❤️IKM Uke 22 ❤️

Syntes den ser sterkere ut :smiley-bounce022 Hva syntes du selv? Herregud, gleder meg til neste.. Det her MÅ BLI BEBIS :love017
Jeg har ikke nye tydeligere strek på testen jeg tok kl 13 i dag - den er lik som i dag tidlig - men det er jo heller kanskje ikke så rart :laughing002 Om man bare klarte å vente 48 timer for tydeligere endring…! Ryker garantert på ny test i morgen tidlig! Håper på utvikling, men sniker seg inn en frykt for å bli skuffa naturligvis! Hadde vært utrolig deilig om det kunne gå veien denne gangen.. Kaffen smaker surt og murringene er der fortsatt:smiley-ashamed004

Jeg har ikke nye tydeligere strek på testen jeg tok kl 13 i dag - den er lik som i dag tidlig - men det er jo heller kanskje ikke så rart :laughing002 Om man bare klarte å vente 48 timer for tydeligere endring…! Ryker garantert på ny test i morgen tidlig! Håper på utvikling, men sniker seg inn en frykt for å bli skuffa naturligvis! Hadde vært utrolig deilig om det kunne gå veien denne gangen.. Kaffen smaker surt og murringene er der fortsatt:smiley-ashamed004
Det skjønner jeg! Den frykten er forferdelig.. Håper virkelig at du får den streken du ønsker deg i morgen. Skal heien den masse frem :love017 Jeg føler MS har blitt så dårlig og ikke gir så tydlige streker lenger.. Men, synes det ser ut som det er forskjell fra i går til i dag :love017

Det skjønner jeg! Den frykten er forferdelig.. Håper virkelig at du får den streken du ønsker deg i morgen. Skal heien den masse frem :love017 Jeg føler MS har blitt så dårlig og ikke gir så tydlige streker lenger.. Men, synes det ser ut som det er forskjell fra i går til i dag :love017
Takk, jeg synes også det er litt forskjell fra i går til i dag, og uten tvil forskjell fra 8 til 10 dpo-test :happy:

Jepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingenting :confused005 Tør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt
Bra du skal ta en test, for har jo lest om de som blør masse ved festeblødning. Jeg håper så inderlig at det ikke er TR :Heartred

Men du, altså Griseslakteriet :laughing001 Beste jeg har hørt på lenge! Det skal jeg begynne å bruke også.. Er så sinnsykt sant :hilarious:

Mine line eyes er ekstreme, men føler jeg ser strek på begge?

Vedlegg

• IMG_1444.jpeg
    IMG_1444.jpeg
    543,7 KB · Visninger: 79
  • IMG_1442.jpeg
    IMG_1442.jpeg
    871,4 KB · Visninger: 79
  • IMG_1437.jpeg
    IMG_1437.jpeg
    836 KB · Visninger: 82
Back
Topp