*fluffymama* - 37 - B3 - Leeenge - 25.05.22 ca - 08.06.22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
*fluffymama* - 37 - B3 - Leeenge - 25.05.22 ca - 08.06.22
Håper alle får en fin 17. MaiSelv skal jeg jobbe nesten hele dagen, men kjenner meg litt ferdig med 17. mai feiring som den er nå og gleder meg bare til 17. mai feiring med barn og alt det innebærer
![]()
Du vet du er babysyk når du stadig ender opp med å sitte og se på «pregancy announcement» og episoder om jordmødre på jobb i England på Youtube
Har endelig fått knødd meg til å bestille legetime for å sjekke at alt er i orden i og med at vi har prøvd i nesten ett år nå uten at det klaffer.
Håper vi kan få noe som kan bidra til at spira sitter hvis det ikke klaffer denne pp’en![]()
Uff ja helt enig! Spesielt høytider og ferier er noe jeg virkelig gleder meg til med barnTenkte på det selv i går, gleder meg til å kjøpe en bitteliten festdrakt, la de få spise pølser, is og kake hele dagen, se dem gå i tog.. Er jo blitt litt kjedelig når man er voksen og over den festinga.
Mannen min har dratt på jobb, så jeg skal gjøre meg klar og dra til foreldrene mine. Kommer sikkert til å se på barnetog og spise masse![]()
Ja, jeg griner også masse når jeg ser på deUff ja, jeg ser på masse greier på youtubeGriner mens jeg ser på gjør jeg og!
Masse lykke til, håper de finner noe som har en enkel fiksMen også at det klaffer nå da
![]()
Nei æsj, så kjedelig!Og der kom det en blødning igjen ja… etter to dager blødningsfri, trodde kroppen endelig spilte på lag denne runden, men tydeligvis ikke.. Skjønner ikke hva som skjer
Ja jeg håper det.. men er jo selvfølgelig redd for at kroppen ikke fungerer og at det ikke kommer til å bli noen spireNei æsj, så kjedelig!Men vi satser på at livmor bare gjør en siste opprensning, før kommende spire skal komme for å bli de neste 9 mnd
![]()
Kroppen din fungerer som bare det, du har jo vært gravid to gangerJa jeg håper det.. men er jo selvfølgelig redd for at kroppen ikke fungerer og at det ikke kommer til å bli noen spiresamtidig ser jeg at noen har skrevet at det er normalt å ha litt uregelmessig sykluser de tre første etter sa
så da krysser jeg fingrene for at det er mulig å bli gravid likevel..
Tusen takk for oppmuntringKroppen din fungerer som bare det, du har jo vært gravid to gangerMen skjønner hva du mener, men tror likevel ganske sikkert at det bare er et tidsspørsmål, ikke spørsmål om HVIS eller OM
Og med intervaller på graviditet hver tredje PP og dette som din niende PP, så krysser jeg fingrene for at det blir dobbeltstrek på deg igjen nå, og at alle gode ting er tre så denne blir sittende
Derav en siste lille rens, for å gjøre alt helt klart denne gangen
![]()
Du er ikke overdramatisk i det hele tatt, syklustull er jo utrolig frustrerende når man er ivrig prøver. Så du har min fulle forståelse. Håper som sagt veldig på dine vegne at det er uskyldig, og at du likevel får dobbeltstrek igjen nå om få ukerTusen takk for oppmuntringSå hyggelig at du husker sånne ting! Jeg krysser fingrene for at du har rett og at jeg bare er litt overdramatisk!
Ja helt enig! Når syklusen ikke går etter planen så føles det liksom som om hele prøveperioden går i vaskenDu er ikke overdramatisk i det hele tatt, syklustull er jo utrolig frustrerende når man er ivrig prøver. Så du har min fulle forståelse. Håper som sagt veldig på dine vegne at det er uskyldig, og at du likevel får dobbeltstrek igjen nå om få ukerHold oss oppdatert da
![]()
Vesla92 - 29 - B2 - PP2 (PP1 etter SA) - EL 27.05. - IKM 11.06.