❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at clearblue viste 3+ i dag og at hcg har steget mye :D

Jubler for at alt gikk bra på ul og at jeg alt kjenner livmor:)Har kjent den i noen dager så tok d opp da jeg var på ul så hu kjente etter også..Jeg hadde kjent rett
Jeg kjenner ingenting enda, heldige deg, gleder meg til å kjenne den harde kulen :) men idag fikk jeg den første kommentaren på magen, at kulen var kommet der nede, jeg merker det på klærne også at det er ubehagelig så gravid-buksa er vaska ;) så nå er jeg der at jeg kan ikke vise meg offentlig før det er offentlig :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jubler for at hcg stigningen min var perfekt og for at det var så fin utvikling på lille prikk på bare 3 dager <3 morro og se hvor mye som skjer der inne på så kort tid :)

Sitter på mobilen

5 uker i dag:D

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Jubler for at sannsynligheten for spontanabort har gått ned fra 28% til 17.3% på bare en uke! :o :D Går mer og mer opp for meg at dette kan gå bra <3

Jubler for at sannsynligheten for spontanabort har gått ned fra 28% til 17.3% på bare en uke! :o :D Går mer og mer opp for meg at dette kan gå bra <3
Hva er sannsynligheten for SA i uke 6?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Oi var jo ganske liten sannsynlighet da :) får håpe jeg ikke er en av de 8,4% :/

Det håper ikke jeg heller :) Denne gangen skal det gå bra hele veien :) Og sannsynligheten for det er større og større for hver dag som går :D

Jubler over 10 dager til ul <3

❤️ Desember 2014 ❤️

2 dager til UL her :)

Jubler for 6 fullgåtte uker :)

Back
Topp