Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner at jeg skulle ønske jeg også hadde Kid i nærheten!Jubler for at jeg stoppa innom Kid i dag. Å fikk 10 kluter, 3 kosefille/gulpekluter, to vogn madrass laken, og en sengekant og 2 deilige myke håndklær for under 500kr digg med 40%
Wooohoo!!
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Jubler for at jeg stoppa innom Kid i dag. Å fikk 10 kluter, 3 kosefille/gulpekluter, to vogn madrass laken, og en sengekant og 2 deilige myke håndklær for under 500kr digg med 40%
Wooohoo!!
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Så kosligJubler for at foreldrene mine kommer i morgen og at samboeren heldigvis fikk ordnet seg fri fra jobb
Ser ut som det er 40% på mye på nettet også...Jeg kjenner at jeg skulle ønske jeg også hadde Kid i nærheten!
Jeg liker egentlig ikke å handle på nett, for jeg liker å se og kjenne på ting før jeg kjøper deg! Spesielt når det kommer til babypledd å sånn i tillegg synes jeg ofte fargene kan være litt misvisende. Men mulig jeg handler litt likevel, det er jo nesten halv prisSer ut som det er 40% på mye på nettet også...
Jeg liker egentlig ikke å handle på nett, for jeg liker å se og kjenne på ting før jeg kjøper deg! Spesielt når det kommer til babypledd å sånn i tillegg synes jeg ofte fargene kan være litt misvisende. Men mulig jeg handler litt likevel, det er jo nesten halv pris
Hehe, det er mye mulig jeg ikke klarer å stå imotFlanellklutene var deilig å myke, å jeg har titta på nettet. Å ting ser veldig likt ut som det i butikken så bare å la visa kortet gå varmt Hehe
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Hehe, jeg skulle bare inn å se på butikken mens jeg venta på at gubben skulle komme med bussen så kom han, å han bare sånn må vi ha, de var søte, den var myk å deilig.. Å når han sier det, kan jeg jo ikke laværeHehe, det er mye mulig jeg ikke klarer å stå imot
Jubler for uke 25 og meg selv som er blitt et år eldre