❤️Jubel-tråd❤️

Jeg kan se spark utenpå magen!! Haha.. Så artig!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for at jeg stoppa innom Kid i dag. Å fikk 10 kluter, 3 kosefille/gulpekluter, to vogn madrass laken, og en sengekant og 2 deilige myke håndklær :) for under 500kr :D digg med 40%
Wooohoo!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for at foreldrene mine kommer i morgen og at samboeren heldigvis fikk ordnet seg fri fra jobb :D

Ser ut som det er 40% på mye på nettet også...
Jeg liker egentlig ikke å handle på nett, for jeg liker å se og kjenne på ting før jeg kjøper deg! Spesielt når det kommer til babypledd å sånn :p i tillegg synes jeg ofte fargene kan være litt misvisende. Men mulig jeg handler litt likevel, det er jo nesten halv pris ;)

Jubler for å være hjemme igjen i norge <3

Jeg liker egentlig ikke å handle på nett, for jeg liker å se og kjenne på ting før jeg kjøper deg! Spesielt når det kommer til babypledd å sånn :p i tillegg synes jeg ofte fargene kan være litt misvisende. Men mulig jeg handler litt likevel, det er jo nesten halv pris ;)

Flanellklutene var deilig å myke, å jeg har titta på nettet. Å ting ser veldig likt ut som det i butikken :) så bare å la visa kortet gå varmt :P Hehe

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Hehe, det er mye mulig jeg ikke klarer å stå imot ;)
Hehe, jeg skulle bare inn å se på butikken mens jeg venta på at gubben skulle komme med bussen :) så kom han, å han bare sånn må vi ha, de var søte, den var myk å deilig.. Å når han sier det, kan jeg jo ikke lavære :D

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler or at jeg fikk i meg en stor frokost/lunsj i dag.
2 brødskiver med fiskekaker :)

Back
Topp