Nei, nå ble jeg så lei megJeg kan settes på TR

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nå ble jeg så lei megJeg kan settes på TR

Det er helt sikkert.. Hva blir det neste!?!Huff, ikke meningen, men lo godt nå! Dere har jaggu fått utfordringer denne mnd![]()

Vet ikke hva mer som kan gå galtDet er helt sikkert.. Hva blir det neste!?!![]()

Jeg har ikke nye tydeligere strek på testen jeg tok kl 13 i dag - den er lik som i dag tidlig - men det er jo heller kanskje ikke så rartSyntes den ser sterkere utHva syntes du selv? Herregud, gleder meg til neste.. Det her MÅ BLI BEBIS
![]()
Om man bare klarte å vente 48 timer for tydeligere endring…! Ryker garantert på ny test i morgen tidlig! Håper på utvikling, men sniker seg inn en frykt for å bli skuffa naturligvis! Hadde vært utrolig deilig om det kunne gå veien denne gangen.. Kaffen smaker surt og murringene er der fortsatt
Det skjønner jeg! Den frykten er forferdelig.. Håper virkelig at du får den streken du ønsker deg i morgen. Skal heien den masse fremJeg har ikke nye tydeligere strek på testen jeg tok kl 13 i dag - den er lik som i dag tidlig - men det er jo heller kanskje ikke så rartOm man bare klarte å vente 48 timer for tydeligere endring…! Ryker garantert på ny test i morgen tidlig! Håper på utvikling, men sniker seg inn en frykt for å bli skuffa naturligvis! Hadde vært utrolig deilig om det kunne gå veien denne gangen.. Kaffen smaker surt og murringene er der fortsatt
![]()
Jeg føler MS har blitt så dårlig og ikke gir så tydlige streker lenger.. Men, synes det ser ut som det er forskjell fra i går til i dag 
JaaNei, nå ble jeg så lei meg![]()
Hadde skikkelig ønska at dette var runden! Men om jeg blir gravid neste PP, så har Ashlee rett 
Takk, jeg synes også det er litt forskjell fra i går til i dag, og uten tvil forskjell fra 8 til 10 dpo-testDet skjønner jeg! Den frykten er forferdelig.. Håper virkelig at du får den streken du ønsker deg i morgen. Skal heien den masse fremJeg føler MS har blitt så dårlig og ikke gir så tydlige streker lenger.. Men, synes det ser ut som det er forskjell fra i går til i dag
![]()

Bra du skal ta en test, for har jo lest om de som blør masse ved festeblødning. Jeg håper så inderlig at det ikke er TRJepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingentingTør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt

Beste jeg har hørt på lenge! Det skal jeg begynne å bruke også.. Er så sinnsykt sant 
Så spennende, endelig 6 DPO.. Nå kan det skjeJa, skal nok henge litt mer med dere når jeg starter testingenmen håper jeg klarer å vente til 10dpo, er 6dpo idag
![]()

Endelig! Så testen din i IKM 23 også, skal kommentere der åEndelig synker tempen! Det er endelig håp! Ble feil med eggløsningstesten så nå må jeg vente et par timer til neste urin
Vis vedlegget 460937
Heier frem gullegget 
Sannelig har du rett!!! Jeg ser strekMine line eyes er ekstreme, men føler jeg ser strek på begge?

Hun skal ha rettJaaHadde skikkelig ønska at dette var runden! Men om jeg blir gravid neste PP, så har Ashlee rett
![]()

Må være en bebisTakk, jeg synes også det er litt forskjell fra i går til i dag, og uten tvil forskjell fra 8 til 10 dpo-test![]()

Syns jeg skimter en linje på den blå testen?!Mine line eyes er ekstreme, men føler jeg ser strek på begge?

Ser svak svak skygge på den blåMine line eyes er ekstreme, men føler jeg ser strek på begge?

Jaa jeg fikk denne!! Ser du noe på den babyplan?Måtte teste her @Blomsterpike94 tok BP alene også. Er definitivt noe her altså!![]()
Sant!? Kan jeg være så heldig!!Syns jeg skimter en linje på den blå testen?!![]()