2 mnd! Heldig. Vet ikke om jeg hadde klart det. Elsker å reise men er ganske så hjemmekjær.Jubler for at søsteren min er kommet hjem etter 2 måneders rundreise i Europa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 mnd! Heldig. Vet ikke om jeg hadde klart det. Elsker å reise men er ganske så hjemmekjær.Jubler for at søsteren min er kommet hjem etter 2 måneders rundreise i Europa.
2 mnd! Heldig. Vet ikke om jeg hadde klart det. Elsker å reise men er ganske så hjemmekjær.
Kjekt å få henne litt hjem også.Vel hun har en plan om å reise et helt år for å oppleve verden.
Så hun har tatt bartenderkurs (skikkelig skole) og fikk supergode karakterer. Bestått med 97%
Hun ønsker vel egentlig å reise rundt i europa og tenkte det ville være greit å jobbe seg rundt, men hun var nok ikke klar over hvor vanskelig det er å få jobb i resten av Europa.
Så nå er hun hjemme en snartur for å tjene seg opp noen kroner og legge en videre slagplan.
Uansett har hun anledning til å jobbe her hjemme og heller reise noen uker hit og dit etter eget ønske
Kjekt å få henne litt hjem også.
Veldig viktig. Min blir nesten "sur" hvis jeg ikke snakker om hva jeg føler nå. Siden jeg er litt vanskeligere å forstå. Og han ikke hvet hva som foregår. Tror han blir litt redd/bekymret. Prøver å være flink. Men ikke alltid like enkelt. Så dem trenger en jubel for å være der.Jubler for jeg har en mann som bryr seg om hvordan jeg har det og mine følelser i denne prosessen og ikke bare babyen jeg bærer på! Er så heldig som har han som kan støtte meg når jeg ikke har det bra!
Jubler for flotte kjæresten min som ble 28 år i dag <3
Hørtes koselig utJubler for at det ble gravid treff i dag og frokosten var kjempegod