❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for 26 uker! !! :) :) :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jubler for vellykket babyshower for beste venninen min i går:) Jubler også litt for at eg klarte å lage bleiekake! ;) Vis vedlegget 74111

Sent from my iPhone using BV Forum
Wow så flink du er!! Er det sammenrulla bleier inni der? Har du strikka selv det du har rundt?

Wow så flink du er!! Er det sammenrulla bleier inni der? Har du strikka selv det du har rundt?

Takk :) Nei bleiene er bare stablet ved siden av hverandre, hjulene er sammenrulla bleier. Skulle så gjerne ønske eg kunne si at eg hadde strikket teppet, men det er helseteppe kjøpt på spar kjøp :p

Jubler for masse liv i magen hver eneste dag <3

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jubler for at det er fredag og helg, som betyr masse kos sammen med familien min! :)

Jubler for flinke mannen min som gjør alt for tiden. Får veldig dårlig samvittighet, men slik er det nå. :/

Er så glad for at jeg har verdens beste mamma som ble med meg til jordmor i går og husket på alt det jeg ikke husket ❤️

Jubler for det alltid fantastiske mannen min <3

Tako Pizza til middag og nå har han ordnet klar en stor bolle med fruktsalat som sikkert ikke overlever lunsjen i morra. :D

Tror jeg må spørre pent om en liten smaksprøve nå :p

Fruktsalat og iskald farris til :Heartblue

Når man har glemt å kjøpe Melkesjokolade ikke mer enn TO ganger på samme dag er det fint å ha en god venn/huseier, man kan klage sin nød til <3
Han skulle ta med hjem til meg når han er ferdig på jobb <3

Jubler for at vi endelig har vasket ferdig den gamle leiligheten og levert tilbake husnøklene :D

28.12.14 <3

Endelig!!!!!
Da har kjæresten flytta inn, og hatt et par dager hjemme i forbindelse med flyttingen..
Bare et lite problem, han er jo mer opptatt av å ligge på magen min å kose med lillemor enn å flytte inn resten :-)
Men noen dager med bare kosestund har alldeles ikke vært feil det heller :love7
Gud jeg blir bortskjemt.. Jeg har jo visst at jeg har verdens beste kjærste, men han er jo bare gull, den "gamle" mannen på nærmere 50 år :Heartred

Jubler for høstfarger på plass i huset. Gleder meg til lange mørke kvelder med stearinlys og fyr i ovnen. :)

Endelig!!!!!
Da har kjæresten flytta inn, og hatt et par dager hjemme i forbindelse med flyttingen..
Bare et lite problem, han er jo mer opptatt av å ligge på magen min å kose med lillemor enn å flytte inn resten :-)
Men noen dager med bare kosestund har alldeles ikke vært feil det heller :love7
Gud jeg blir bortskjemt.. Jeg har jo visst at jeg har verdens beste kjærste, men han er jo bare gull, den "gamle" mannen på nærmere 50 år :Heartred
Det hørtes fantastisk ut <3

Jubler for at mesteparten av baby tøyet er gjennom første runden av to vask og kommoden det skal bo i er nesten ferdig skrudd sammen :)
Så i kveld blir det å fylle i kommoden <3

Jubler over en flott helg med en kjempefin feiring av 1 årsdag for mine to små gull i går <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jubler over å ha kommet hjem fra jobb, lagt meg nedpå litt å kjenner full liv inni magen, hærli!!!♡♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler litt for at jeg koser meg med mammen min i dag :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp