❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at kvalmen fortsatt ikke har kommet..Håper den holder seg borte da den ikke er kommet til nå..Er i dag 6+4

Jubler (og krysser fingrene) for at hjertet begynner å slå i dag <3

Jubler for at jeg har vært røykfri ei uke:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Skal ta blodprøver for å se om HcG har steget som den skal fra fredags natten ;-) tuuusen takk søteste !!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Den har steget ;) Håper alt er bra..Ut fra testene dine fra i går tyder d jo bra i hvertfall:)Får du svar m en gang på prøvene eller tar d noen dager?

Den har steget ;) Håper alt er bra..Ut fra testene dine fra i går tyder d jo bra i hvertfall:)Får du svar m en gang på prøvene eller tar d noen dager?

Håper virkelig det !! :-)
Får svar rundt ett tiden sånn omtrent heldigvis

Håper virkelig det !! :)

Godt at du får svar fort da så du ikke må vente flere dager for å få svar..Lykke til nok en gang..Skal krysse alt som går for at alt er bra og at stigningen din er der den skal;):)

Godt at du får svar fort da så du ikke må vente flere dager for å få svar..Lykke til nok en gang..Skal krysse alt som går for at alt er bra og at stigningen din er der den skal;):)

Ja det skal være sikkert å vist!
Til vanlig tar det lengre tid,men ettersom de har henvist meg selv så får jeg gudkjelov høre resultatet senere idag. Nervepirrende!
Tusen takk skal du ha - go'du er :-*

Håper virkelig det !! :-)

Krysser fingre for at alt er som det skal ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp