❤️Jubel-tråd❤️

Takk ;) fantastisk å lese innpå der ja :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Man blir jo litt betrygget når man ser at det minker så mye hver dag :) Men klart, man kan jo være av de uheldige 10 prosentene.. Men jeg velger å tenke positivt :)

Man blir jo litt betrygget når man ser at det minker så mye hver dag :) Men klart, man kan jo være av de uheldige 10 prosentene.. Men jeg velger å tenke positivt :)
Joda plutselig er man en av de, men sånn i forhold til når du leser rundt på forum og Google , så virker det nesten som mye større fare for å miste enn hva det egentlig er , så bare bra med sånne tall da :)

Joda plutselig er man en av de, men sånn i forhold til når du leser rundt på forum og Google , så virker det nesten som mye større fare for å miste enn hva det egentlig er , så bare med sånne tall da :)

Ja, helt enig :)

Den statistikken var fantastisk :) Dessverre er nok jeg en av de man kan lese på Google, og som drar opp statestikken. Men denne gangen skal det snu :)

Jubler for 8uker igår, 8+1 idag!! Håper kvalmen forsvinner slik at jeg kan bli litt mer omgjengelig igjen ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jubler for 6 uker! :D

Jubler for at det nærmer seg første kontroll:D skal den 8.mai:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for 8 uker i dag <3

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jubler for bare to dager til ul <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jubler for 8 uker! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for 7 uker ♡ :) Nå syns jeg dagene går fort her. Før vi vet ordet av det er vi i både andre og tredje trimester.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp