne uka, og i dag har jeg vært emosjonell. IMG_9234.jpeg

Gratulerer med positiv test♥️

Tok første test akkurat ved midnatt, 9 dpo, og den var POSITIV! Termin 7.mai. Vekket mannen, og nå klarer ingen av oss å få sove. Har hatt hodepine flere ganger denne uka, og i dag har jeg vært emosjonell. Vis vedlegget 412661
Så fin test! Gratulerer<3 Har du tatt noen flere? Jeg sliter skikkelig med å holde meg til 1 test om dagen :hilarious:

Takk og gratulerer til deg også! Ja, jeg tok også digital med ukeindikator som sa «gravid 1-2» og digital som sa «+» i går kveld/natt, i dag tok jeg en ny vanlig. Jeg liker å teste hver dag for å se at streken blir mørkere.

Nå som jeg har fått positiv test går tankene over på «tenk hvis jeg mister» osv. Har aldri mistet tidligere, men nå er jeg 38 år og dette er barn nr.2 så reddere denne gang enn sist merker jeg.

Hvordan er formen din? I dag har jeg vært kvalm, synes symptomene kommer kjempetidlig denne gangen. Fikk ikke kvalme før i uke 5-6 sist!

Takk og gratulerer til deg også! Ja, jeg tok også digital med ukeindikator som sa «gravid 1-2» og digital som sa «+» i går kveld/natt, i dag tok jeg en ny vanlig. Jeg liker å teste hver dag for å se at streken blir mørkere.

Nå som jeg har fått positiv test går tankene over på «tenk hvis jeg mister» osv. Har aldri mistet tidligere, men nå er jeg 38 år og dette er barn nr.2 så reddere denne gang enn sist merker jeg.

Hvordan er formen din? I dag har jeg vært kvalm, synes symptomene kommer kjempetidlig denne gangen. Fikk ikke kvalme før i uke 5-6 sist!
Takk for det! Ja jeg og, og jeg innbiller meg liksom at den er 3x så sterk på neste urin :hilarious:
Tror det er enkelt å falle inn i de tankene uavhengig om man har gått igjennom en spontanabort før. Jeg kjenner meg en del igjen i det, men jeg prøver å tenke at jeg er gravid NÅ og jeg må bare holde på håpet og gleden om at det holder seg til Mai2024:angelic:

Akkurat nå er det ømme bryster, ligamentsmerter og veldig følelsesladd. Akkurat som sist mnd, men mye sterkere. Sist var det sånn nå og da til jeg mista i uke 5, mens nå har det vært i et par dager allerede og det kom som et pang.. så jeg håper det varer også. Men det er vel bare positivt at symptomene kommer tidlig?

Fra 9dpo til idag 13dpo :love017 uplanlagt men veldig velkommen. 3+6 idag, og håper spiren sitter denne gang ♡ om alt går bra denne gangen er termin på sønnens 2årsdag, 2.mai :laughing002 mistet i uke6+5 i mars :/

Vedlegg

• 20230816_150906.jpg
    20230816_150906.jpg
    1,5 MB · Visninger: 193
  • Snapchat-284528515.jpg
    Snapchat-284528515.jpg
    990,8 KB · Visninger: 195
  • 20230819_191843.jpg
    20230819_191843.jpg
    1,3 MB · Visninger: 192
Last edited:
Venter i spenning, er 7/8DPO idag og hadde verdens svakaste antydning til en strek i morges. Vi har nettopp begynt å prøve men jeg sverger jeg føler meg like gravid nå som jeg gjorde ved 10-12 uker med førstemann Kvalme, kort lunte, tissetrengt hele tiden, vonde bryst og kramper i magen (har aldri kramper før dagen før menstruasjon vanligvis). Må nok smøre meg med tålmodighet i et par dager til men håper

9 dpo og bare 5 uker siden gjennomgått abort etter BO 8+0 så føles dette veldig skummelt og jeg kjenner jeg trenger et annet sted enn bare dagboka mi å spamme alle testene jeg tar :hilarious:

Morgen ;
20230819_095957.jpg
20230819_110444.jpg
20230819_111543.jpg
Kveld;
20230819_200248.jpg
20230819_190653.jpg

Så leit å høre om det du har gått igjennom. Håper spiren sitter til termin denne gangen:Heartred veldig fine tester du har der da! Gratulerer så mye:love017

Lige så du! Gratulerer :love017Får håpe spirene blir værende til termin denne gangen❤️

Back
Topp