Miljøet her er det beste!Det er et så fint miljø her inne, merker jo jeg savner dere som har blitt gravideMen vi andre kommer etter snart!
![]()
Savner dere inne på januarforumet også
Men dere kommer etter veldig snart, ja! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miljøet her er det beste!Det er et så fint miljø her inne, merker jo jeg savner dere som har blitt gravideMen vi andre kommer etter snart!
![]()
Savner dere inne på januarforumet også
Men dere kommer etter veldig snart, ja! 
Masse lykke til med utredningHadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i ikm gruppe, skal på utredning denne uken etter to MA og en SA, men vi har bestemt oss for å prøve samtidig. Uansett så er det koselig å følge med på andre, håper virkelig det blir mange positive tester og friske babyer.
DreamsComeTrue - 37 - B1 - PP lenge - EL 22/23/05 - IKM 6/7.06
Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i ikm gruppe, skal på utredning denne uken etter to MA og en SA, men vi har bestemt oss for å prøve samtidig. Uansett så er det koselig å følge med på andre, håper virkelig det blir mange positive tester og friske babyer.
DreamsComeTrue - 37 - B1 - PP lenge - EL 22/23/05 - IKM 6/7.06

Ønskernummerto - 35 - B2 - PP7 - EL 24.5. - IKM 8.6![]()

Velkommen!![]()
Trivelig gruppe! Tipper FF bommer og det blir EL og IKM ihvertfall en dag seinere. Men starter ut med å høre på den TakkTrivelig gruppe! Tipper FF bommer og det blir EL og IKM ihvertfall en dag seinere. Men starter ut med å høre på den
![]()
Appene mine virker enige, men så spørs det om de har gjettet riktig da Guttemamma5 - b6 - pp 5 (ca.. husker ikke helt) - el 27.05 - 10.06
Denne pp SKAL bli uten testing før 12 dpo. Jeg nekter å la meg stresse slik jeg gjorde forrige på![]()
Uff så kjedelig for henneDa var hvertfall barnehage toget til snuppa ute for henne39 i feber og kjempe forskjøla
Stakkars liten. Ho har vært ekstremt mye syk etter hub begynte i barnehagen. Vi er vel på 8 runden nå siden januar. Det er kjempe slitsomt for henne og ikke minst oss. Håper på rask bedring og at vi hvertfall kan trille en tur til byen i morgen med henne å se på barnetoget.
Operasjonene jeg har vært gjennom innebærer også sex-nekt i 3 uker etterpå, så vi skal kose oss masse fremover nåHer har TR reist nå, jippii!!! Håper å ikke se henne igjen før til neste årOperasjonene jeg har vært gjennom innebærer også sex-nekt i 3 uker etterpå, så vi skal kose oss masse fremover nå
![]()
Uff nå fortjener dere virkelig å kose dere! Gleder meg jeg også 
Førstegangsmamma2021 - 37 - B2 - p11 - EL 27.05 - IKM 10.06

Tusen takkVelkommen og lykke til denne gangen!![]()