❤️IKM Uke 22 ❤️

Jeg tok en test i dag tidlig, og trodde den var blenda. Tok likevel bilde, og ikke sett på de før nå. Ved et uhell tok jeg første bilde med blits, og der tror jeg at jeg ser en svak strek. Men det må vel bare være skygge pga blitsen?? Ser nemlig nada på bilde uten blits. Som sagt første pp så ikke helt klok på dette testegreiene enda :smiley-ashamed008
Skjønner hva du mener, ser noe pp den med blits! Blir spennende i morgen da :nailbiting:

Klarte ikke holde meg lenger, så ble test nå på kvelden 8 DPO :happy090 Ønsker veldig å se en strek, men tror bare det er ønsketenkning.. men vet det fortsatt er tidlig, så prøver å holde håpet oppe, for har litt følelse av at dette er PPen som gir en spire.. men vil ikke håpe for mye heller for da blir det ekstra skuffende om det ikke blir noen positiv strek :wacky:

IMG_6268.jpeg

Kan dele min test fra i dag jeg også. 8 DPO. Bestilt Make Sure tester som skal komme i morgen så lenge ting ikke blir forsinket. Alle babyplan testene jeg kjøpte har hatt denne skyggestreken som denne har, og denne er ikke noe sterkere enn de andre. Så blir babyplan test på morgen urin, også Make Sure på kvelden regner jeg med :D Litt mer spennende fra 9 DPO :D

Vedlegg

• Screenshot_20250522_214251_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20250522_214251_ChatGPT.jpg
    28,8 KB · Visninger: 74
Back
Topp