❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at det er helg og at jeg og jenta mi skal kose oss med pizza til kvelds! :)

Jubler for at jeg har fått låne både rullestol og får parkere på handicap plasser. :) Da kan jeg være med familien å handle, gå tur og generelt komme meg ut av huset :D

Jubler for at jeg har fått låne både rullestol og får parkere på handicap plasser. :) Da kan jeg være med familien å handle, gå tur og generelt komme meg ut av huset :D
Kjempe bra! Var det i dag du skulle til legen? Virker som det gikk bra da. :) Viktig å være oppgående så godt som det er mulig. Bedre for humøret.

Kjempe bra! Var det i dag du skulle til legen? Virker som det gikk bra da. :) Viktig å være oppgående så godt som det er mulig. Bedre for humøret.
Var der i går. Men fikk ikke levert papirene før i dag. Kommunale kontorer stenger alltid et kvarter for tidlig :p
Men ja humøret er på topp i dag.
Det er nesten trist å si det, men å sette seg i den stolen i stad var fantastisk! Nesten så jeg plukka med meg en arbeidsstol og så jeg kan lage mat også. Hvorfor gjorde jeg ikke det a? :confused:

Jubler for god musikk :)

Jubler for at klokka har bikka ni, det betyr at det ikke er så halvgær'nt å gå å legge seg ;)

Jubler for 33 uker :) denne store klumpen kan fint komme om 4 uker for min del :p

Så bra, kjedelig å ikke komme seg ut dørene;)

Back
Topp