Jubler for uke 25 og meg selv som er blitt et år eldre
Gratulerer med dagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for uke 25 og meg selv som er blitt et år eldre
Det spiste jeg også i går! Brødskive med fiskekaker og majones! <3Jubler or at jeg fikk i meg en stor frokost/lunsj i dag.
2 brødskiver med fiskekaker
Gratulerer så mye med dagen!Jubler for uke 25 og meg selv som er blitt et år eldre
Sammenhengende? :OSovet i 12 timer!
Nja. Mannen min påstår jeg sprang forbi han da han skulle på jobb (ca kl 4.30) og sneik i dokøen. Og sprang tilbake til seng. Men ikke noe jeg har registrert. Koma...Sammenhengende? :O
Haha, godt med en sånn natt Misunner den blæren din altså! Her er det annenhver time på på do.Nja. Mannen min påstår jeg sprang forbi han da han skulle på jobb (ca kl 4.30) og sneik i dokøen. Og sprang tilbake til seng. Men ikke noe jeg har registrert. Koma...
Den har vært litt tøffere i det siste. Har vært noen få netter uten å gå på do. Noen netter er det flere turer. Kommer ann på hvor mye og når jeg drakk. Hvor hun ligger. Og hvor varmt /tørst jeg er. Ingen fasit her.Haha, godt med en sånn natt Misunner den blæren din altså! Her er det annenhver time på på do.
Så hærlig!Jubler over at mamma overrasket meg med tur til London i oktober for å dra på babyshopping :-D (får det som 25-årsgave) gleder meg allerede!