Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere til 2 åringen og mamma daJubler for mamma som har bursdag i dag! Må også juble for lille voffen min som blir 2år i dag
Tusen takkGratulere til 2 åringen og mamma da
Gratulerer!Jubler for at vi skal reise å hente vår første bil på lørdag Lykkelig for å endelig ha bil i boks, og den er såå fin!
Hva er ellevillt?Jubler for elleville dager
Hva er ellevillt?
Aha! Tilbud er så gøy! Skulle bare ønske bekken og kropp hadde lyst å bli med på shopping.Hehe, det er vel norges største salgsdager, eller noe slikt. Flere senter som er med på dette, her i Tønsberg har vi Farmandstredet. Mange elleville tilbud fra tirsdag til lørdag
http://www.ellevilledager.no/
Ja. Jeg er heldigvis så heldig å bo nesten vegg i vegg med kjøpesenteret, så trenger ikke å ta meg mer enn de 20 minuttene med anbefalt aktivitet som fysioterapeuten min har anbefalt meg. Max 20 minutter i slengen,for overstiger jeg det, kommer smertene på ordentlig. Så en liten tur sånn, går akkurat midt i blinkenAha! Tilbud er så gøy! Skulle bare ønske bekken og kropp hadde lyst å bli med på shopping.
Så bra da! Godt å få kommet seg litt ut tenker jeg.Ja. Jeg er heldigvis så heldig å bo nesten vegg i vegg med kjøpesenteret, så trenger ikke å ta meg mer enn de 20 minuttene med anbefalt aktivitet som fysioterapeuten min har anbefalt meg. Max 20 minutter i slengen,for overstiger jeg det, kommer smertene på ordentlig. Så en liten tur sånn, går akkurat midt i blinken