❤️IKM uke 51❤️

Ja. Har tatt en makesure tidlig test, en til babyplan tidlig strimmel og en vanlig babyplan. Alle kom det strek på raskt. Men synes streken er litt svak, men igjen så var den knapt synlig på 13 dpo, så kan vel ikke forvente veldig sterk på 15 dpo. Ingen mensen, superømme pupper og har kastet opp i dag. Denne ble tatt i ettermiddag på utvannet urin, 15 dpo.
Her er det jo økning fra den forrige strimmelen :happy:
 
Etter 7 positive tester og alle symptomene så prøver jeg å lande på at jeg faktisk er gravid. 4+0 i morgen. Drar vekk for å feire jul etter jobb i morgen og har ikke tenkt å ta med meg verken tester eller termometer. Jeg skal bare prøve å senke skuldrene og nyte. Ta en dag av gangen. Det stresser meg litt at strekene er så svake, men mener å huske at det var slik med mine tre andre barn. Ser alle positive testene er tatt bilde av når jeg har vært mellom 4+2 og 5+0... og da var de heller ikke veldig sterke. Jeg har alltid blitt flyttet 10-14 dager på ordinær ultralyd. Så kanskje mine barn er litt trege i starten. De har blitt født til menstermin alle sammen. Så nå må jeg bare roe hodet ned. Har bestilt time til tidlig privat ultralyd i dag. Om 25 dager. Så det er ikke så lenge til. Og skulle det gå galt får jeg trøste meg med at vi iallfall kan bli gravide, gikk på pp2. Og det er godt gjort med tanke på at jeg fyller snart 40 og han er 51 år... jeg skal prøve å legge vekk telefonen litt på juleferie. Men kommer innom å oppdaterer listen sånn innimellom og følger med på dere❤️
Det kan gjøre godt å ta en pause fra alt :Heartred

Tror vi bestiller TUL i slutten av januar 8+5-ish for å se at alt er bra. Forrige gang fikk jeg to tidlige ul på sykehuset grunnet MA og SA, men tipper jeg ikke får det nå når det gikk bra sist :wacky:

Gleder meg til etter IKM og vi skal inn i septembergruppa :happy:
 
Her er det jo økning fra den forrige strimmelen :happy:
Ja, er det jeg må fokusere på. Ikke se på alle andre sine tester. Dine er jo supersterke i forhold til mine f.eks. Men om jeg stiller mine på rekke så er det fin økning. Og så svir jeg av en ny digital på tirsdag, en uke etter forrige... og håper på 2-3 på den da. Så nå er det ut å jakte alkoholfri rødvin, og bytte etikett. Eller så avslører svigermor meg på 10 sekunder i julen :laughing001
 
Det kan gjøre godt å ta en pause fra alt :Heartred

Tror vi bestiller TUL i slutten av januar 8+5-ish for å se at alt er bra. Forrige gang fikk jeg to tidlige ul på sykehuset grunnet MA og SA, men tipper jeg ikke får det nå når det gikk bra sist :wacky:

Gleder meg til etter IKM og vi skal inn i septembergruppa :happy:
Jeg er forbi ikm, den var i dag. Så iløpet av helgen sniker jeg meg såvidt inn i september. Jeg er 7+ når vi skal på UL. Var eneste ledige kveldstimen i hele januar, så da tok jeg den...
 
Ja, er det jeg må fokusere på. Ikke se på alle andre sine tester. Dine er jo supersterke i forhold til mine f.eks. Men om jeg stiller mine på rekke så er det fin økning. Og så svir jeg av en ny digital på tirsdag, en uke etter forrige... og håper på 2-3 på den da. Så nå er det ut å jakte alkoholfri rødvin, og bytte etikett. Eller så avslører svigermor meg på 10 sekunder i julen :laughing001
Testet supersvakt 10dpo med 19-barnet. Nå stresser jeg litt over at testene er så sterke så tidlig :hilarious:
 
Jeg er forbi ikm, den var i dag. Så iløpet av helgen sniker jeg meg såvidt inn i september. Jeg er 7+ når vi skal på UL. Var eneste ledige kveldstimen i hele januar, så da tok jeg den...
Godt å komme forbi IKM, blir på en måte første milepæl det!

Du har sikkert sagt det tidligere, men når er foreløpig termin?
 
Ulempen med termin tidlig i måneden det :p Men kommer vel sikkert straks i gang den gruppen også!
Ja, men det fine er jo å ligge blant de første og ikke blant de siste når man skal føde :cool05 Alle sitter sikkert å venter like mye som meg på at noen skal starte :hilarious:
 
Ja, men det fine er jo å ligge blant de første og ikke blant de siste når man skal føde :cool05 Alle sitter sikkert å venter like mye som meg på at noen skal starte :hilarious:
Veldig godt poeng! Ja, det er nok mange som sitter og trommer fingrer og følger spent med i disse dager:hilarious:.

Men du tenker bare å henge i en gruppe og ikke både august og september? Siden termin er så tidlig tenker jeg. Har fått inntrykk av at noen gjør litt begge deler
 
Dagens morgen test dag 15 ca etter EL og 2 dager fra den veldig sterke testen. Ingen tegn på tr enda eller symptomer på den så eg leve vel litt i håpet enda trur eg
 

Vedlegg

  • 20231222_095419.jpg
    20231222_095419.jpg
    1,4 MB · Visninger: 69
  • 20231222_095411.jpg
    20231222_095411.jpg
    1,4 MB · Visninger: 72
  • 20231222_095405.jpg
    20231222_095405.jpg
    1,4 MB · Visninger: 70
Her er det skikkelig rart, TR kom onsdag kveld, da kom det friskt blod (7 dager med lyserosa før). I går var det mye blødning uten en eneste klump, litt murring på formiddagen og en skikkelig time med kramper på kvelden med avtagende blødning mot leggetid. I dag er det 50/50 med lys rød og slim - altså typ eggløsningsslim :confused004 har ingen smerter eller særlig med blødning. Kom en stor brun klump i dagtidlig.
Skjønner at det mest sannsynlig ikke er graviditet på gang, men noen som klarer å gi mening i det som skjer?:think005:anyone:Heartpink
 
Veldig godt poeng! Ja, det er nok mange som sitter og trommer fingrer og følger spent med i disse dager:hilarious:.

Men du tenker bare å henge i en gruppe og ikke både august og september? Siden termin er så tidlig tenker jeg. Har fått inntrykk av at noen gjør litt begge deler
Tror ikke jeg orker å forholde meg til begge. Jeg får se. Tipper ultralydtermin blir 8-12 september om jeg følger samme mønster som med de tre andre barna mine.
 
Tok en ny test i dag og ble litt stresset. Synes ikke det var noe særlig til stigning fra den som ble tatt på onsdag kveld:confused:

Trøster meg litt med at urinen var noe utvannet så jeg stod en stund og lurte på om jeg i det hele tatt skulle ta en test. Har nå bare to strimler og to digitale liggende så litt usikker når jeg skal ta neste:scratch.
 

Vedlegg

  • IMG_4668.jpeg
    IMG_4668.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 80
  • IMG_4667.jpeg
    IMG_4667.jpeg
    107,1 KB · Visninger: 77
Tok en ny test i dag og ble litt stresset. Synes ikke det var noe særlig til stigning fra den som ble tatt på onsdag kveld:confused:

Trøster meg litt med at urinen var noe utvannet så jeg stod en stund og lurte på om jeg i det hele tatt skulle ta en test. Har nå bare to strimler og to digitale liggende så litt usikker når jeg skal ta neste:scratch.
Disse er jo kjempefine! :Heartred Streken er mer hel, og har mye mer farge enn den forrige!
 
Back
Topp