Kine 95
Elsker forumet
Er ikke de digitale veldig lite sensitive?Jeg er syk i hodet, tok digital, ikke gravid![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke de digitale veldig lite sensitive?Jeg er syk i hodet, tok digital, ikke gravid![]()
![]()
Skjønner hva du mener, ser noe pp den med blits! Blir spennende i morgen daJeg tok en test i dag tidlig, og trodde den var blenda. Tok likevel bilde, og ikke sett på de før nå. Ved et uhell tok jeg første bilde med blits, og der tror jeg at jeg ser en svak strek. Men det må vel bare være skygge pga blitsen?? Ser nemlig nada på bilde uten blits. Som sagt første pp så ikke helt klok på dette testegreiene enda![]()

Jo men disse var 25mlu, så håpte gjerne den skulle slå ut siden den også er 25mluEr ikke de digitale veldig lite sensitive?

Jeg hadde greit tydelig strek, og fikk "ikke gravid" på første digitale jeg tokJo men disse var 25mlu, så håpte gjerne den skulle slå ut siden den også er 25mlutenk hvis det er skygge på begge
![]()

Off er så redd skygge, så innstiller meg på detJeg hadde greit tydelig strek, og fikk "ikke gravid" på første digitale jeg tok![]()

Ser denOff er så redd skygge, så innstiller meg på det![]()
Det kan være gravid hormoner og!!
Håper!Innafor som HCG symptom også vel??![]()
Ønsker veldig å se en strek, men tror bare det er ønsketenkning.. men vet det fortsatt er tidlig, så prøver å holde håpet oppe, for har litt følelse av at dette er PPen som gir en spire.. men vil ikke håpe for mye heller for da blir det ekstra skuffende om det ikke blir noen positiv strek 
TakkSer denmen håper på ordentlig strek for deg
![]()

Er TR ferdig allerede?Vet dere hva. Dette er sikkert enda en kjemisk
Nei, men det er bare brunlig med hint av rødt innimellom, slimete og klumpete. Og i ene øyeblikket bare litt, og mye i det nesteEr TR ferdig allerede?
Hva om det er en festeblødning? Har du tatt test?Nei, men det er bare brunlig med hint av rødt innimellom, slimete og klumpete. Og i ene øyeblikket bare litt, og mye i det neste
Nettopp tatt en. BlendaHva om det er en festeblødning? Har du tatt test?

Så merkelig at du skal blø sånn.. kanskje vente 1-2 dager med en test.Nettopp tatt en. Blenda![]()
Samma her og sistJeg hadde greit tydelig strek, og fikk "ikke gravid" på første digitale jeg tok![]()

Så utrolig lei å høre, masse lykke til på neste PPI dag tok blødningen seg opp noen hakk så det er TR som meldte tidlig ankomst. Bare å fjerne meg fra lista![]()

La de positive testene strømme påOooooooooooo så gøy!!!
Hallo det er jo en knallstart på denne IKM gruppen her! 2 stk med svakt positive tester allerede?![]()