❤️IKM uke 51❤️

Jeg fikk jo positiv 8 dpo... og så flere negative før den var positiv igjen 13 dpo. Håper så inderlig det gjelder for deg og. Det å få håpet opp og så bli skuffet er ekstra tungt.
Hvordan tror du det gikk seg til at du fikk positiv, så negativ i flere dager og så positiv igjen? Tror du urinen var mer utvannet de dagene du fikk negativ eller tror du at testene kan ha ulik sensitivitet selv om det er samme merke?
 
Hvordan tror du det gikk seg til at du fikk positiv, så negativ i flere dager og så positiv igjen? Tror du urinen var mer utvannet de dagene du fikk negativ eller tror du at testene kan ha ulik sensitivitet selv om det er samme merke?
Jeg aner ikke... jeg er like forvirret selv. Spurte legen om det var mulig at egget streifet... produserte hcg, og at det prøvde å feste seg på nytt etter noen dager. Legen hadde ikke et godt svar. Samme typer tester... og var det den som var utvannet så var det den positive som ble tatt på ettermiddagen... den var veldig svakt positiv da. Men nok til at jeg forventet sterkere dagen derpå.
 
Jeg aner ikke... jeg er like forvirret selv. Spurte legen om det var mulig at egget streifet... produserte hcg, og at det prøvde å feste seg på nytt etter noen dager. Legen hadde ikke et godt svar. Samme typer tester... og var det den som var utvannet så var det den positive som ble tatt på ettermiddagen... den var veldig svakt positiv da. Men nok til at jeg forventet sterkere dagen derpå.
Hmm, okei, rare greier!
 
Oppdatering:

Tok en ny test no på ettermiddagen, og den var enten defekt eller negativ. Kom en svak strek som kunne vært skygge,som forsvant etter 1 min.
Så bynne å miste nokka håp og synes disse testan kan slutte å forvirre meg!
De 3 første er fra i dag og den siste er den jeg la ut i går som teknisk var ugyldig men forvirrende.
 

Vedlegg

  • 20231221_170247~2.jpg
    20231221_170247~2.jpg
    314,1 KB · Visninger: 71
  • 20231221_170303.jpg
    20231221_170303.jpg
    790,1 KB · Visninger: 65
  • 20231221_170322.jpg
    20231221_170322.jpg
    676,6 KB · Visninger: 73
  • 20231220_092831.jpg
    20231220_092831.jpg
    735,4 KB · Visninger: 75
Oppdatering:

Tok en ny test no på ettermiddagen, og den var enten defekt eller negativ. Kom en svak strek som kunne vært skygge,som forsvant etter 1 min.
Så bynne å miste nokka håp og synes disse testan kan slutte å forvirre meg!
De 3 første er fra i dag og den siste er den jeg la ut i går som teknisk var ugyldig men forvirrende.
Jeg har hatt liknende situasjon som deg. En tydelig strekk på det ene så negativ på påfølgende testene ..
 
Oppdatering:

Tok en ny test no på ettermiddagen, og den var enten defekt eller negativ. Kom en svak strek som kunne vært skygge,som forsvant etter 1 min.
Så bynne å miste nokka håp og synes disse testan kan slutte å forvirre meg!
De 3 første er fra i dag og den siste er den jeg la ut i går som teknisk var ugyldig men forvirrende.
Hvor mange dpo er du?
 
13 dpo og negativ, idag skal jeg og mannen inn til oslo på privat klinikk å teste sæden hans, kjenner jeg gruer meg
Dette gikk jo ikke helt som forventet, skulle egt bare ta en sjekk for å få det på papiret så gyn ville gi meg bedre uttedning men viste seg at han ikke har så bra beveglighet i svømmerne sine så det var litt dumt
 
Dette gikk jo ikke helt som forventet, skulle egt bare ta en sjekk for å få det på papiret så gyn ville gi meg bedre uttedning men viste seg at han ikke har så bra beveglighet i svømmerne sine så det var litt dumt
Vil dere få noe videre hjelp da?
 
Har du tatt flere? :happy:
Ja. Har tatt en makesure tidlig test, en til babyplan tidlig strimmel og en vanlig babyplan. Alle kom det strek på raskt. Men synes streken er litt svak, men igjen så var den knapt synlig på 13 dpo, så kan vel ikke forvente veldig sterk på 15 dpo. Ingen mensen, superømme pupper og har kastet opp i dag. Denne ble tatt i ettermiddag på utvannet urin, 15 dpo.
 

Vedlegg

  • received_222791337530961.jpeg
    received_222791337530961.jpeg
    76,9 KB · Visninger: 67
Etter 7 positive tester og alle symptomene så prøver jeg å lande på at jeg faktisk er gravid. 4+0 i morgen. Drar vekk for å feire jul etter jobb i morgen og har ikke tenkt å ta med meg verken tester eller termometer. Jeg skal bare prøve å senke skuldrene og nyte. Ta en dag av gangen. Det stresser meg litt at strekene er så svake, men mener å huske at det var slik med mine tre andre barn. Ser alle positive testene er tatt bilde av når jeg har vært mellom 4+2 og 5+0... og da var de heller ikke veldig sterke. Jeg har alltid blitt flyttet 10-14 dager på ordinær ultralyd. Så kanskje mine barn er litt trege i starten. De har blitt født til menstermin alle sammen. Så nå må jeg bare roe hodet ned. Har bestilt time til tidlig privat ultralyd i dag. Om 25 dager. Så det er ikke så lenge til. Og skulle det gå galt får jeg trøste meg med at vi iallfall kan bli gravide, gikk på pp2. Og det er godt gjort med tanke på at jeg fyller snart 40 og han er 51 år... jeg skal prøve å legge vekk telefonen litt på juleferie. Men kommer innom å oppdaterer listen sånn innimellom og følger med på dere❤️
 
Back
Topp