❤️IKM Uke 22 ❤️

God morgen alle jenter/damer! Jeg har ikke vært med her inne siste to syklusene for å prøve å distansere meg litt fra alle evige skuffelser…men nå er jeg 8/9 dpo og fristelsen ble for stor. Når jeg i tillegg ser at det begynner å bli noen svake streker i denne gruppen så måtte jeg jo også teste. Har jeg fortsatt grus i øynene for at jeg nettopp sto opp eller er det kaaaaanskje en svak strek her? :nailbiting:
Her ser jeg svak strek :Heartred

Enten noe som har prøvd å feste seg ellers skygger på 3 tester… men var 2 batcher BP, merkelig :laughing002 det er dette jeg får for å teste før IKM

Vedlegg

• IMG_1463.jpeg
    IMG_1463.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 77
Skjønner ikke dette.. Tok vanlig test (hadde ikke flere tidligtester) nå på morgenen, 9 DPO, og ser ikke noe på testen selv.. men når jeg tok den i Premom så viser det at den ser noe :nailbiting: Hva tenker dere?

IMG_6274 – stort.jpeg

Vedlegg

• IMG_6273 – stort.jpeg
    IMG_6273 – stort.jpeg
    154,2 KB · Visninger: 50
Noen som vet hva slags merke den lilla der er? Jeg hadde noen hjemme av den som jeg har kjøpt for lenge siden bare "for å ha tester hjemme bare for sikkerhetsskyld". Ser ingenting på de nå, men regner med at de ikke er sensitive. Og babyplan fortsatt med skyggestrek.

Fikk ikke noe utslag på babyplan tidligtest stav heller. Håper på bedre resultater i kveld med Make Sure tester :)

Vedlegg

• 20250523_073624.jpg
    20250523_073624.jpg
    704,5 KB · Visninger: 55
  • 20250523_072234.jpg
    20250523_072234.jpg
    124,1 KB · Visninger: 55
God morgen alle jenter/damer! Jeg har ikke vært med her inne siste to syklusene for å prøve å distansere meg litt fra alle evige skuffelser…men nå er jeg 8/9 dpo og fristelsen ble for stor. Når jeg i tillegg ser at det begynner å bli noen svake streker i denne gruppen så måtte jeg jo også teste. Har jeg fortsatt grus i øynene for at jeg nettopp sto opp eller er det kaaaaanskje en svak strek her? :nailbiting:
Ser noe her :love017

Noen som vet hva slags merke den lilla der er? Jeg hadde noen hjemme av den som jeg har kjøpt for lenge siden bare "for å ha tester hjemme bare for sikkerhetsskyld". Ser ingenting på de nå, men regner med at de ikke er sensitive. Og babyplan fortsatt med skyggestrek.

Fikk ikke noe utslag på babyplan tidligtest stav heller. Håper på bedre resultater i kveld med Make Sure tester :)
Aldri sett dem før, men du er 9 DPO i dag?

Takk! Jeg tør ikke glede meg 100% enda, pga 5 aborter på rad. Men håper håper håper at dette går veien!
Har alle vært før uke 10? Beklager hvis det er litt personlig, det er bare at jeg fikk beskjed av legen på sykehuset at jeg har stor sjanse for at graviditet ville ende i SA selv.

Har alle vært før uke 10? Beklager hvis det er litt personlig, det er bare at jeg fikk beskjed av legen på sykehuset at jeg har stor sjanse for at graviditet ville ende i SA selv.
Det går fint at du spør, alle har vært for uke 10 ja

Jag har aldri hatt skygger på babyplan, dette er vanlig test også? :bookworm:

Ja! Ser svaaaakt rosa jeg :Heartpink :nailbiting:

Back
Topp