❤️IKM uke 23❤️

Det er et så fint miljø her inne, merker jo jeg savner dere som har blitt gravide :joyful: Men vi andre kommer etter snart! :D
Miljøet her er det beste! :Heartred Savner dere inne på januarforumet også:Heartred Men dere kommer etter veldig snart, ja! :love7
 
Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i ikm gruppe, skal på utredning denne uken etter to MA og en SA, men vi har bestemt oss for å prøve samtidig. Uansett så er det koselig å følge med på andre, håper virkelig det blir mange positive tester og friske babyer.
DreamsComeTrue - 37 - B1 - PP lenge - EL 22/23/05 - IKM 6/7.06
 
Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i ikm gruppe, skal på utredning denne uken etter to MA og en SA, men vi har bestemt oss for å prøve samtidig. Uansett så er det koselig å følge med på andre, håper virkelig det blir mange positive tester og friske babyer.
DreamsComeTrue - 37 - B1 - PP lenge - EL 22/23/05 - IKM 6/7.06
Masse lykke til med utredning❤️ Jeg håper de finner noe som kan løses raskt og enkelt sånn at du slipper å oppleve det mer
 
Dagene snegler seg avgårde cd2 ☺️ Selvfølgelig har frøkna fått forskjølelse nå 2 dager før 17 mai. Typisk at vi får feber i tilegg nå. Krysser fingrene for at hun ikke får feber. ☺️ Og at det går seg til med litt hvile i dag ❤️
 
Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i ikm gruppe, skal på utredning denne uken etter to MA og en SA, men vi har bestemt oss for å prøve samtidig. Uansett så er det koselig å følge med på andre, håper virkelig det blir mange positive tester og friske babyer.
DreamsComeTrue - 37 - B1 - PP lenge - EL 22/23/05 - IKM 6/7.06

Velkommen og lykke til! :happy:
 
Da var hvertfall barnehage toget til snuppa ute for henne❤️ 39 i feber og kjempe forskjøla ❤️ Stakkars liten. Ho har vært ekstremt mye syk etter hub begynte i barnehagen. Vi er vel på 8 runden nå siden januar. Det er kjempe slitsomt for henne og ikke minst oss. Håper på rask bedring og at vi hvertfall kan trille en tur til byen i morgen med henne å se på barnetoget.
 
Guttemamma5 - b6 - pp 5 (ca.. husker ikke helt) - el 27.05 - 10.06

Denne pp SKAL bli uten testing før 12 dpo. Jeg nekter å la meg stresse slik jeg gjorde forrige på :D:p
 
Da var hvertfall barnehage toget til snuppa ute for henne❤️ 39 i feber og kjempe forskjøla ❤️ Stakkars liten. Ho har vært ekstremt mye syk etter hub begynte i barnehagen. Vi er vel på 8 runden nå siden januar. Det er kjempe slitsomt for henne og ikke minst oss. Håper på rask bedring og at vi hvertfall kan trille en tur til byen i morgen med henne å se på barnetoget.
Uff så kjedelig for henne❤️ Håper formen blir raskt bra så dere får gjort noe hvertfall! Tror mange opplever mye mer sykdom når det blir barnehage start.. håper dere slipper unna snart!
 
Ser ut til at jeg har stoppet å blø nå, men det trodde jeg sist på cd5 også , men da kom det en overraskelse på kvelden som varte til cd9.. håper det ikke skjer denne gangen
 
Her har TR reist nå, jippii!!! Håper å ikke se henne igjen før til neste år:smiley-angelic001 Operasjonene jeg har vært gjennom innebærer også sex-nekt i 3 uker etterpå, så vi skal kose oss masse fremover nå:rolleyes:
 
Her har TR reist nå, jippii!!! Håper å ikke se henne igjen før til neste år:smiley-angelic001 Operasjonene jeg har vært gjennom innebærer også sex-nekt i 3 uker etterpå, så vi skal kose oss masse fremover nå:rolleyes:

Tror jeg sier det samme jeg :hello2 Uff nå fortjener dere virkelig å kose dere! Gleder meg jeg også :sex
 
Back
Topp