❤️IKM UKE 40❤️

Det skal jeg ja! :cool: Aner ikke hvor jeg tar det fra, men blir mindre skuffa om jeg ikke må vente en halv uke på tr etter negativ :laughing021
Det er faktisk et veldig godt poeng :laughing002 Første PP kom tr før ventet mens forrige pp var den sen og jeg var ganske utålmodig :hilarious: men så er det jo så spennende å teste hvis man har en god magefølelse :nailbiting: men skuffelse er jo kjedelig. Vanskelig balansegang, man blir jo så emosjonelt investert :shy:

Det er faktisk et veldig godt poeng :laughing002 Første PP kom tr før ventet mens forrige pp var den sen og jeg var ganske utålmodig :hilarious: men så er det jo så spennende å teste hvis man har en god magefølelse :nailbiting: men skuffelse er jo kjedelig. Vanskelig balansegang, man blir jo så emosjonelt investert :shy:
Ugh… tr kan ta seg en bolle! Hvorfor kan ikke gutta få den??? Så kan vi styre med egget osv, men synes de har det for enkelt altså :cool:

Ja, enig med deg! Min første pp klarte jeg å ta en EL-test istedenfor graviditetstest, den fikk jo to streker og jeg ble ganske håpefull et øyeblikk :laughing002 Men jeg har tester fra både make sure, FRER, easy@home og CB. Ryker nok på FRER først, den er mest sensitiv :love017
Hahahah, det har jeg også gjort! :laughing001

Gleder meg til å se bilde av første FRER test på onsdag :love017

Ugh… tr kan ta seg en bolle! Hvorfor kan ikke gutta få den??? Så kan vi styre med egget osv, men synes de har det for enkelt altså :cool:
Det hadde jo vært nydelig. Dessverre hadde nok ikke de fleste mannfolk tålt en mensenperiode:laughing001

Noen som vet? Jeg har hatt litt av og på vondt i bekken/hofte/lår i dag, og nå kl 20.30 skulle jeg gå fra rommet til kjøkkenet, og på vei tilbake så låste det seg helt og jeg klarer ikke stå på foten fordi låret bare gir etter… skal jeg slenge det inn på symptomer? :laughing021 For har alltid vondt i bekken/hofte/lår i DPO-land, men ikke som det her :confused004

Hei! Er det noen her inne som vet om lh testene kan bli forhøyet før mensen kommer? Skal muligens få mensen i dag og vært litt vond i bekken i går, er det enda, fikk litt brunt blod på papiret i dag første gang jeg gikk på do… Har ikke graviditetstester liggende så tok bare lh-test for å se da syklusen min har vært kaos denne gangen.. Den er sterkere nå enn hva den var for noen dager siden når jeg sluttet å teste :rolleyes: :happy::pompus:Noen som har peiling?
Kanskje legge inn litt aksjer i tilfelle? Men Lh testene slår ut på hcg og..

Noen som vet? Jeg har hatt litt av og på vondt i bekken/hofte/lår i dag, og nå kl 20.30 skulle jeg gå fra rommet til kjøkkenet, og på vei tilbake så låste det seg helt og jeg klarer ikke stå på foten fordi låret bare gir etter… skal jeg slenge det inn på symptomer? :laughing021 For har alltid vondt i bekken/hofte/lår i DPO-land, men ikke som det her :confused004
Kanskje det rett og slett er skikkelig hormonboost denne gangen? Får tro det lover godt for fortsettelsen!!

Kanskje legge inn litt aksjer i tilfelle? Men Lh testene slår ut på hcg og..
Ja er litt spent, skal nok ta ny test i morgen tidlig, tok ny lh-test nå på noe utvannet så den var jo negativ… Mulig lh testen oppdaget noe i dag som også er der i morgen tidlig? Har ett håp da jeg muligens er 11 dpo, men ikke ett stort håp da fallhøyden er så stor:facepalm::smiley-angelic001

Hahahah, det har jeg også gjort! :laughing001

Gleder meg til å se bilde av første FRER test på onsdag :love017
Jeg har tatt den første i dag :laughing002 Det var 4-5 stykker i uke 43/44 som lurte på om jeg kunne være 9/10 DPO, men testen var blenda :angelic: tror heller det stemmer at jeg er 7DPO i dag . Håper testene kan bli positive om noen dager ❤️

IMG_1177.jpeg

Back
Topp