❤️IKM UKE 40❤️

Det skal jeg ja! :cool: Aner ikke hvor jeg tar det fra, men blir mindre skuffa om jeg ikke må vente en halv uke på tr etter negativ :laughing021
Det er faktisk et veldig godt poeng :laughing002 Første PP kom tr før ventet mens forrige pp var den sen og jeg var ganske utålmodig :hilarious: men så er det jo så spennende å teste hvis man har en god magefølelse :nailbiting: men skuffelse er jo kjedelig. Vanskelig balansegang, man blir jo så emosjonelt investert :shy:
 
Det er faktisk et veldig godt poeng :laughing002 Første PP kom tr før ventet mens forrige pp var den sen og jeg var ganske utålmodig :hilarious: men så er det jo så spennende å teste hvis man har en god magefølelse :nailbiting: men skuffelse er jo kjedelig. Vanskelig balansegang, man blir jo så emosjonelt investert :shy:
Ugh… tr kan ta seg en bolle! Hvorfor kan ikke gutta få den??? Så kan vi styre med egget osv, men synes de har det for enkelt altså :cool:
 
Ja, enig med deg! Min første pp klarte jeg å ta en EL-test istedenfor graviditetstest, den fikk jo to streker og jeg ble ganske håpefull et øyeblikk :laughing002 Men jeg har tester fra både make sure, FRER, easy@home og CB. Ryker nok på FRER først, den er mest sensitiv :love017
Hahahah, det har jeg også gjort! :laughing001

Gleder meg til å se bilde av første FRER test på onsdag :love017
 
Back
Topp