❤️Jubel-tråd❤️

2 mnd! Heldig. Vet ikke om jeg hadde klart det. Elsker å reise men er ganske så hjemmekjær.

Vel hun har en plan om å reise et helt år for å oppleve verden.
Så hun har tatt bartenderkurs (skikkelig skole) og fikk supergode karakterer. Bestått med 97% :D

Hun ønsker vel egentlig å reise rundt i europa og tenkte det ville være greit å jobbe seg rundt, men hun var nok ikke klar over hvor vanskelig det er å få jobb i resten av Europa.
Så nå er hun hjemme en snartur for å tjene seg opp noen kroner og legge en videre slagplan.
Uansett har hun anledning til å jobbe her hjemme og heller reise noen uker hit og dit etter eget ønske :)

Vel hun har en plan om å reise et helt år for å oppleve verden.
Så hun har tatt bartenderkurs (skikkelig skole) og fikk supergode karakterer. Bestått med 97% :D

Hun ønsker vel egentlig å reise rundt i europa og tenkte det ville være greit å jobbe seg rundt, men hun var nok ikke klar over hvor vanskelig det er å få jobb i resten av Europa.
Så nå er hun hjemme en snartur for å tjene seg opp noen kroner og legge en videre slagplan.
Uansett har hun anledning til å jobbe her hjemme og heller reise noen uker hit og dit etter eget ønske :)
Kjekt å få henne litt hjem også.

Jubler for jeg har en mann som bryr seg om hvordan jeg har det og mine følelser i denne prosessen og ikke bare babyen jeg bærer på! Er så heldig som har han som kan støtte meg når jeg ikke har det bra! :) ❤️

Jubler for jeg har en mann som bryr seg om hvordan jeg har det og mine følelser i denne prosessen og ikke bare babyen jeg bærer på! Er så heldig som har han som kan støtte meg når jeg ikke har det bra! :) ❤️
Veldig viktig. Min blir nesten "sur" hvis jeg ikke snakker om hva jeg føler nå. Siden jeg er litt vanskeligere å forstå. Og han ikke hvet hva som foregår. Tror han blir litt redd/bekymret. Prøver å være flink. Men ikke alltid like enkelt. Så dem trenger en jubel for å være der.

Jubler for venninna mi som er på føden nå :D 5 dager på overtid !!
Heia heia!! Er så spent! :) :D

Jubler over at barnerommet er ferdig og at vi snart er ferdig med å gjøre de siste tingene i leiligheten :)

Jubler for at det ble gravid treff i dag og frokosten var kjempegod :D

Jubler for å ha vært i Sverige og kjøpt Didriksson Theron dressen som var best i test for bare 700kr! Jeg som alltid har sverger til Reima (til 1500:() tenkte prøve den i år på storebror.

Back
Topp