❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for uke 25, og det kjennes det ut som at jentene i magen å gjør :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jubler for en koselig dag med samboeren. Og for at kjøleskapet er bestilt. Nå må vi bare vente til tirsdag før vi får det i hus :p

Jubler for at sambo har ferie ei uke nå, forhåpentligvis skal vi får gjort litt hjemme denne uka. Å han skal være med til Jordmor og Legen denne uka som kommer :D skal bli koselig og godt å ha han hjemme ei hel uke!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for å ha hatt en flott helg på hytta med gutta mine. Fått malt 12 vinduskarmer siste strøk, og fått gått to langs turer i strålende vær!

Nja. Mannen min påstår jeg sprang forbi han da han skulle på jobb (ca kl 4.30) og sneik i dokøen. Og sprang tilbake til seng. Men ikke noe jeg har registrert. Koma...
Haha, godt med en sånn natt :D Misunner den blæren din altså! Her er det annenhver time på på do. :p

Haha, godt med en sånn natt :D Misunner den blæren din altså! Her er det annenhver time på på do. :p
Den har vært litt tøffere i det siste. Har vært noen få netter uten å gå på do. Noen netter er det flere turer. Kommer ann på hvor mye og når jeg drakk. Hvor hun ligger. Og hvor varmt /tørst jeg er. Ingen fasit her.

Jubler for at jeg endelig får tid til å hente meg inn, samle energi og kose meg disse 3 siste mnd. Det er en enorm lettelse som er tatt av mine skuldre ❤️ :D

Jubler for at jeg har kjøpt meg gravidbukse, riktignok joggebukse, men trolig den deiligste buksa jeg nå har :D og kjøpt genser som fremhever store babymagen. Også ble det votter til lillegutt. :)

Back
Topp