❤️IKM Uke 22 ❤️

Har ikke testet siden torsdag morgen siden jeg var redd for å få negativ test, men har følt meg ganske sikker på grunn av symptomene. Måtte derfor sjekke på veldig utvannet urin etter jobb i dag, og da var det ingen tvil :Heartred:Heartred Føler meg så utrolig takknemlig!!
Gratulerer til deg også!!!! :happy:

cyclogest hjelper dessverre ikke med å bli gravid, men hvis man har blitt gravid så hjelper den til at man forblir gravid og ikke mister. Tenkte å høre om jeg kan få letrozol som gir større sjanse for å bli gravid. Eller otrivelle.. kan ikke så mye om det, så får høre med legen i morgen :)

Åh herregud hva gjør man om man har emetofobi? Må man kaste opp så er det jo ganske uungåelig :confused:

Skjønner godt at du kjenner på følelser av anger.. det gjør jeg og mtp at vi ikke begynte å prøve på nr2 tidligere.. men jeg var heller ikke klar, som deg.. ikke lett det der!
Ååå trodde det var samme som progesteronstøtte, og at det hjalp til å peise på med hormoner før (og etter) egget skal feste seg.
Blir interessant å høre hva du finner ut da.

Ja, det er så tullete egentlig, for de fleste med emetofobi er så redd at de holder igjen så godt det går når de er kvalme, så sitter vi heller å er kvalme mye lengere enn nødvendig, enn om vi bare hadde latt det komme opp.. :laughing001 Ahhhh

Nei, men når jeg prøver å tenke tilbake så hadde det ikke funka før heller, så sånn er det bare :Heartpink Men kjenner at den kjærligheten man både får og gir til barnet sitt vil jeg oppleve/gi igjen og igjen og igjen. Og det barnet jeg har er jo nok i deg selv, men hjertet mitt har plass til fler også ønsker jeg at barnet mitt skal få oppleve søsken :Heartpink

Ja!!! Seee:happy093
Er så godt å se jevn/normal økning. Dette gir meg troa på å kunne gå til termin! :love017 (Selv om jeg naturligvis også kjenner på litt frykt innimellom) Men alt føles annerledes denne gangen!
Åh sååååå herlig! :shy: Nå skal'n sitte godt, heeeelt til termin! :Heartpink

Er det noen som har erfaring med Makesuretester og hvor tidlig de har slått ut? Har ikke tidligtestene, så lurer på om det kanskje lurt å kjøpe mer sensitive tester for å teste før IKM..

Enda en blenda test, regner håpet som ute. Så gikk nok ikke denne gangen heller :sorry::smiley-angry017 TR kommer nok i morgen eller torsdag.

1000002640.jpg

Ja, det er så tullete egentlig, for de fleste med emetofobi er så redd at de holder igjen så godt det går når de er kvalme, så sitter vi heller å er kvalme mye lengere enn nødvendig, enn om vi bare hadde latt det komme opp.. :laughing001 Ahhhh
Jeg kan fortelle at da jeg hadde hyperemesis var jeg like kvalm etter at jeg kastet opp som før, så det er bare å holde igjen så godt det går :hilarious: (det hadde ikke vært mulig for min del, men man kan jo prøve!)

Skal prøve på urin 2 nå, disse ble tatt for ca 50min siden :angelic: jeg ser på alle, men klarer ikke å få de ordentlig på bildene :bag: 9dpo.

Vedlegg

• PXL_20250527_045048061.jpg
    PXL_20250527_045048061.jpg
    942,8 KB · Visninger: 90
  • PXL_20250527_045458103.jpg
    PXL_20250527_045458103.jpg
    962 KB · Visninger: 85
  • PXL_20250527_045918320.jpg
    PXL_20250527_045918320.jpg
    905,4 KB · Visninger: 89
  • PXL_20250527_045934286.jpg
    PXL_20250527_045934286.jpg