❤️IKM uke 45❤️ 2016

:smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • IMG_5407.JPG
    IMG_5407.JPG
    416,2 KB · Visninger: 96
Har ikke fått Tr enda å ingen tegn på at den kommer i dag 1 dpo :sour: håper den kommer snar at jeg får begynt med ny pp :happy:
 
Negativ test, men ingen tr enda. Men kvalmen og krampene i magen tilsier vel at den bare er litt forsinka.

Gratulerer så mye til dere med positive tester! Unner dere et fantastisk svangerskap :)
 
TR kom i dag tidlig. Bra egentlig, etter en sånn merkelig syklus. Da blir neste ikm i uke 50 :)
 
Da var TR her. Våkna i natt av helt sinnsyke smerter, noe som i grunn er veldig vanlig for meg.

Har ordnet meg privat gyn. Da fastlegen min mente at det var helt normalt. Og hun mener det kan være endometriose.

Så nå knaskes det paralgin forte, det tar heldigvis toppene.

Så da blir det ny PP, uke 50 her kommer vi.
Ellers så bland paracet og ibux! Det funker bra, og jeg er sykepleier så det er innafor!
 
Paracet og Ibux er utprøvd og funker også dårlig. Har også fått beskjed om at Ibux skal unngås når man prøver å bli gravid.
Ah OK, trodde det var greit mens man hadde tr! Jeg skal selv ha stikkpiller som er noe sterkere, har vært på morfin noen ganger og innom legevakten for å få injeksjon med smertestillende, så vet så godt hvordan det er!!
 
Da var TR her. Våkna i natt av helt sinnsyke smerter, noe som i grunn er veldig vanlig for meg.

Har ordnet meg privat gyn. Da fastlegen min mente at det var helt normalt. Og hun mener det kan være endometriose.

Så nå knaskes det paralgin forte, det tar heldigvis toppene.

Så da blir det ny PP, uke 50 her kommer vi.

Forferdelig med sånne menssmerter! Hva planla gyn videre? Skal du ha lap for å sjekke om det er noe endometriose som bør fjernes?
 
Forferdelig med sånne menssmerter! Hva planla gyn videre? Skal du ha lap for å sjekke om det er noe endometriose som bør fjernes?

vet ikke.
venter på tlf. fra henne nå.

vet bare at i løpet av 48 timer så fortærte jeg 20 Paralgin Forte uten særlig effekt,
og det er ganske fortvilende.

Hadde det ikke vært for at man prøver på en spire hadde jeg sagt fjern hele dritten:arghh:
 
Tr kom søndag ettermiddag og var borte ikveld. Altså 2dager.
Pleier vanligvis å ha kraftigere mens i ca 5-6 dager. Har aldri skjedd att tr har vert så kort og sparsommelig.
Merker jeg begynner å håpe litt på positiv test.. Men etter all den negative testingen forrige mnd tør jeg ikke teste heelt enda. :(

Noen som har hatt "mens" og fortsatt vert gravide?

Gratulerer så mye til alle det klaffet for:smiley-bounce012 !
 
Back
Topp