❤️IKM UKE 7❤️

Prøver meg her, jeg også.

Kips - 28 - PP3 - B1 - EL 29/1 - IKM 13/2

Hatt stabil syklus fra mai frem til nå nettopp, da kom TR tre dager før tiden, så satser på at dette blir riktig gruppe :)

masse lykke til, alle sammen:angelic:
lykke til til deg og, måtte du få positiv test!:)
 
CD2 idag og eggløsningstestene er bestilt! De har salg på farmasiet.no på eggløsningstester og graviditetstester, om noen trenger :happy: bestilte nesten flere graviditetstester, men jeg har 8stk og det bør holde :wacky::hilarious:

Tror jeg begynner å teste for EL på CD 7-8 siden syklusene mine er litt korte.
 
CD2 idag og eggløsningstestene er bestilt! De har salg på farmasiet.no på eggløsningstester og graviditetstester, om noen trenger :happy: bestilte nesten flere graviditetstester, men jeg har 8stk og det bør holde :wacky::hilarious:

Tror jeg begynner å teste for EL på CD 7-8 siden syklusene mine er litt korte.

jeg er på cd 5, tenker jeg og begynner å teste etter EL når jeg er cd 7-8:) greit å bare se hvor man er i løypa❤️ var det bare et timestilbud? gikk inn der nå og da var det ikke tilbud :(
 
jeg er på cd 5, tenker jeg og begynner å teste etter EL når jeg er cd 7-8:) greit å bare se hvor man er i løypa❤️ var det bare et timestilbud? gikk inn der nå og da var det ikke tilbud :(

Oh no, sjekket nå og ser at det er borte. Vil tippe det gikk ut ved midnatt. Handlet selv i 22-23 tiden, men det sto ingenting om varighet. Veldig dumt at det forsvant! :(
 
Hei på dere. Hiver meg på denne. Lyst på en nr 3, liten etterpåklatt. har en på snart 8 og snart 10. Er på pp3 så får vi se. Første prøvde vi på i 2 år og andre satt på 2 forsøk. Først en sa og så rett i ny graviditet. Føler meg helt ny i gamet da det er så lenge siden jeg var her inne, men prøver

Minefine- 31- PP3- B2- EL 31.01- IKM- 14.02
 
CD2 idag og eggløsningstestene er bestilt! De har salg på farmasiet.no på eggløsningstester og graviditetstester, om noen trenger :happy: bestilte nesten flere graviditetstester, men jeg har 8stk og det bør holde :wacky::hilarious:

Tror jeg begynner å teste for EL på CD 7-8 siden syklusene mine er litt korte.

takk for tips! Skal rett inn og bestille. Gjelder å kjøpe på tilbud - med så mye testing blir det dyrt:hilarious:
 
Hei på dere. Hiver meg på denne. Lyst på en nr 3, liten etterpåklatt. har en på snart 8 og snart 10. Er på pp3 så får vi se. Første prøvde vi på i 2 år og andre satt på 2 forsøk. Først en sa og så rett i ny graviditet. Føler meg helt ny i gamet da det er så lenge siden jeg var her inne, men prøver

Minefine- 31- PP3- B2- EL 31.01- IKM- 14.02

Hei du! velkommen inn hit❤️
så herlig at dere prøver på baby, må være ekstra gøy når det er en liten stund siden det var baby i hus❤️ håper det klaffer for dere fort:)
 
Herregud dagene går så tregt! vil bare komme til cd7 så jeg kan begynne å teste etter EL! er cd 5 idag.
Var å snusket på nyfødt baby i dag, herregud jeg tror jeg hørte eggstokkene raslet:hilarious: gutten min på snart 11 mnd ble litt sjalu når all oppmerksomheten gikk til babyen, men det må han bare bli vant til❤️ om jeg syns det går tregt nå, hvordan skal det da gå i dpo-land?:hilarious:
 
Må bare hive meg på denne, da jeg håper uke 7 blir min uke <3 Vi har to barn fra før og prøver nå på nummer tre. Akkurat vært igjennom en SA etter å ha blitt gravid på første forsøk. Har aldri opplevd verken SA eller MA før. Men merker at det var skikkelig tungt, hadde liksom begynt å glede meg og knytte meg til spiren i magen. Nå er jeg skikkelig klar for å prøve igjen, gyn har gitt klar signal og jeg kjenner at jeg helst skulle vært gravid igjen i går... :arghh: IKM er noe usikkert, men erfaring tilsier at kroppen min kommer fort i syklus igjen, så prøver meg på denne gruppen :)

Finepåline - 29 - PP2- B3- EL 28.01 IKM- 14 eller 15.02?
 
Fikk akkurat vite at ei venninne venter barn, de fikk det til omtrent med en gang. Føler meg skikkelig fæl som blir lei meg, men akkurat nå er det skikkelig tungt. Alle rundt meg blir gravid, og nå har vi snart prøvd i 1,5 år.. Det føles så urettferdig, samtidig som jeg unner venninna mi det! Noen som har noen gode tips til meg? :crybaby2
 
Fikk akkurat vite at ei venninne venter barn, de fikk det til omtrent med en gang. Føler meg skikkelig fæl som blir lei meg, men akkurat nå er det skikkelig tungt. Alle rundt meg blir gravid, og nå har vi snart prøvd i 1,5 år.. Det føles så urettferdig, samtidig som jeg unner venninna mi det! Noen som har noen gode tips til meg? :crybaby2

Sender en klem :Heartred
Kjenner følelsen fra prøving med førstemann. 10 uker senere fikk jeg positiv test selv og barna våre er gode venner. Håper spira er rett rundt hjørnet for din del nå :Heartred
 
Må bare hive meg på denne, da jeg håper uke 7 blir min uke <3 Vi har to barn fra før og prøver nå på nummer tre. Akkurat vært igjennom en SA etter å ha blitt gravid på første forsøk. Har aldri opplevd verken SA eller MA før. Men merker at det var skikkelig tungt, hadde liksom begynt å glede meg og knytte meg til spiren i magen. Nå er jeg skikkelig klar for å prøve igjen, gyn har gitt klar signal og jeg kjenner at jeg helst skulle vært gravid igjen i går... :arghh: IKM er noe usikkert, men erfaring tilsier at kroppen min kommer fort i syklus igjen, så prøver meg på denne gruppen :)

Finepåline - 29 - PP2- B3- EL 28.01 IKM- 14 eller 15.02?
kjenner til det selv, mistet i uke 6 før jeg ble gravid med sønnen, det var utrolig trist! Det er lov å sørge❤️ krysser alt jeg har for dere❤️jeg ble gravid med en gang etter SA, må ha vært første EL etter sa’en!:) skal jeg sette deg på usikker ikm?❤️
 
Fikk akkurat vite at ei venninne venter barn, de fikk det til omtrent med en gang. Føler meg skikkelig fæl som blir lei meg, men akkurat nå er det skikkelig tungt. Alle rundt meg blir gravid, og nå har vi snart prøvd i 1,5 år.. Det føles så urettferdig, samtidig som jeg unner venninna mi det! Noen som har noen gode tips til meg? :crybaby2

skjønner deg veldig godt! bare å ha is i magen litt til! du kommer til å gå gravid , og jeg håper det skjer nå i nærmeste fremtid! ❤️ mitt tips er å snu den «sjalusien» over til glede for henne, det blir så mye enklere å bære, og tenk hvor glad hun blir den dagen du forteller henne at du venter?❤️
 
Hei du! velkommen inn hit❤️
så herlig at dere prøver på baby, må være ekstra gøy når det er en liten stund siden det var baby i hus❤️ håper det klaffer for dere fort:)
Ja blir spennende dette. Vi har snakket om det lenge men plutselig fant mannen ut at nå var tiden inne, så da kjører vi på. (Tror han kjenner på alderen) hehe. Håper vi slipper og prøve alt for lenge. Det tar opp mye energi og frustrasjon om det ikke klaffer. Lykke til dere også!
 
Ja blir spennende dette. Vi har snakket om det lenge men plutselig fant mannen ut at nå var tiden inne, så da kjører vi på. (Tror han kjenner på alderen) hehe. Håper vi slipper og prøve alt for lenge. Det tar opp mye energi og frustrasjon om det ikke klaffer. Lykke til dere også!
Vil helt ærlig ikke si du er så gammel da! du her jo bare i starten av tredveårene! i mine øyne er det relativt ungt! men ja den indre klokka tikker, vil likevel si du er innafor❤️
 
kjenner til det selv, mistet i uke 6 før jeg ble gravid med sønnen, det var utrolig trist! Det er lov å sørge❤️ krysser alt jeg har for dere❤️jeg ble gravid med en gang etter SA, må ha vært første EL etter sa’en!:) skal jeg sette deg på usikker ikm?❤️

Takk❤️ Krysser fingrene jeg også, men merker at jeg er livredd for at det samme skal skje igjen..
Sett meg gjerne på usikker IKM, enn så lenge
 
Fikk akkurat vite at ei venninne venter barn, de fikk det til omtrent med en gang. Føler meg skikkelig fæl som blir lei meg, men akkurat nå er det skikkelig tungt. Alle rundt meg blir gravid, og nå har vi snart prøvd i 1,5 år.. Det føles så urettferdig, samtidig som jeg unner venninna mi det! Noen som har noen gode tips til meg? :crybaby2

Sender deg en god klem❤️❤️ Kjenner veldig igjen følelsen fra da vi prøvde på barn nummer 1. Følte alle rundt meg ble gravid og ikke jeg. Det ble heldigvis vår tur også men tillatt deg selv å være lei deg og føle på at det er urettferdig, vi er tross alt bare mennesker!❤️ Din tur kommer, bare vent!
 
Hei på dere. Hiver meg på denne. Lyst på en nr 3, liten etterpåklatt. har en på snart 8 og snart 10. Er på pp3 så får vi se. Første prøvde vi på i 2 år og andre satt på 2 forsøk. Først en sa og så rett i ny graviditet. Føler meg helt ny i gamet da det er så lenge siden jeg var her inne, men prøver

Minefine- 31- PP3- B2- EL 31.01- IKM- 14.02
Hei,prøver på en etterpåklatt her også:).Har 2 barn fra før som blir 7 og 9 i løpet av året.Kjenner at det er veldig spennende og nesten litt skummelt å begynne på "nytt".Ønsket egentlig ikke så stor aldersforskjell men vi måtte vente litt.Krysser fingrene og håper ikke vi må prøve så altfor lenge.:Heartred
 
Nå er både graviditetstester og eggløsningstester omsider bestilt!! :gen014
De har pleid å komme bare på noen få dager, så håper jeg får de før helga! :angelic::angelic::angelic:
 
Back
Topp