Jubler for lørdag og mannen har fri. Og ligger å sover på siden av meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for uke 32
Gratulerer! Kommet langt nå!Får juble for 32+0
Gratulerer! Kommet langt nå!
Det gjør du nok. Bare slapp av. <3 hvorfor det, hvis jeg får spørre?Takk
Ja håper virkelig jeg går litt lenger, men nå begynner jeg å bli skeptisk.. :S
Takk
Ja håper virkelig jeg går litt lenger, men nå begynner jeg å bli skeptisk.. :S
Det gjør du nok. Bare slapp av. <3 hvorfor det, hvis jeg får spørre?
Tenker på deg og sender "umodne" tanker til deg håper det enda er leeenge igjen før det skjer noe <3
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Herregud! Må du slappe av og holde sofan! Sofan er til for å slites shnuppa!Klart du kan
Jeg er en sånn som tydeligvis er flink å fortrenge så da jeg på lørdag havnet på føden trodde jeg oppriktig det bare var plagsomme kynnere og tenkte at jeg bare skulle be de om råd, men fikk beskjed om å komme inn.
Hadde en jordmor og to forskjellige leger (vaktskifte) og begge legene så egentlig veldig bekymret ut, men jeg tenkte der og da at de sikkert bare ville være sympatiske med en hysterisk gravid.
Jeg hadde jo ikke engang planer om å dra inn. Jeg ville bare spørre når jeg burde dra inn for sjekk pusta meg gjennom kynnere, eller det jeg antok var kynnere.
Fikk full sjekk og legen snakket likevel om lungemodning og mannen sier hun spurte flere ganger om jeg var komfortabel med å dra hjem og at jeg måtte ha lav terskel for å komme tilbake.
Og ikke før jeg nå googlet hva andre har i utslag på rietelleren innså jeg hvor nært jeg var en innleggelse.
Man er temmelig dum når man ikke forstår når legen snakker om lungemodning isteden for å forsøke å stoppe fødselen at man er i "faresonen". Der har du meg!
Og jeg har jo hatt konstante kynnere siden da og kraftige mensmurringer, men jeg slipper hvertfall å puste meg gjennom de, så da håper jeg det er kynnere
Men sannheten er at nå er jeg passe skremt for mine åpningsrier sist var ikke noe verre enn de murringene jeg opplever nå.. det blir mye sofa framover hvertfall
Formen er fin nå og sofaen er inntattHerregud! Må du slappe av og holde sofan! Sofan er til for å slites shnuppa!
Skjønner hva du mener med leger. Jeg tror ikke jeg hører at legene er bekymret før jeg gjentar det dem sier til mannen min. Hvis han ikke er tilstede. Da får jeg panikk. For da går ting opp for meg. Men så blir man jo stresset av det også.
Så ro ned, slapp av. Knip igjen xD og ring for all del føden med en gang du er usikker. *Tenker på deg <3*
Godt å høreFormen er fin nå og sofaen er inntatt
Wow! Jeg ble ikke så veldig misunnelig.....Jubler for ny opplevelse! Min kjære mann og barn står på kjøkkenet og har bakt gulerotkake med glasur og hjemmelaget sjokoladepudding og vanilje suas mens jeg har sittet i sofan å sett på!! gjett om vi skal kose oss i dag
Hmf! Det hørtes alt for godt ut. Enda jeg har spist meg trill rund på middag.Jubler for ny opplevelse! Min kjære mann og barn står på kjøkkenet og har bakt gulerotkake med glasur og hjemmelaget sjokoladepudding og vanilje suas mens jeg har sittet i sofan å sett på!! gjett om vi skal kose oss i dag
Wow! Jeg ble ikke så veldig misunnelig.....
Hmf! Det hørtes alt for godt ut. Enda jeg har spist meg trill rund på middag.