❤️IKM UKE 7❤️

Mammatil. - 29 - PP4 - B3 - EL 30.01 - IKM 13.02

Prøver meg på denne IKM gruppa, forrige syklus ble veldig kort, 23 dager, men satser på at denne blir mer normal og at dette er riktig IKM gruppe. CD1 i dag, så da er vi i gang med PP4. Jeg begynte å teste etter EL forrige PP, og tenkte å gjøre det denne gangen også.
velkommen skal du være❤️
 
så flott at du syns det❤️
håper det går fort over! har du mye vondt? mye blødninger? ( du må ikke svart på spørsmålene om du ikke vil) ❤️
Håper jeg også. Ingen blødning eller smerter så langt. Hadde håpet det hadde begynt av seg selv, men ser ut til at jeg må gå på kur fra mandag av :(
 
Håper jeg også. Ingen blødning eller smerter så langt. Hadde håpet det hadde begynt av seg selv, men ser ut til at jeg må gå på kur fra mandag av :(
Huff så kjipt.. Jeg dro på ferie dagen etter TUL som viste MA, tok ytterligere to uker før det kom ut, så hadde jeg vært deg hadde jeg dratt å fått en kur ja. Grusomt å sitte å vente på det ❤️ Masse lykke til og håper det går greit for seg
 
Bondemamma85 - 34år - B5 - PP4 - EL 27/1 - IKM 10/2

CD 1 i dag og med korte sykluser mistenker jeg at EL egentlig er tidligere, men siden jeg ikke tester etter EL tar jeg utgangspunkt i hva appen sier:)
 
Hiver meg inn her siden TR dukket opp idag.
De forrige syklusene mine har variert fra 22-30 dager siden november, så denne perioden skal jeg teste for EL, sånn at jeg er sikker på at jeg treffer :happy:

Liljepia90 - 29 - PP3 - B2 - må teste - 15/2
 
Hiver meg inn her siden TR dukket opp idag.
De forrige syklusene mine har variert fra 22-30 dager siden november, så denne perioden skal jeg teste for EL, sånn at jeg er sikker på at jeg treffer :happy:

Liljepia90 - 29 - PP3 - B2 - må teste - 15/2
velkommen❤️ håper du får positiv test i uke 7!❤️
 
Dere som tester for å finne EL, hvilken dag i syklusen tenker dere å begynne? :happy:
 
Stikker innom forumet en tur igjen etter 3-4 mnd pause herfra...

rjente22 - 26 år - PP mistet tellingen (30+) - B1 - el ca 31.01.20 - ikm ca 15.02.20
 
Dere som tester for å finne EL, hvilken dag i syklusen tenker dere å begynne? :happy:

Sist begynte jeg å teste på CD10, fikk positiv test CD11, så tenker å begynne på CD10 denne syklusen også. :joyful:
 
Snøblomst - 29år - PP2 - B2 - EL 2.2 - IKM 12.2
 
Eki93 - 26år - PP3 - B1 - EL 01.02 - IKM 16.02

Ble dog en rar syklus denne runden, men håper den holder seg normal neste runde.
Når TR ble forsinket forrige syklus, vil videre sykluser da bli tilsvarende forskyvd?(sett at det stabiliserer seg igjen) Noen som vet?
 
Prøver meg her, jeg også.

Kips - 28 - PP3 - B1 - EL 29/1 - IKM 13/2

Hatt stabil syklus fra mai frem til nå nettopp, da kom TR tre dager før tiden, så satser på at dette blir riktig gruppe :)

masse lykke til, alle sammen:angelic:
 
Eki93 - 26år - PP3 - B1 - EL 01.02 - IKM 16.02

Ble dog en rar syklus denne runden, men håper den holder seg normal neste runde.
Når TR ble forsinket forrige syklus, vil videre sykluser da bli tilsvarende forskyvd?(sett at det stabiliserer seg igjen) Noen som vet?

hm usikker med den altså! mulig at alt blir forskyver slik at det blir den nye normale syklusen din
 
Back
Topp