❤️IKM uke 51❤️

Herlig!! Gratulerer! :love7
Takk! :Heartpink Klarer ikke helt å tro på det enda så føler jeg må vente til IKM å se at mensen ikke kommer før jeg tror helt på det:pJeg tester vanligvis ikke før IKM så det er helt nytt for meg å få positiv såpass tidlig.

Når tester du neste gang?
 
Takk! :Heartpink Klarer ikke helt å tro på det enda så føler jeg må vente til IKM å se at mensen ikke kommer før jeg tror helt på det:pJeg tester vanligvis ikke før IKM så det er helt nytt for meg å få positiv såpass tidlig.

Når tester du neste gang?

Hvor mange dpo er du nå? Kjempefin økning i test!
Jeg skal ta en test i morgen. 10dpo. Er det ikke noe da blir jeg å ta en pause fra forum :wtf:
 
Hvor mange dpo er du nå? Kjempefin økning i test!
Jeg skal ta en test i morgen. 10dpo. Er det ikke noe da blir jeg å ta en pause fra forum :wtf:
Er 11DPO, muligens 12( positiv EL test over to dager så litt usikker på EL).

Du tenker at løpet er kjørt hvis det ikke er noe i morgen, selv om det bare er 10DPO? Eller er det litt for å slippe å tenke på det i jula?

Krysser fingrene for deg i morgen!
 
Er 11DPO, muligens 12( positiv EL test over to dager så litt usikker på EL).

Du tenker at løpet er kjørt hvis det ikke er noe i morgen, selv om det bare er 10DPO? Eller er det litt for å slippe å tenke på det i jula?

Krysser fingrene for deg i morgen!
Spennende!!
Litt for at jeg gir litt opp, og litt for å bare slappe av litt med familien uten å stresse over prøving :happy: Jeg er nok ekstra negativ fordi at det har gått så lett alle de andre gangene vi har prøvd. Og tidligere har testene vært positive innen 10 dpo :happy:

Tusen takk, gleder meg til å følge deg uavhengig av hvordan det blir med meg! :happy:
 
Jeg fikk disse nå, tok først en vanlig og skimter noe, så tok jeg en tidligtest. Skimtet også litt her, og når det tørket ble streken mye tydeligere. Kan det være skyggestrek? Jeg skal egentlig være 14 dpo i dag (utifra el-tester), men er det mulig at egget har sluppet senere? Skjønner ikke hvordan streken kan være så svak hvis jeg virkelig er 14 dpo..
 

Vedlegg

  • IMG_6754.jpeg
    IMG_6754.jpeg
    3 MB · Visninger: 92
  • IMG_6755.jpeg
    IMG_6755.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 90
  • IMG_6757.jpeg
    IMG_6757.jpeg
    793,5 KB · Visninger: 86
  • IMG_6759.jpeg
    IMG_6759.jpeg
    490,8 KB · Visninger: 87
Noe fremgang er det siden mandag iaf. Testen er i fra i kveld (20/12-23). Jeg kjenner det murrer og strekker seg nedi der. Er jo fortsatt alt fortidlig å glede seg.. men tenk om jeg skal få bli mamma igjen?!:nailbiting: Da blir det i så fall akkurat 10 år mellom ungene:hilarious:

IMG_4526.jpeg

IMG_4541.jpeg
 
Jeg fikk disse nå, tok først en vanlig og skimter noe, så tok jeg en tidligtest. Skimtet også litt her, og når det tørket ble streken mye tydeligere. Kan det være skyggestrek? Jeg skal egentlig være 14 dpo i dag (utifra el-tester), men er det mulig at egget har sluppet senere? Skjønner ikke hvordan streken kan være så svak hvis jeg virkelig er 14 dpo..
Skimter noe jeg og. Spennende❤️ Du vet jo ikke nøyaktig når egget evt. festet seg. Så ta en ny test om en dag eller to.
 
Spennende!!
Litt for at jeg gir litt opp, og litt for å bare slappe av litt med familien uten å stresse over prøving :happy: Jeg er nok ekstra negativ fordi at det har gått så lett alle de andre gangene vi har prøvd. Og tidligere har testene vært positive innen 10 dpo :happy:

Tusen takk, gleder meg til å følge deg uavhengig av hvordan det blir med meg! :happy:
Godt å bare koble det hele ut og slappe av med familien :) Skjønner at man blir litt negativ når man har forhåpninger og vet hvor lett det har gått før. Blir ekstra stor skuffelsen da. Gleder meg til å se dagens test.
 
9 dpo, lite å melde! Hvit test og temphopp :)
 

Vedlegg

  • 20231221_071645.jpg
    20231221_071645.jpg
    647,7 KB · Visninger: 41
  • Screenshot_20231221_082450_FF App.jpg
    Screenshot_20231221_082450_FF App.jpg
    322,6 KB · Visninger: 41
Jeg fikk disse nå, tok først en vanlig og skimter noe, så tok jeg en tidligtest. Skimtet også litt her, og når det tørket ble streken mye tydeligere. Kan det være skyggestrek? Jeg skal egentlig være 14 dpo i dag (utifra el-tester), men er det mulig at egget har sluppet senere? Skjønner ikke hvordan streken kan være så svak hvis jeg virkelig er 14 dpo..
Jeg kan ikke forstå at tidligtesten kan være en skygge! Noen tester jo sent positivt, og egget kan jo feste seg sent.
 
Back
Topp