Jubler for et ferdig revet bad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg fjerter etter mange dager med luft smerter! Juhuu
Jubler sammen med degJubler for helg
Kjempe bra! Var det i dag du skulle til legen? Virker som det gikk bra da. Viktig å være oppgående så godt som det er mulig. Bedre for humøret.Jubler for at jeg har fått låne både rullestol og får parkere på handicap plasser. Da kan jeg være med familien å handle, gå tur og generelt komme meg ut av huset
Jubler for deg! Min tur i morgen!30 uker i dag!! Helt sykt! Juble juble
Var der i går. Men fikk ikke levert papirene før i dag. Kommunale kontorer stenger alltid et kvarter for tidligKjempe bra! Var det i dag du skulle til legen? Virker som det gikk bra da. Viktig å være oppgående så godt som det er mulig. Bedre for humøret.
Hurra, så deilig!Jubler for at jeg har fått låne både rullestol og får parkere på handicap plasser. Da kan jeg være med familien å handle, gå tur og generelt komme meg ut av huset
Så bra, kjedelig å ikke komme seg ut døreneJubler for at jeg har fått låne både rullestol og får parkere på handicap plasser. Da kan jeg være med familien å handle, gå tur og generelt komme meg ut av huset
Jubler med degJubler for 30 uker,30 uker vært å lever og føle på. Med smerter og gleder. 10 uker igjen. Og jeg fåe se jenta mi fra klinkekula.