FamilienJohnsen
Forelsket i forumet
5+0 i dag :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+0 i dag :-D
Jeg kjenner ingenting enda, heldige deg, gleder meg til å kjenne den harde kulen men idag fikk jeg den første kommentaren på magen, at kulen var kommet der nede, jeg merker det på klærne også at det er ubehagelig så gravid-buksa er vaska så nå er jeg der at jeg kan ikke vise meg offentlig før det er offentligJubler for at alt gikk bra på ul og at jeg alt kjenner livmorHar kjent den i noen dager så tok d opp da jeg var på ul så hu kjente etter også..Jeg hadde kjent rett
Hva er sannsynligheten for SA i uke 6?Jubler for at sannsynligheten for spontanabort har gått ned fra 28% til 17.3% på bare en uke! Går mer og mer opp for meg at dette kan gå bra <3
Oi var jo ganske liten sannsynlighet da får håpe jeg ikke er en av de 8,4% :/I følge denne er sjansen 8.4% i uke 6
Det håper ikke jeg heller Denne gangen skal det gå bra hele veien Og sannsynligheten for det er større og større for hver dag som gårOi var jo ganske liten sannsynlighet da får håpe jeg ikke er en av de 8,4% :/
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen