❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg endelig har fått ned alle kassene med klær etter jenta mi, fra loftet. Så nå kan sorteringen starte for fullt :) ser gjennom kassene at det ikke er så mye lillebror kan bruke, er jo nesten bare rosa og ellers veldig jentete klær ;)

Jubler for at jeg endelig har fått ned alle kassene med klær etter jenta mi, fra loftet. Så nå kan sorteringen starte for fullt :) ser gjennom kassene at det ikke er så mye lillebror kan bruke, er jo nesten bare rosa og ellers veldig jentete klær ;)
Det er så koselig! Jeg har drevet i våre kasser nå ett par uker. Her var problemet at det var Shortser og korterma:)

Å glemte å juble på søndag!! Jeg gikk på topptur! Såååå stolt. Med kondis fra helvette! Tusen stopp, tålmodig mann og hund så kom vi opp. Har ikke gått der siden de første ukene før jeg ble dårlig i vår. Fantastisk. Måtte ligge litt på bakken å få igjen pusten før jeg kunne nyte utsikten.

Venter på årets Julegave<3

Jubler for 27 uker! :).:)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

En jubel for at tante gav meg hente settet som hun hadde laga til en baby som ikke ble levende født. Veldig spesielt og jeg ble så rørt at har sitte å sippa halve dagen i dag.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Det er så koselig! Jeg har drevet i våre kasser nå ett par uker. Her var problemet at det var Shortser og korterma:)
Jeg har sommerbarn fra før, men bor langt nord, så det var lite med kortarma og shortser her :p kunne ikke huske at jeg hadde så mye nøytralt, så jeg har jo plutselig ganske mye klær i 50, 56 og 62 ;)

Jubler for at jeg endelig har kjøpt meg gravidbukse. Er så lei av å gå i tights og joggebukse :p

28.12.14 <3
Sist gikk jeg omtrent bare i tights, så jeg har nesten ikke brukt det mellom svangerskapene. Jeg gruer meg til å måtte finne de fram igjen, så jeg tviholder på den ene buksa jeg fortsatt passer ;) må vel bare innse snart at jeg må bruke tights denne gangen også :p

Jubler for magekos. Trøtt som f***. Men gud hvor godt det er å ha en ninja/kickbokser i magen <3

Her kjennes det ut som blæra mi blir brukt som boksesekk på kvelden :p

28.12.14 <3

Mannen min har bynt å jage meg på do før vo skal se film eller no... men det hjelper ikke. Må uansett PLUTSELIG på do når knøtta bestemmer seg for noen sprell ellee annen stilling. Er egentlig veldig morsomt.. går fra helt normal til MÅ På Do asap på sekunder...

Mannen min har bynt å jage meg på do før vo skal se film eller no... men det hjelper ikke. Må uansett PLUTSELIG på do når knøtta bestemmer seg for noen sprell ellee annen stilling. Er egentlig veldig morsomt.. går fra helt normal til MÅ På Do asap på sekunder...

Haha kjenner meg igjen der :p

28.12.14 <3

Jeg har utviklet tvangstanker om at jeg må gå på do om jeg skal noe ute av huset, se film, spise middag... osv :P Uansett om jeg må eller ikke.. :P

Jubler for at jeg har så mange hærlige mennesker rundt meg som er så glad på mine vegner :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for vel overstått legetime, og alt er (fortsatt) bra! Ingen utslag på urin denne gang og mye god info hos legen :)

Jubler for at vi skulle klippe plenen, rydde kjøkken og fikse komfyren... var ikke noe problem.. men kom hjem så var alt gjort! Værden beste mann

Jubler for den fantastiske samboeren min. Selv om jeg er i skikkelig dritt humør og føler at ingenting kan få meg til å smile så greier han det. Prøver for harde livet å ikke trekke på smilebåndet, men neida :p Hadde egentlig bare lyst til å ligge å furte og ikke smile, så må han være teit og få meg til å smile :p Er så glad for at jeg har han i livet mitt :)

28.12.14 <3

Last edited:
Jubler for den fantastiske samboeren min. Selv om jeg er i skikkelig dritt humør og føler at ingenting kan få meg til å smile så greier han det. Prøver for harde livet å ikke trekke på smilebåndet, men neida :p Hadde egentlig bare lyst til å ligge å furte og ikke smile, så må han være teit og få meg til å smile :p Er så glad for at jeg har han i livet mitt :)

28.12.14 <3
Ufattelig godt å ha en slik en. Han spør meg alltid om hvordan det er å ha en så hysterisk morsom mann? Er ikke mye som skal til for å smile..

Hørte på hjertelyden til lille i dag sammen med pappaen :) å vær gang pappaen snakka eller tok på magen slo hjerte mye tydeligere og kjappere :P veldig artig ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp