Blomsterpike94
Forelsket i forumet
Måtte teste her @Blomsterpike94 tok BP alene også. Er definitivt noe her altså!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte teste her @Blomsterpike94 tok BP alene også. Er definitivt noe her altså!![]()
Siden det er på flere så tenker jeg det virkelig kan tyde på en spire der altsåSant!? Kan jeg være så heldig!!
Ahhh kjedelig med ventevente når man får sånne antydninger 
Hvorfor hev jeg tisset, skulle tatt digital og!!Siden det er på flere så tenker jeg det virkelig kan tyde på en spire der altsåVil se sterkere strek nåååååå
Ahhh kjedelig med ventevente når man får sånne antydninger
![]()

For oss som sitter her å leser er det kaotisk og herlig selv om vi har litt vondt for dere ogsåHAHAHA! Du jeg var hos legen i dag, må ha Pencillin pga øret mitt. Har jo tatt 800 mg Ibux i stede for Paracet, de pillene er jo helt like nå.. Så spurte han om det ville ødelegge alt nå, han bare nei det går så bra. Så sa jeg for du skulle bare vist, alt har liksom gått til helvete denne mnd, er det ikke det ene så er det det andreHan bare, nå skal det bare gå bra fremover..
Den snille løgnen så jeg til han i stad.. Siden han ikke klarer og orker å ha sex så ble det inseminasjoni dag å(hva gjør man ikke for bebis)
han bare, du sa det var over i dag.. jeg sa nei, klarer du ikke å ha sex i dag blir det sex i morgen, siste sjansen for egget slipper i kveld
Skjønner han ikke er hypp egentlig siden vi begge er på halvtolv.. Men, tenk om det er gullegget..
Er jo helt sinnsykt om jeg blir gravid denne mndHerregud for en kaotisk mnd!!
Men du skal fanken meg ha for pågangsmotet og fortjener en klar positiv test som medalje når dagen kommer 
Mine line eyes er ekstreme, men føler jeg ser strek på begge?

glemte det jeg!Haha! Ja, her skal man ikke gå glipp av et egg slipp.. Om han så ligger å spyr evt jeg spyr så får han dra i snabelenFor oss som sitter her å leser er det kaotisk og herlig selv om vi har litt vondt for dere ogsåMen du skal fanken meg ha for pågangsmotet og fortjener en klar positiv test som medalje når dagen kommer
![]()
(Det hendte en av de tidligere PP vi hadde)
og den Bebisen skal bli født en en gullpokal 
Ja, jeg ser på begge toJaa jeg fikk denne!! Ser du noe på den babyplan?

Oooooooooooo så gøy!!!Mine line eyes er ekstreme, men føler jeg ser strek på begge?

Haha jeg klarer nesten ikke å vente til din nye test i morgen jeg hellerJeg har ikke nye tydeligere strek på testen jeg tok kl 13 i dag - den er lik som i dag tidlig - men det er jo heller kanskje ikke så rartOm man bare klarte å vente 48 timer for tydeligere endring…! Ryker garantert på ny test i morgen tidlig! Håper på utvikling, men sniker seg inn en frykt for å bli skuffa naturligvis! Hadde vært utrolig deilig om det kunne gå veien denne gangen.. Kaffen smaker surt og murringene er der fortsatt
![]()
Håper det er ekteOooooooooooo så gøy!!!
Hallo det er jo en knallstart på denne IKM gruppen her! 2 stk med svakt positive tester allerede?![]()

Jeg også! Fikk litt knekken i kveld, for ble plutselig så sykt pms-ete i humøret!Håper det er ekte![]()

Det kan være gravid hormoner og!!Jeg også! Fikk litt knekken i kveld, for ble plutselig så sykt pms-ete i humøret!
Innafor som HCG symptom også vel??Jeg også! Fikk litt knekken i kveld, for ble plutselig så sykt pms-ete i humøret!

Selv er jeg 4 dpo og det er enda en del dager til testinga begynner her. Akkurat denne perioden gir meg litt tankero. Det er for tidlig å teste og samme når det kommer til å leite etter tegn. "Jobben" er gjort og det er ikke så mye å gjøre enn å lene seg bak og la haue og kroppen få hvile før det på nytt braker løs med teste- og tankekjør.