Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så koselig! Jeg har drevet i våre kasser nå ett par uker. Her var problemet at det var Shortser og kortermaJubler for at jeg endelig har fått ned alle kassene med klær etter jenta mi, fra loftet. Så nå kan sorteringen starte for fullt ser gjennom kassene at det ikke er så mye lillebror kan bruke, er jo nesten bare rosa og ellers veldig jentete klær
Jeg har sommerbarn fra før, men bor langt nord, så det var lite med kortarma og shortser her kunne ikke huske at jeg hadde så mye nøytralt, så jeg har jo plutselig ganske mye klær i 50, 56 og 62Det er så koselig! Jeg har drevet i våre kasser nå ett par uker. Her var problemet at det var Shortser og korterma
Sist gikk jeg omtrent bare i tights, så jeg har nesten ikke brukt det mellom svangerskapene. Jeg gruer meg til å måtte finne de fram igjen, så jeg tviholder på den ene buksa jeg fortsatt passer må vel bare innse snart at jeg må bruke tights denne gangen ogsåJubler for at jeg endelig har kjøpt meg gravidbukse. Er så lei av å gå i tights og joggebukse
28.12.14 <3
Jubler for magekos. Trøtt som f***. Men gud hvor godt det er å ha en ninja/kickbokser i magen <3
Venter på årets Julegave<3
Her kjennes det ut som blæra mi blir brukt som boksesekk på kvelden
28.12.14 <3
Mannen min har bynt å jage meg på do før vo skal se film eller no... men det hjelper ikke. Må uansett PLUTSELIG på do når knøtta bestemmer seg for noen sprell ellee annen stilling. Er egentlig veldig morsomt.. går fra helt normal til MÅ På Do asap på sekunder...
Venter på årets Julegave<3
Ufattelig godt å ha en slik en. Han spør meg alltid om hvordan det er å ha en så hysterisk morsom mann? Er ikke mye som skal til for å smile..Jubler for den fantastiske samboeren min. Selv om jeg er i skikkelig dritt humør og føler at ingenting kan få meg til å smile så greier han det. Prøver for harde livet å ikke trekke på smilebåndet, men neida Hadde egentlig bare lyst til å ligge å furte og ikke smile, så må han være teit og få meg til å smile Er så glad for at jeg har han i livet mitt
28.12.14 <3