r.ellacott
Glad i forumet
Ser den! Håper ikke du føler deg presset til å teste av ossTurte ikke ta test enda 10 DPO, føler det er litt tidlig for noe svar, og med negativt svar bli lørdagen fort ødelagt, så sparer den til i kveld kanskje?![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den! Håper ikke du føler deg presset til å teste av ossTurte ikke ta test enda 10 DPO, føler det er litt tidlig for noe svar, og med negativt svar bli lørdagen fort ødelagt, så sparer den til i kveld kanskje?![]()
![]()

Æææææ gratulerer!!!!!!
Herlighet så utrolig deilig å se! Krysser alt for deg nå!!![]()
Gratulerer!![]()

Veldig forståelig! Helt innafor å venteTurte ikke ta test enda 10 DPO, føler det er litt tidlig for noe svar, og med negativt svar bli lørdagen fort ødelagt, så sparer den til i kveld kanskje?![]()
![]()

Skal du vente til i morgen?
Jeg fikk veldig negativt i dag iallfall 10 DPO
Vi må huske på at det går an å få første strek fra IKM og også etter! Samtidig så vet jeg hvordan magefølelsen ofte sniker seg frem og har rett. Håper på strek for dere også! Og hele gjengen såklartJeg er 9 eller 10 dpo i dag så det er en mulighet for ny strek jaMen føler meg ikke veldig håpefull…

Håper masse for degTestet for 1 time siden med digital tidlig test som var negativ. Så blir nok ikke noe positivt i kveld men kanskje i morgen 10 DPO![]()

Man skal ha 3 dager med økende temp, men temperaturen min er ikke helt til å stole på pga ørebetennelse, Paracet som er feber nedsettende. Så får bare håpe det går opp når jeg er friskÅååå vil den ikke slå inn som EL da eller? Jeg har ikke det programmet. Håper alt går som det skal for deg nå, tror du ikke at du er i dpo-land nååå?![]()

Håper virkelig at den øker masseVanlig test på første urin i dag viser en litt sterkere strek. Ved tidligere aborter har det steget sakte. Foreløpig tror jeg at jeg er innafor. Jeg må ikke myse for å se den iallfall! 12 dpo. (Kanskje 11) Tok tidlig test også, men urinen gikk ikke over i test-feltet så måtte dyppe en ekstra gang, den ble litt rar i kantene… Jeg er visst gravid![]()
![]()

Har jo ikke fått noen tegn til at jeg skal være gravid heller, men håper jo fortsattVi må huske på at det går an å få første strek fra IKM og også etter! Samtidig så vet jeg hvordan magefølelsen ofte sniker seg frem og har rett. Håper på strek for dere også! Og hele gjengen såklart![]()
Sløs i vei, elsker å se tester rulle inn6dpo og jeg har en testetrang som er meget vanskelig å tøylehar jo noen tester fra ebay jeg kunne ha sløst litt med...?
![]()
Enda en stund til jeg kan teste selv.
Må vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass.. 
har du fått mensen så tidlig før? Herregud så teit og begynne å blø nå.. Brukte du hormonspiral? Kan det være at det fortsatt er litt ustabilt etter uttakJeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jernMå vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass..
![]()
ÅneiJeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jernMå vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass..
![]()

Kan fort hende at det dukker opp en ila dagenSløs i vei, elsker å se tester rulle innEnda en stund til jeg kan teste selv.

Det er det som er, gravid symptomer og TR er dessverre nesten helt identisk. Er så utrolig kjedelig.. Jeg blir kjempe kvalm noen ganger for TR, det blir også datteren min. Hun ble så dårlig nå at hun måtte hjem fra skolenSkjønner bare ikke hvorfor jeg er så kvalm…var det hele dagen i går og nå begynner den å snike seg på igjen. Sånn tidlig gravidkvalme følelse som jeg ikke pleier å ha i dpo land, men kanskje vanlig symptom før mens det også![]()

Gleder megKan fort hende at det dukker opp en ila dagen![]()
Jeg kan teste fra torsdag, da er jeg 7 DPO.. Må se på tempen om jeg gidder 
Neeeeeei så utrolig kjedeligJeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jernMå vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass..
![]()

Trodde man skulle bli ekstra fertil etter kjemisk og ha mer lykke med seg måneden etter Skal jeg bare dømme fra temp, så burde jeg ikke giddeGleder megJeg kan teste fra torsdag, da er jeg 7 DPO.. Må se på tempen om jeg gidder
![]()
men temp da jeg ble gravid sist tilsa at tr skulle ha kommet, da den sank godt nært til ikm 
Skjønner godt du er spent da!Skal jeg bare dømme fra temp, så burde jeg ikke giddemen temp da jeg ble gravid sist tilsa at tr skulle ha kommet, da den sank godt nært til ikm
Jeg skal innrømme at jeg er litt spent. Har hengt meg opp i at jeg ikke har ømme pupper i det hele tatt. Det hadde jeg heller ikke forrige pp da jeg ble gravid, mens jeg vanligvis får det ganske kjapt etter el til vanlig. Men tør liksom ikke å håpe heller![]()