❤️IKM Uke 22 ❤️

Klarte ikke holde meg lenger, så ble test nå på kvelden 8 DPO :happy090 Ønsker veldig å se en strek, men tror bare det er ønsketenkning.. men vet det fortsatt er tidlig, så prøver å holde håpet oppe, for har litt følelse av at dette er PPen som gir en spire.. men vil ikke håpe for mye heller for da blir det ekstra skuffende om det ikke blir noen positiv strek :wacky:

Vis vedlegget 461012
Usikker på denne, jeg troooor ikke jeg ser noe her på bildet, vises det mer antydning i virkeligheten? Vil veldig gjerne se en dobbel strek på den du tar i morgen :love017

Kan dele min test fra i dag jeg også. 8 DPO. Bestilt Make Sure tester som skal komme i morgen så lenge ting ikke blir forsinket. Alle babyplan testene jeg kjøpte har hatt denne skyggestreken som denne har, og denne er ikke noe sterkere enn de andre. Så blir babyplan test på morgen urin, også Make Sure på kvelden regner jeg med :D Litt mer spennende fra 9 DPO :D
Men ser du ikke strek her? Jeg syns jeg ser strek jeg :nailbiting: Er du sikker på at det bare er skygge?

Kan dele min test fra i dag jeg også. 8 DPO. Bestilt Make Sure tester som skal komme i morgen så lenge ting ikke blir forsinket. Alle babyplan testene jeg kjøpte har hatt denne skyggestreken som denne har, og denne er ikke noe sterkere enn de andre. Så blir babyplan test på morgen urin, også Make Sure på kvelden regner jeg med :D Litt mer spennende fra 9 DPO :D
Unnskyld meg, men syntes det streken ser ROSA ut jeg

Ser jeg rosa strek her? Kom tidligtest i posten i kveld - tatt på utvanna urin…

Vedlegg

• IMG_4094.jpeg
    IMG_4094.jpeg
    160 KB · Visninger: 72
Jaa men rart med 2 skygger på 2 forskjellige tester eller?
Kan ikke være skygge! Da blir jeg i så fall veldig skuffa.. gleder meg til å se du får enda mere positiv test i morgen :Heartred Viktig å tenke positivt. Og om det ikke skjer, så er det alltid vondt med skuffelsen, men da er det så viktig å tenke at EN dag skjer det uansett, man bare vet ikke når og da er det ment for det :Heartred Er i hvert fall det som holder meg oppe nå i så mange PP :shy:

Kan ikke være skygge! Da blir jeg i så fall veldig skuffa.. gleder meg til å se du får enda mere positiv test i morgen :Heartred Viktig å tenke positivt. Og om det ikke skjer, så er det alltid vondt med skuffelsen, men da er det så viktig å tenke at EN dag skjer det uansett, man bare vet ikke når og da er det ment for det :Heartred Er i hvert fall det som holder meg oppe nå i så mange PP :shy:
Dette var så fint :Heartred jeg har troen på din pp, alt som har ledet opp til det, perfekt ruget egg:chicken::Heartred

God morgen alle jenter/damer! Jeg har ikke vært med her inne siste to syklusene for å prøve å distansere meg litt fra alle evige skuffelser…men nå er jeg 8/9 dpo og fristelsen ble for stor. Når jeg i tillegg ser at det begynner å bli noen svake streker i denne gruppen så måtte jeg jo også teste. Har jeg fortsatt grus i øynene for at jeg nettopp sto opp eller er det kaaaaanskje en svak strek her? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7695.jpeg
    IMG_7695.jpeg
    325,2 KB · Visninger: 75
God morgen alle jenter/damer! Jeg har ikke vært med her inne siste to syklusene for å prøve å distansere meg litt fra alle evige skuffelser…men nå er jeg 8/9 dpo og fristelsen ble for stor. Når jeg i tillegg ser at det begynner å bli noen svake streker i denne gruppen så måtte jeg jo også teste. Har jeg fortsatt grus i øynene for at jeg nettopp sto opp eller er det kaaaaanskje en svak strek her? :nailbiting:
Jeg ser, jeg ser :happy: så spennende

Back
Topp